Hakutulokset

  1. T

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Huomenta ja hyvän uudenvuoden toivotus kaikille! Nyt se sitten alkaa!!!! Aamulla kävin puntarilla: 64,9 kg lähtöpaino ja tavoite 55kg eli kymmenisen kiloa pitäis saada pois niin vanhat vaatteet taas mahtuis eikä tarvis kulkea äitiyshousuissa enää, heh. Katselin kaihoisasti kuntosalien...
  2. T

    Miten saisin täysimetetyn syömään pullosta?

    Kiitos vastanneille! Ja tosiaan, hörpytys, olin kokonaan unohtanut tuon! Ja eikai vauva 3 tunnissa nälkään kuole kun maitoa kuitenkin on tarjolla. Tää on ehkä äidille kovempi paikka kun vauvalle :whistle:
  3. T

    Miten saisin täysimetetyn syömään pullosta?

    Hei, Otsikossa jo kysymykseni, Eli meillä tulossa viikon päästä tilanne että 2kk vanha vauveli joutuu olemaan ilman äippää n.3 tuntia, ei kuulosta pitkältä ajalta mutta tissillä on aina päivisin vähintäänkin 2 tunnin välein, jos ei useamminkin. Minä joudun synnytyksen jäljiltä pieneen...
  4. T

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Hei, Täällä olisi vielä mukaantulija! Raskauskiloista yritän minäkin eroon, täysimetän 2kk ikäistä kuopusta joten maltillisesti täytyy edetä. Puoli kiloa viikossa ja tavoitepainoon matkaa 9kg niin kesäksi just pääsis kuntoon. Punnituspäivänä perjantai sopii minulle, ensimmäisen "virallisen"...

Yhteistyössä