Hakutulokset

  1. K

    tavalliseen maitoon siirtyminen

    Anna vaan sitä maitoa pieni määrä. Voit aluks vaikka keittää puuron maitoon ja sitten myöhemmin mukista/pullosta maitoa. Alotat vaikka eka anatmalla yhellä kertaa tavallista maitoa ja sitten lisäät kertoja. Jos maha menee sekasin pidä taukkoo. Voit antaa vaikka niitä maitohappobakteereja. En...
  2. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Tervetuloa mukoaan vain laura -78! Me käytiin tosiaan siellä rakenneultrassa eilen, oli kiva nähdä taas pikkusta. Oli kasvanu kovasti. Siellä se potki lujaa. Sukupuolta ei suostunut näyttämään :) Munkin piti käydä siellä pienten päivillä, mutta ei sitten kerettykään Porvooseen ajoissa...
  3. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Täällä on ollu aika hiljasta. Pino oli tippunu tosi pitkälle.. Mites olette voineet? Meillä on ens ma rakenneultra :D Tää pikkunen on alkanu potkiin kauheesti, tunnen potkuja nyt paremmin. Iltasin on aina kiva ennen nukkumaan menoa "seurustella" pikkusen kanssa, kun ei sitä päivällä niin...
  4. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Onnea teidän pikku neidille emmy!! :flower: Voidaanhan me tistysti tavata jossain muuallakin, niin että mahdollisimman moni pääsee mukaan :) Kyllä mä uskon, että emmy tekin pääsette mukaan vaikka ette Porvoosta ole. Mikäköhän paikka + aika ois sellanen hyvä, että mahdolisimman moni pääsee...
  5. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Tervetuloa joukkoon eläinkaupantäti :) Harmi vaan kun ulkona on noin kylmä, niin ei oikeen pääse uloskaan. meillä mies on taas rakennustyömaalla. Ollaan rakentamassa omaa taloa. Välillä tuntuu, että ois yksinhuoltaja, kun sitä ei kotona näy :D mutta kesän alussa ois tarkotus päästä...
  6. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Zoet kyllä siellä ultrassa kaikki on varmasti hyvin! =) Kerro sitten miten meni. Mäkin niin ootan sitä meijän rakenneultraa. Ajattelitteko muuten ottaa selville kumpi tulee? Me varmaan otetaan, niin sitten voi alkaa osteleen jo vaatteitakin vähäsen. Mikäköhän ois hyvä paikka? Jos ulkona...
  7. K

    Porvoon seudun odottajat!

    mä oon miettiny sitä mammajumppaa, nyt oon käyny kyllä ihan normaaleissa jumpissakin. Joku tapaaminen olisi kyllä kiva. Mikäköhän ois hyvä paikka, etttä myös isommat lapset voi ottaa mukaan? Nyt ei kerkee enempää kirjotella.
  8. K

    Joskus vaan kaikki menee pieleen vaikka vaan makaronilaatikkoa tekisit

    silloin kun elämä menee päin persettä leivo pannukakku :D
  9. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Mulla on auto ja kortti myös =) Voitas joskus Lennin kanssa tulla kyläileen sinne. Lennin kanssa on myös tosi hankalaa olla kahviloissa. Ei se oikeen jaksa paikoillaan olla.. Ootko emmy kotona lapsen kanssa vai töissä päivisin? Lennikin on nyt ruvennu nukkuun koko yöt putkeen ja se saattaa...
  10. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Semmonen kotidoppleri ois kyllä kätevä, mä varmaan koko ajan kuuntelisin sillä vaan.. :D Mistä oot ostanu sen? Kyllä niihin ultriin on aina kiva mennä, kun näkee sitten pikkusen. Musta jotenkin tuntuu, että tää kakkonen on rauhallisempaa sorttia kun esikoinen. Siinä ekasa ultrassakin Lenni...
  11. K

    Porvoon seudun odottajat!

    Kivaa, että teit uuden pinon. Tota edellistä alko olla jo vaikee lukea :) Niin siis mulla on LA 30.6, olin laittanu vähähän väärin tohon edelliseen, että ois heinäkuussa :) Ennestään mulla yksi poika, 1,2v. äiti -79 mistä päin Porvoota oot? Me asustellaan vielä hetki Kevätkummussa, kunnes...
  12. K

    Porvoon seudun odottajia?

    Vois varmaan tehä tosiaan uuden pinon, kun tää on jo aika pitkä. Kivaa, että löytyy odottajiakin näin paljon! Emmy mäkin tunsin muistaakseni jostain viikosta 14 alkaen liikkeitä. Toisestahan niitä voi alkaa tunteen aikasemmin, kun tietää jo vähän miltä ne tuntuu. Onkos teillä jo...
  13. K

    Porvoon seudun odottajia?

    Zoet laitoin sulle yv:tä!
  14. K

    Porvoon seudun odottajia?

    Täällä olis kanssa yksi porvoolainen äiti ja kakkonen tulossa. Esikoispoikani on reilu vuoden ikäinen ja kakkosen LA on heinäkuussa. Ikää minulla on 25 vuotta. Mahtuuko vielä yksi mukaan? Me käytiin kanssa tossa Söderkullan vauvauinnissa. Lenni tykkäs kovasti siitä, mutta lopetettiin se...
  15. K

    Muita odottajia tai äitejä Itä-Uudeltamaalta?

    Heippa! Mistä päin olet? Ite oon Porvoosta. Oon 25v. ja esikoispoika on nyt reilu vuoden ja kakkosen LA on kesäkuussa. Oon asunu Porvoossa reilu 5 vuotta kohta, mutta mammakavereita ei paljoo oo.. jos tätä kautta löytyis
  16. K

    G: Ennenaikaisista supistuksista

    minulla esikoinen syntyi viikolla 36+4. Supistukset alkoivat n. viikolla 25. Jäin töistä saikulle viikolla 30, kun lääkäri totesi, että kohdunsuu on pehmeä ja kun supistuksia oli ollut. Supistukset eivät olleet päivittäisiä, eivätkä hirveän kipeitä, mutta sellaisia, että ne kuitenkin tunsi ja...

Yhteistyössä