Hakutulokset

  1. M

    Syksyvauva 2011

    mahtavaa vauva-10!! toivottavasti vauva tulossa! toivottavasti hyviä uutisia olisi luvassa muillekin :)
  2. M

    vauvakuume

    pahoittelut ja osanottoni vielä ikiäiti!
  3. M

    vauvakuume

    Heiopa, vieläkö saa liittyä mukaan kuumeilemaan? Olen 34 v. ja meillä ennestään poika 09/09. Toinen kierto on nyt yritystä meneillään, mutta kuume on kova :)! Nyt on kp 21/28, joten viikko vielä pitäisi jännittää tästä kierrosta.. Mukava joululahjahan se olisi, jos plussat pärähtäisi...
  4. M

    Syksyvauva 2011

    kiiitos hipu! Mä oon luopunut ovistesteistä kokonaan kun mun kokemuksen mukaan myös näyttävät mitä sattuu:D.. Oon bongaillu ovista ihan laskemalla, tosin mun kierto on nyt melko säännöllinen. Esikoinen sai myös alkunsa ilman tikutettua ovista, vaikka niitä (ovistikkuja) siis käytinkin...
  5. M

    Syksyvauva 2011

    Heippa, täällä myös vauva toiveissa! Pakko tulla johonkin purkamaan tätä kuumeilua kun en halua vielä ystäville ja sukulaisille kertoa, että toista yritämme :). Meillä siis poika 09/09. Nyt vasta toinen kierto meneillään kun yritämme, mutta kuume on kyllä kova! Ensi viikolla olisi kierto...
  6. M

    Vauvaikäisten äitejä Espoon Leppävaarassa tai lähialueilla

    Moikka! Olen 2 kk vanhan pojan 33 v. äiti ja vailla samanhenkistä juttuseuraa. Oman kaveripiirini lapset ovat joko vanhempia tai kaverit ovat kokonaan lapsettomia, joten heitä ei viitsi määräänsä enempää vauvahöpinöillä vaivata! Lisäksi tietysti kaverit ovat kovin kiinteästi työelämässä ja...

Yhteistyössä