Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Tulen tänne hieman myöhässä. :D Vihdoinki enemmän aikaa tulla tänne lueskelemaan juttuja. On sellanen ilmaki että saapi olla sisällä ja jos jättäis illaksi kaikki siivoukset. :) Ja jos minunki tietoja päivitettäis? :) Nii eli poika tuli 10.3. rv 41 syntyessä 3968g ja 51cm 1kk 4610g ja 55,7...
  2. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Nyt ku napero nukkuu, tai yrittää ainakin, niin voisin kirjotella tänne pitemmästi meijän kuulumisia. :) Kotiin tulon jälkeen imetys lähti käyntiin vähän heikosti. Nännit aristi ja annoin pari kertaa korviketta. Korvikkeella oli ihmeellinen vaikutus poitsuun... :o poitsu nukku sen jälkeen...
  3. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    meille tuli poika 10.3. klo 7.02, 3968g ja 51cm. :) :heart: niin ja synnytin naistenklinikalla.
  4. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tännekkin neuvolasta RR 119/77 Hb 109 Painoarvio n. 4kg Ja kohdun suu auki n.3cm Kohdun kaulaa ei oo enää ollenkaa.. Sieltä se tulis jo.. Lääkäri tökki minkä kerkesi että sais jotain aikaseksi.. ja sano että kalvo tuntuu ja ehjä on.. ja vaavin pää tuntu. hui.. on se jännää ajatella...
  5. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    ONNITTELUT VAUVAUTUNEILLE!!! :hug: tahtoisin jo itsekkin.. :D Lantion pyörittelyä pyydän anteeksi että en oo tajunnu tänne kertoo asiasta. Siirtyny enemmän fb:n puolelle toi kirjottelu.. mutta tosiaan.. :D Mun täti sano toissa päivänä että hän oli pyöritelly lanteita ja oli sillä...
  6. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    ja niin.. Onnittelut kaikille jotka on saanu jo vaavelin sylkkyyn!!! :) :flower:
  7. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    *PoKS 40+0.. Ja ei tää poitsu ainakaa tämän päivän aikaan taho tulla. dääm. :/
  8. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Neuvola juttuja ensiksi. paino: +1820 :whistle: herkutellu pikkasen.. RR 119/79 Sf 33,5 (19.2. oli 35cm, 24.2. oli 34cm) syke oli +135 Ei mitään kummallista ollu.. mietittiin taas sitä streptoa ja miten tässä nyt vuotoa tulee ja millasta vuotoa.. :/ Päivä voi olla.. suoraan...
  9. M

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Täällä mennään vielä yhtenä! Tänään sitten neuvola ja kävellen sinne ja takas. eli 5km lenkki tiedossa. :) mussu ja tomppa 39+5 :heart:
  10. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Onnea prinpressalle! jeiih.. lissää vaaveja!! :heart: Katoin martinaa ja eskoo tänä aamuna netistä ni tuli ihan itku ku haluais jo ite synnyttämään ja kantamaan vaavi kotiin!! :heart: 39+2 (meneeköhän tämä nyt yli vai mitä tää poika tahtoo tehä..)
  11. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Onnittelut kaikille vaavin saaneille! :flower: Itse täällä vielä odottelen kipuja ja kaikkia muita merkkejä.. hiljasta kuitenki on. :| Tosiaan neuvola oli tänään.. Oli paineet vähän korkeemmalla.. (täti sano että voi merkata et lapsi tulisi lähiaikoina) epäilen suuresti kun ei oo...
  12. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Tuli tuosta lapsivedestä mieleen että ku paikat on kiinni ja epäillään olevan lapsivettä.. niin sehän on mahdollista että sitä lapsivettä tulisi vaikka on kiinni.. Veljen vaimolla nimittäin kävi niin.. Supisteli yöllä ja sitten kun nousi ylös sängystä että oli pissattava tunne niin sillä...
  13. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    muuten.. miten paljon päivässä uskaltaapi juua vadelmanlehti teetä? B)
  14. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    tuun kertoilemaan vaan mun kauheesta painajais unesta. :/ Viime yönä näin unta että olin ihan normaalisti sohvalla ja tuli sitten sellanen pissamainen tunne.. Menin vessaan ja pissasin ihan normaalisti. Kun aloin pyyhkimään niin alhaalta alko tiputtamaan verta. Pyyhkäsin toisen kerran niin...
  15. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    tsau.. :D nyt tuleekin vähä omaa napaa.. Elikkäs tänään oli pikasesti neuvola ja kaikki oli muuten ihan ok.. paitsi että mulla on tullu kellertävää valkovuotoa ja mainitsin siitä.. naikkarilla olivat todenneet strepton ja maanantaina lupas neuvola täti ilmottaa että alotanko nyt aikasemmin...
  16. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Mä tyyliin itken täällä kun ei mitään tapahdu. :'( Olen kateellinen teille jotka pääsette jo synnyttämään. :) Onnea nallepuhille synnytykseen. :) Tosiaan ei minkäänlaista tietoo mistään supistuksista tai kivuista tai yhtään mistään. :attn: Kaikkea on tehty mutta eiii. Mä varmaankin...
  17. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    ja minä oon täällä heti kukon pierasun aikaan. :headwall: alkaa hajottamaan ku ei unta tule.. viime yön nukkunu taas pyörien ja vessassa käyden.. tosin, onhan ne 5 tunnin unetki parempia ku 2 tunnin. :| Näin ihmeellistä unta.. näin et lillastina lähti nyt yöllä synnyttämään. :D Kyllä...
  18. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    No panic. :D Laitoin fb:ssä vaan että "37+1 ja napero on tulossa :D " :) eli siis valmiuksissa ompi.. jänskättää millon se päättää "potkasta" ittensä maailmaan.. Tosin en tiiä vaan että miten toi lantio kestää.. se on vaan sitten pakko olla kipujen kanssa. :P Hali87 laitoin...
  19. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    nopsaa neuvola käynnistä.. paino: +1400/vk , nyt yhteensä on raskauden aikana 13kg RR: 118/71 Hb 117 Sf 33 syke: 148-160 Oli kyllä järkyttävän kova syke verrattuna edellisiin kertoihin. :o Poitsu sais nyt tulla. thänks. :D 37+1
  20. M

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    linea negrasta Mulla oli jo himmee viiva massussa melkein heti alusta lähtien.. Ei se kyllä oo tummentunu kovin paljoo,, pikkasen tummempana näkyy.. mutta mä jo testin tehtyäni tiesin että poika tulloo.. ja kyllä muutkin on samaa sanonu.. kätilönki mukaan tulee poika.. :D se olis kyllä täys...

Yhteistyössä