Hakutulokset

  1. N

    HTS Besafe iZi Kid X3 Isofix

    Saako tota em. ***** istuinta täältä arvon suomenmaasta ja jossei ni mistäs sitten ja miksi pirussa ne on sen sitte ees arvostelleet häh?? |O ja ei ,mulle ei nyt kelpaa tiedot combeista ja comforteista...
  2. N

    Viking line ja raskaus

    niin,eihän sitä koskaan tiedä millainen synnytys tulee mutta hitaaksi uskoisin,en ainakaan miksikään syöksytapahtumaksi...esikkoa tuotin vajaan kolme päivää :DD ja onhan sitä ruotsissakin lekurit et uskoisin et jossain kohtaa mantereelle pääsiis jos oikeesti tulis tarve. mutkun en mä nyt usko...
  3. N

    Viking line ja raskaus

    Niinno,mää nyt yleensäkkin vaan ajttelen asioita liikaa...kun muistan tästä olleen keskustelua yhen tutun kanssa kun asuu ruotsissa ja olivat tänne päin tulossa kun oli raskaana...tottahan se nyt on et jos se synnytys siellä alkaa niin ei se kiva oo mutta kun,ei sitä ennustaakkaan voi ja voi...
  4. N

    Viking line ja raskaus

    hmm..?luulit? eli me tunnetaan...?? :O
  5. N

    Viking line ja raskaus

    Tietääkö kukaan miten viikkarilla suhtaudutaan raskauteen?siljalla sanotaan sivuilla vaan et he eivät suosittele matkustusta loppuajalla mut viikkarilta ei löydy mitään. Tarvis aamulla lähteä ja viikkoja nyt 33+3...en jaksais jonotella missään maksullisella puhelinlinjalla et saankohan lähteä ja...
  6. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    Vitsit noi fusiot vois olla kyllä sittenkin loistava valinta!meillä kun on tuo gracon kaukalo ja juniori tulee alkuvuodesta myös käyttäjäkuntaan!kiitos vinkistä :) muillekkin kiitos :)
  7. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    juu,löytyhän ne kun otti silmän käteen ja katto.... :D
  8. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    mun tarvii varmaan mennä johonki näöntarkastukseen kun en noita spidereitakaan löytäny emmaljungan sivulta... O.o huokaus,uus yritys. JA ei kait tässä muukaan auta ku ottaa auto alle ja mennä liikkeen pihalle kokeilemaan mitkä menee ja mitenkä päin! :D
  9. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    Mä koitin jo googletella mut en löytäny kyllä montakaan?oisko ollu yhet kahet huutiksessakaan?ja kaheen kalliit jos uudetkaan ei kauheesti pääl satasen ole ni vanhoista maksaa sitten 80e.
  10. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    meillä on gracon tour deluxet,niitten ongelma on juurikin pituus pakattunakin ja kun ne renkaat on niin massiiviset edessä eikä niit saa irti :/ äh. oonkohan mää nyt jotenki hankala jos mä meinaan etten haluis toisia gracoja? :D
  11. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    niin ja siis kiva juu et on hyvät renkaat ym. mut ei niis kyl tarviis olla mitään kovin "hyviä" siis ei esimerkiks oo tarkotus ulkosalla ajella,korkeintaan asfaltilla.
  12. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    noita ei vissiin enää kyllä tehdä...vai?onko scooter S siittä joku uusi versio kenties?
  13. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    niin joo nuo happyt tulee siis tunkea sinne poikittain...eli ei sitä leveyttä kauheesti ole...aika semmonen neliskanttinen tila.
  14. N

    Pienet rattaat etsinnässä..!?

    Suositelkaa jotain hyviä sateenvarjo ym. rattaita,jotka menis mahdollisimman pieneen tilaan :) tarkotuksena on saada ne sullottua citroen xsaraan takakonttiin(farmari) jossa ON JO koiranhäkki joka vie yli puolet leveydestä!koko osviittaa voin kertoa sen verran et esim. brion happyt...
  15. N

    Brio happy heritage-yhdistelmät vaunukopalla?

    Kiitos vastauksista! Juu,mul on justii kiire paniikki tässä menossa.... :/ toivottavasti saahaan rahat jostai kokoon...
  16. N

    Brio happy heritage-yhdistelmät vaunukopalla?

    Ja siis juu,myöskin ratasosasta kommentit kiitos! :)
  17. N

    Brio happy heritage-yhdistelmät vaunukopalla?

    Käyttökokemuksia? Risuja tai ruusuja? :flower:
  18. N

    isyyden tunnustaminen

    no käytetään sitten AVIO-OIKEUS termiä...huoh. POINTTINI oli kyllä se että TUNNUSTAMATTA ei ole oikeuksia mihinkään kellään...mutta ei nähdä metsää puilta sitten ei...Enkä ottanu nyt kantaa siihen miten rasittava prosessi tuo tunnustaminen on. Nyt otan,ja mun mielestä se nyt ei ole kovin vaativa...
  19. N

    isyyden tunnustaminen

    Mä ainakin käsitän sen myös niin, että on kyse lapsen OIKEUDESTA esimerkiksi isän perimiseen. Avioliitossa kuitenkin puoliso perii ja tämän jälkeen lapset avoliitossa lapsella ei oikeuksia juridisesti isään tai isällä lapseen eli ihan hyvä juttu :)

Yhteistyössä