Hakutulokset

1. M

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

Paljon onnea vauvautuneille!! Nythän noita pikkuisia alkaa putkahdella hurjaan tahtiin =) Alku: Oltiin "yritetty" melkein vuosi kakkosta ja tiedettiin, ettei miehen diabeteksen/stressin takia varmaan raskautuminen helposti tai omineen enään onnistu, eli mentiin väestöliittoon tutkimuksiin...
  2. M

Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

Unohtu äsken, et oisin kanssa halukas liittymään FB-ryhmään.
  3. M

Haitula: Paljon onnea!! Piianen: Oon tosi pahoillani. Oon kanssa ihmetelly, miten ihminen, kenen mielestä kaikki täällä on hölmöä, tyhmää ja huonosti, viitsii tuhlata aikaansa ja energiaansa tän ketjun lukemiseen ja saakohan hää siitä jotain iloa kun pahoittaa muitten mieltä. Mut, kaitpa...
  4. M

mamadread: Kiitos tosta mokkapala-reseptistä. Tosin voi olla, et sit kun pitää näit kiloja karistella en enää oo niin kiitollinen :p . Eilen päätin tota reseptiä kokeilla ja tänään piti jo uus vuoallinen leipoa, syötii miehen kanssa puokkiin se edellinen, vaikka tein kyllä taikinaa vaan...
  5. M

Paljon onnea Tesmis :flower: .
  6. M

Tosi paljon onnea Unelmahöttö!! (arvasimpas oikein =)) Tesmikselle kovasti tsemppiä. Voi kun kohta pääsis jo ite synnyttämään. Ens viikolla on neuvolassa lekuri, täytyy pyytää et se ronkkii vähän ronskimmin, jos vaikka jotain alkais tapahtua :p . No ei kai, hyvähän ton pikkusen ois...
  7. M

Heh, taas on siis hölmöä huijattu :ashamed: . Muistelisin, et silloin siitä patja jutusta sanottiin neuvolassakin ja et se liitty jotenkin pölyn kerääntymiseen keuhkoihin. En sitte tajunnu tarkistaa mitkä on tän hetken uskomukset/suositukset. Noh, eipä mahda minkään kun uudet patjat on jo...
  8. M

Patjasta:Eikös enää ole suosituksena ostaa vauvalle aina uusi patja? En oo nyt niin tarkkaan seurannu ja lukenu kaikkia vauvaan liittyviä juttuja, mut silloin 3 vuotta sitten kun poika synty neuvottiin, et uusi patja ja syy liitty jotenkin kätkytkuolemaan. Oon jo ton vanhan neuvon perusteella...
  9. M

Närästys:Unohin eilen kommentoida.. eli mua on vaivannu jo yli pari kuukautta n.5 yönä viikossa paha närästys, menee vatsahapot nenuun asti, yök. Mulla siihen auttaa Ranixal, mihin sain neuvolalääkäriltä reseptin, kun valitin vaivasta. Renniet ja maidon juonnit ei kyl oo paljooo auttanu...
  10. M

Tosi paljon onnea Piianen!! Mun veikkaus on, et seuraava syntyy 10.11. Tästä omasta en oikeen osaa arvata mitään, toisaalta tuntuu et menee yliaika-käynnistykseen, niinku isoveikkansa, mut toisaalta taas en missään nimessä haluis olla jouluna laitoksella, kun mulle tärkeä ihminen tulee sillon...
  11. M

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Lillikka: Meillä ainakin, 3 vuotta sitten, mies joutu lähtemään heti synnytyssalista kotiin, koska kello oli niin paljo (21-22), ettei se päässy saattamaan meitä osastolle :( . Ois ollu kiva vähän pitempään yhdessä ihmetellä uutta tulokasta. Ja muutenkin mulla tuli siellä osastolla sellanen...
  12. M

Lolli: Paljon Onnea koko perheelle :flower: Myyris 33+0 poks
  13. M

Meillä pojalla oli aika paljo ilmavaivoja ihan vauvana ja neuvolantäti neuvokin, että ei heti kannata nostaa pois sängystä syömään (niinkun tyhmänä alkuun tein aina kun toinen itki ja se vaan pahensi asiaa) vaan vaihtaa kyljeltä toiselle niin pääsee ilmat taas liikkeelle ja ulos. Muuten koitin...
  14. M

manna-: Mä käytän näin alkuun sitä vaunujen mukana tullutta hoitolaukkua :ashamed: ja sit heti kun ei tarvi ihan älyttömästi roipetta enää raahata mukana, eli pärjää vaipalla, kosteuspyyhkeillä, lelulla ja muulla pikkutavaralla, otan käyttöön tavalliset käsilaukut. Oon jo nyt poitsun aikana aina...
  15. M

Cisu:Kiva että löytyy muitakin siivous/siisteysintoilijoita. Mun on aivan mahdotonta olla jos kotona on sotkusta. Ja tottakai mies on sitte sotkevaa tyyppiä, eli jättää vaatteita ja astiota lojumaan :kieh: . Meillä on myös aivan järettömän paljon tavaraa (miehen, oon muuttanut sen valmiiksi...
  16. M

Cisu:Kiitoksia tosta "supistus oire"-selvityksestä. Oon ihmetelly, kun aina rankemman päivän jälkeinen yö on menny vatsakramppejen ja ripulin takia valvoessa, mut toihan selvens et taitaa siinäkin olla kyseessä noi supistuksen, vaik kerran oon vaan kramppejen yhteydessä huomannu, et samal...
  17. M

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Hoitopöytä:Meillä on pojan jäljiltä ikeasta ostettu hoitopöytä/lipasto (oisko leksvik). Siinä on irrotettavana lisäosana sellanen hoitotaso-jatkoski. Halusin tollasen mitä voi sitte käyttää tavallisena lipastona, kun hoitopöytää ei enää tarvi ja tosiaan se on ollu käytössä kokoajan. Eli...
  18. M

Rintapumpusta: Mulla oli aluksi se Ainu/Medelan käsipumppu, mut koska jouduin pumppaamaan kaiken maidon alko se käydä tosi raskaaksi ja nopsaan, hartiat meni jumiin ja kättä pakotti, eli sit ostin tohon samaan pumppuun sen sähköosan. Olin siihen tosi tyytyväinen, näppärää kun pysty lukemaan ym...
  19. M

Neitoperho: Osaankohan tällee kirjottamalla selittää sitä SI-nivelen kotitreeniä, yritetään... Eli selinmakuulla terveenpuolen jalka suorana, kipeän puolen jalka koukussa ja molemmin käsin (sormet ristiin) polven alta kiinni, sit työnnetään polvea yläviistoon käsiä vasten 10 sekunttia (ei ihan...
  20. M

Metsis:Mulla ainakin palautu jalat entisen kokosiksi ekan raskauden jälkeen, ne tais sillon suurentuu sellasen reilun numeron verran, niinku nytkin. Tosin illalla taitaa olla kaks numeroa suuremmat, kun turvottaa niin paljon. Rintapumppu: Mä hankin sen onneksi viimeksi etukäteen, koska tarvin...

Yhteistyössä