Hakutulokset

  1. M

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Mä oo alkanu juomaan vichyä, parempaa ku vesi :) Ennen inhosin sitä mutta ny saatan juoda kaks puolen litran pulloa päivässä. Hyvää näin helteillä. Ja mikä parasta, pullossa lukee 0 kcal. :D Paljo parempaa ku nuo colat ja jaffat.
  2. M

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Mulla varmaan tavoitepainoan ny aluksi se 65kg. Pääsis edes normaalipainoon. Onko kukaan kokeillut niitä nutrilettti keittoja? Niillä kuulemma lähtee kiloja karisten pois. Ite en oo kokeillu, ku jotenki tuntuu että kyl niitä kiloja pois saa muutenkin :) Noi on kuulemma kumminki aika kalliita...
  3. M

    Tahdomme laihduttaa VKO 1

    Täällä yksi alottelija, johonki tuonne toiseen ketjuun laitoin enemmän infoa itsestäni mutta laihdutusaikeissa kuitenkin. Oli jo hyvä vauhti tuossa kesän alussa mutta vähän on taas höltynyt ote ja pari kiloa tullut lisää...Nyt kumminki uusi tempo päällä! Eli pituus: 172cm 5.7 paino: 78kg.
  4. M

    Tänään alkaa laihis! Onko muita mukaan lähtijöitä??? :)

    Täällä yksi laihduttaja ilmoittautuu mukaan :) Olen oikeastaan jo aloittanut tuossa toukokuussa laihduttamisen ja silloin vaaka näytti 82kg, pituutta mulla 172cm. Nyt vaaka näytti tänä aamuna tasan 78kg, joten n. 4kg 2kk aikana. Nyt olen vaan taas onnistunut kartuttamaan pari kiloa lisää...
  5. M

    Voiku tietäs...

    että mitä tehdä.. Kun olen menossa kohtapuoliin gynekologille, ajattelin mennä nyt oikein erikoislääkärille kun ei ole hetkeen tullut käytyä, kun esikoisen syntymästäkin jo 2v ja nyt ei saa uusittua enää e-pilleri reseptiä ku täytys kuulemma tehdä uusi tutkimus/tarkastus niitä varten...
  6. M

    SINÄKÖ muka äiti 0_o???

    No joo, sain esikoiseni täyttäessäni sinä samana vuonna 20, mutta aika harvoin olen kuullut mitään erityisempiä voivotteluja, johtuen varmaan siitä että näytän vanhemmalta :D Ja aina on luultu reilusti vanhemmaksi ku olen, mutta sentapaisia olen saanut kuulla, ei minulle suoraan sanoen mutta...
  7. M

    Mistä koet jääneesi paitsi?

    sain itse esikoiseni sinä vuonna ku täytin 20, eli 19v olin kuitenkin vielä kun vauva yhtenä huhtikuisena iltana maailmaan tupsahti. Aviomies minulla oli jo ja vauvakuumetta olin ehtinyt potea jo abikeväästä lähtien, tärppäsi vasta joidenkin kuukausien jälkeen. En tiedä, nyt olen pian 22, eli...
  8. M

    minkä ikäsenä tuli vauvakuume?

    18-vuotiaana, abi-keväänä ja kova vauvakuume olikin :D Esikoinen syntyi sitten vasta seuraavana keväänä ku olin 19, mutta melko nopeasti vauvakuumeen tulosta tulin raskaaksi :)
  9. M

    Kun elämä ei menekään kuten on sen suunnitellut..

    Pääsin ylioppilaaksi kesällä v.2007, ja jo silloin olin löytänyt elämäni miehen, jonka kanssa olin menossa naimisiinkin, ja valtava vauvakuume meneillään. Kauaa ei sitten mennytkään kun loppukesästä tulin raskaaksi ja esikoisemme syntyi seuraavan vuonna keväällä 2008. Suoritin samalla avoimessa...
  10. M

    Kuumekouristus?

    Eli kyselisin että onko kenenkään lapsella ollut kuumekouristusta ja minkä ikäisenä tuli? Ja uusiko vielä ekan jälkeen? Omalle pojalleni tuli ensimmäinen kuumekouristus 3vko:a sitten, ikää hänellä 1v 10kk nyt. Kouristuksen jälkeen tuli lähtö sairaalaan ambulanssilla, sairaalassa totesivat...
  11. M

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    Sain poikani 19v (eli täytin samana vuonna 20) ja mieheni oli silloin 24v. Oltiin oltu jo siinä vaiheessa vuosi naimisissa ja kolme vuotta yhdessä...Nyt olen siis 21v ja yhteisiä vuosia pian 5v täynnä ja poika on 1,5v. Mutta tosiaan itselläni oli jonkinlainen vauvakuume jo silloin kun sain...

Yhteistyössä