Hakutulokset

  1. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Kopsaan suoraan facesta tännekin tuon synnytyskertomuksen. On pienoinen romaani.. :D Elikkä pientä synnytystarinaa vihdoin. 26.3 su-ma välisenä yönä oli jotenkin hirmuisen levoton olo enkä saanut nukutuksi, pyörin vaan sängyssä. 2.00 tuli kaks kipeetä supistusta aika peräkkäin ja sen...
  2. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnittelut kaikille jo synnyttäneille ja tsemppiä loppuodotukseen muille!! Täällä syntyi tyttö 26.3 klo 14.33 Painoa 3230g ja pituus 50cm. Py 33,5cm. Viikkoja oli 39+2 Laittelen tännekin myöhemmin synnytyskertomusta. Eilen kotiuduttiin ja mulle iski heti flunssa. Nyt 38 kuumetta ja...
  3. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    5uvi Se on tosiaan joku 2-3kk enne laskettua aikaa kun se vakuutus pitäis hakea. Mut meil on esikoisella sellanen vakuutus minkä sai hakea kun vauva on 2kk ikänen. Me kun ei saada vauvalle vakuutusta ennen syntymää mun korkean BMI:n takia. Mut 2kk iässä sitten saatiin vaikka esikoisella olikin...
  4. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Me loppukuun odottajat saadaanki jännittää et tuleeko aprillivauva. :D Mulla laskettu aika viiminen päivä, tosin en millään jaksa uskoa et menis loppuun asti. Kun esikoinenkin synty 37+5. Mut eihän sitä koskaan tiiä. :D Chevanne 35+5
  5. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Mä just juttelin lääkärin kans noista nenäsumutteistä niin kuulema Nasolin ja Otrivin on ainakin ihan turvallisia käyttää raskauden aikana. Vaikuttavat niin paikallisesti vaan et ei vaikutusta vauvaan. Mullekin sano et enemmän haittaa siit on jos ei saa nukuttua tai ei happi kulje kunnolla. Mä...
  6. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea Beby Wipe!
  7. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Paljon Onnea Sinisilmä!!
  8. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Mä voisin kyl kuvitella et piilarit ei oo kovin hyvät synnytyksen aikana. Ihan jo se et jos synnytys kestää 20h ni eihän niit voi niin kauaa pitää? Ja en kyl haluis alkaa ronkkii niit pois silmistä kesken synnytyksen, mullakin tuli about 1-2min välein ihan järkyttäviä supistuksia, ei ois halunnu...
  9. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Onko täällä muuten montakin elokuussa 2010 synnyttänyttä? FB:n puolelta vaan huomasin et aika monen esikoinen ois sen 1v5kk nyt.. :) Meillä siis 14.8.2010 syntynyt esikoinen. Ja juu, sillon sai sen vihreen liberon kassin synäriltä. pampersin laatikkoa ei kyl saatu. :O Supistuksista.. Täällä...
  10. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Täällä ei oo esikoisella ollu pinniksessä sijauspatjaa ja hyvä niin. On niin kova pyörimään et ois kyl solmussa sen kans jatkuvasti. :D Mulla oli esikoista odottaessa neuvolakäynnit melkeen alusta asti about 2-3vkon välein ja lopussa reilu 1vkon välein jo jostain hieman yli 30 viikoilta...
  11. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Täällä oli myrsky aika hurjana ja me säästyttiin sähkökatkoilta mut monella tutulla, ihan tossa parin kilsan päässäkin asuvilla on ollut toista vuorokautta sähköt pois eikä tuu vettä. Miehen isovanhempien talon päälle oli puu kaatunut, mut ei ollut onneksi vahinkoa aiheuttanut. Aika kaaos oli...
  12. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mä laitoin Kelalle hakemuksen 9.12 ja äippälaatikko hain postista 21.12,eli täällä kyllä tosi nopeaa toimintaa. huh, täällä käyty syömässä eilen ja tänään navat täyteen ja lahjoja paljon jaeltu. :) Nyt hetkeks lepäämään kun Nikokin meni päiväunille ja sitten viel pitäs äiteen luo lähtee...
  13. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Varsinais-Suomen lääkärikeskuksessa missä me käytiin tänään 4D ultrassa niin on sivuilla sanottu et 24-28 on parhaat viikon 4D ultraan. Me siis käytiin tänään ja oli kyllä ihana nähdä oikeen selvää kuvaa vauvasta. Ihan se 2D:näkin oli niin paljon selvempi mitä tuol meiän sairaalas vehkeil on...
  14. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Aika kauan teillä menee noissa kelan papruissa. Mulla tuli viikossa paperit jo kotiin asti. Ainoa mikä ei oo tullu niin on se vanhempainrahan määrä, mut 2.2 alkaa äitiysloma varhennettuna. Pitää laittaa viel hoitolisästä jotain hakemuksia menemään, mut luultavasti en sitä saa ku vaan tammikuulta.
  15. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Onnittelut Nittta!! Täällä on ilmeisesti tulossa kulmahampaat pojulle ja ei huoli tuttipulloa enää ollenkaan. Sen kanssa nukkumaanlaittaminen oli ennen tosi helppoa. Nyt pari päivää ollut hieman vaikeempaa toi nukuttaminen. Eilen onneks nukahti jo about 10 minuutissa. Ja onneks nukkunut ihan...
  16. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Meillä kanssa tuollainen suvussa kiertänyt mekko jossa on myös minun äitini kastettu. Ja hänen siskonsa ja mun sisarukset sekä siinä on kastettu myös orpokodin lapsia kuulema! :) Ja viimeisimpänä nyt sitten toi meidän esikoinen. :)
  17. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Meillä poika kanssa joutu lastenosastolle pariks päiväks synnytyksen jälkeen kun ei ekaan 5min hengittänyt itse ollenkaan kun oli ollut napanuora kaks kertaa kaulan ympäri. Toipui onneksi nopeasti ja pääsi sitten muutaman päivän päästä vierihoitoon (syntyi la päivällä, ti aamupäivällä pääsi...
  18. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Milani: Kantsii ottaa toi sit huomioon et sitä maitoa ei kauaa heru jos ei imetä. Ja kyllä siihen imetykseen tottuu.. Itellä ei sii soo mitään sitä vastaan jos joku ei halua imettää, se on jokasen oma päätös ja korvikkeellakin kasvaa hyvin. :) Ite ajattelin ensin et jos sinne 3kk ikäänki asti...
  19. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Seuranta ultrassa tuli käytyä sen päässä olevan nestekystan takia ja se oli nyt melkein kokonaan hävinnyt! :) Lääkäri vilkas ja totes et juu ei tossa oo mitään syytä seurantaan enää.. :) Kyllä helpotti. :) Ja noille koville alavatsakivuillekin tuli selitys.. Vauva on poikittain mun lantiossa...
  20. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Soittelin juu neuvolaan ja meinas et voi olla joko revähtäny jotain, mä ku joudun paljon nostelee kun tää meitin jässikkä on 13kg.. Tai sitten näillä viikoilla se kohtu kuulema myös työntyy sielt lantiost kunnolla esille et se voi olla et sekin vaan aiheuttaa sen. Tänään oon lähinnä maannu kun...

Yhteistyössä