Hakutulokset

  1. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minulla neiti nyt vähän yli vuoden ja kaksospojat 5-v. Pojista minulla oli raskausmyrkytys. Altistavina tekijöinä ikä, aikaisempi lapsi yli 4,5 kg, ylipaino, monisikiöraskaus ja suvussa aiemmin ilmennyt raskausmyrkytys. Minulla oli vain ikä ja aiempi iso lapsi rasitteina. Kehittyi todella...
  2. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    SaimiRiikka ja SatuSofia haluan kannustaa teitä siten, että itselläni onnistui hoito teidän ikäisenä ja myöhempäänkin. Tsemppiä matkaan !!! 3 ihanaa lasta. Yhdet kaksoset tuoresiirosta yksi pitkään viljellystä (5 vrk) pakastealkioista. Ja tietenkin muillekin tsemppiä ja jaksamista jo...
  3. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä tuti vain nukkuessa. Yöllä, jos menee hukkaan yleensä löytää sen ja laittaa itse suuhun. Ja ihanaa ! Olen saanut pudotettua painostani kymmenen kiloa. Jäi kyllä pojilta (5-v) niin reippaasti.
  4. D

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Pitkästä aikaa... Meidän kunnassa ei ole 10 kk-neuvolaa ollenkaan, jos ei ole erityistä syytä katsoa vauvan kehitystä eli tiedot aika kaukaa nyt. Ensi kuun alussa 1-v.-neuvola. Neiti lähes kävelee, ihan päivistä kiinni ja kiipeää joka paikkaan. Osaa "pakittaa" jo portaatkin alaspäin. On...
  5. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnittelut Typyliini plussasta ja amv:lle raskauden etenemisestä aina turvallisimmille viikoille. SatuSofia minulla pojat eivät ole identtiset, vaan kahden alkion siirron seurauksena syntyneet. Minun serkkuni on aikanaan saanut lapsettomuushoidolla kolmoset, kun vielä neljä alkiotakin...
  6. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minullakin lähti niin vanhanakin kaksi, niin Suomen Avalla vastustivat siis Riiassa tehtyä kahden alkion siirtoa kovasti. No annoin siirtää molemmat. Varmistivat,että ymmärrän riskin. Toinen oli top-blasto ja toinenkin hyvä. Piti kyllä kirjoittaa aikamoiset paperit, että voi johtaa...
  7. D

    Suunniteltu sektio rv 35-36+

    Siis sektiolla.
  8. D

    Suunniteltu sektio rv 35-36+

    Minulla raskausmyrkytyksen takia 36+1 ja täyttivät perjantaina 5 vuotta. Hienosti on mennyt. Pikkuneiti nyt 11 kk.
  9. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minulla kaksi 3 päivää viljeltyä ja yksi blastokysta. Terhakka neiti kuin mikä. Ilmeisesti vain parempi mahdolklliuus onnistua blastokystan kanssa. Oli pakastealkio, joihin en uskounut ollenkaan. Toiset tuoresiirtona.Mulla nyt Internet Explorer 9, joka tökkii pahasti. Tsemppiä kaikille !
  10. D

    Äidit 40+

    Ainoat tsempit, että neiti ylihuomenna 11 kk. Konttaa ja kävelee tukea vasten. Hirveä hinku kiivetä. On nyt hoidossa. Syö edelleen kaikkea, jopa nakinpätkät. Rahkat ja jugurtit. Ostin Emmaljunga Duo Edget, mutta saa vahtia niissäkin, kun nousee ylös. Syöttötuolissa ei meinaa pysyä...
  11. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Isot halit Hilleville ! olisin niin toivonut..., mutta elämässä muutakin annettavaa. Vaikka helppo sanoa.
  12. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Upeaa Olki ! Aika useallahan on käynyt näin. Kai se jotenkin stressin laukeamiseenkin liittyy.
  13. D

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen edleenkin ihan pihalla ketjun asioista. Olen jo töissä ja tyttö on ollut neljä päivää hoidossa. Kävelee tukea vasten ja kuin päivänpaiste. Ainoa mihin kiinnitin nyt huomiota on Hillevi !!! Tsemppaa. Olet jopa aloittanut tämän ketjun, Nyt on oikeus ja kohtuus, että saat tulosta...
  14. D

    Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

    Kaikki on suhteellista. Ja joku neito tuossa kirjoitti kuin kaameaa, kuin tutut tekevät peräjälkeen lapsia, kun yhdenkin on jaksamista.
  15. D

    Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

    Niin ja mummoni sisko sai viimeisen 52-vuotiaana.
  16. D

    Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

    Tunnustan olen tehnyt kaksospojat 46-vuotiaana ja nyt 10 kk-tytön 50-vuotiaana, Aikaisempia lapsia on kolme, jotka nyt jo yli kaksikymppisiä, Arvostelkaa, jotka haluatte, mutta nautin näistä pienokaisista. Ja ovat niin ihania... Ja kuin heitä rakastan !
  17. D

    Äidit 40+

    Minäkin kirjoittelen pitkästä aikaa. Neiti on nyt 10 kk, Ei konttaa, mutta nousee tukea vasten ja menae rappuset vinhalla vauhdila. ja ryömii hurjaa vauhtia. Omalla "rollaattorillaan" menee tosi lujaa vauhtia Imteyshän minulla ei onnistunut, mutta syo kuin mikä ja kaikkea. Olemme jo antaneet...
  18. D

    Aion viedä 5v ja 6v pojat elokuviin. Suosittele leffaa!

    Sitä mikäkin suositteln, jos poikia ovat.
  19. D

    Onko useamman lapsen hankkimisessa mitään järkeä?

    Meille tarjiottiin tukea, kun keskosvauvat syntyivät, muttei huolittu. Jaksettiin ilmankin, vaikka kyllä maksan veroja sen edestä, etten olisi hävennyt. Mutta tukipalvelut ovat hyvä asia ja maksetaan noilla verorahoilla hullumpaakin.
  20. D

    Onko useamman lapsen hankkimisessa mitään järkeä?

    Ainoana paheksun lestadiolaisäitejä (isiä) joiden vaimojen täytyy synnyttää ne omat apostolit (=12), vaikkei terveys ja jaksaminen riittäisikään.

Yhteistyössä