Hakutulokset

  1. J

    libero-koodeja?

    Hei kaikki te kertisten satunnaiskäyttäjät tai libero-kerhoon rekisteröitymättömät-- jos teiltä löytyy ylimääräisiä libero-koodeja, ottaisin mielelläni vastaan (yv:nä). Kiitos:)
  2. J

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tyttö tuli, aprillipäivän aamun tunteina, 3770g ja 53cm. Synnytyksen kesto 14 h 15 min., josta loppuviimeinen ponnistusvaihe 1h, melkoinen rutistus... Jii82 ja pieni ihana :heart:
  3. J

    Kaakonkulman Odottajien kevät 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Tyttö tuli, aprillipäivän aamun tunteina, 3770g ja 53cm. Synnytyksen kesto 14 h 15 min., josta loppuviimeinen ponnistusvaihe 1h, melkoinen rutistus... Jii82 ja pieni ihana :heart:
  4. J

    Kaakonkulman Odottajien kevät 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Voi kiitos, miten mielelläni ottaisin jo noi onnittelut vastaan, mutta kun ei tällä maha-asukkaalla ole mitään kiirettä... :/ (sorry vaan,Wentti! ;) ) Eipä sillä, hyvähän siel masussa on kasvaa ja olla, mutta voitte vaan uskoa, kun on odottavan aika pitkä... |O onneks on maanantaina (LA)...
  5. J

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Jättimaha täälläkin vielä, maanantaina LA(vaik silloin nt-ultras arvioitiin tää päivä LA--mut sitä ei alettu muuttelee). No enisvei, olo on raskas,tai ehkäpä henkisesti enemmän- mutta vauva muljuttelee itteesä koko ajan, painaa päällä alakertaan tosi ilkeesti aina välillä ja kivuttomia...
  6. J

    Kaakonkulman Odottajien kevät 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Voin kertoa, että kotona vielä, yhtenä kappaleena ja herrrmostuttaa :attn: Ei ole tullut jokojokopuheluita rasitteeksi asti,onneks.. Kotona istun, pyörittelen peukaloita (kasvatan painoani herkuilla, joita ei sais syödä) ja koetan saada ajan kulumaan.. Siis kotihommiahan vois tehdä aina, ne ei...
  7. J

    Kaakonkulman Odottajien kevät 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Hiphei, ei mitään uutta auringon alla :attn: eli yhes koossa ollaan--nyt alkaa tuntua malttamattomalta entistä enemmän, ei pidä antaa sille valtaa..täähän voi kestää viel viikkojakin :| Tylsyttää, jännittää ja ärsyttääkin välillä--aika matelee..mut onneksi aurinko paistaa B) Angel Eyes kun...
  8. J

    Kaakonkulman Odottajien kevät 2010 (EKKS:ssa ja KOKS:ssa synnyttävät)

    Heipsan,täällä ollaan viel yhtenä palana :D ei koskaan tuu kirjotettua mitään, vaiks lukemassa käykin aina ku muistaa.. ä-lomaa jo kolmas viikko kohta takana. Vauva laskeutunut jo hyvin alas,sf-mittakin pienentynyt pari senttii viime viikosta..odottavan aika on pitkä.. kaikki täällä kotona...
  9. J

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Kirjoitanpas piiitkästä aikaa jotain, ensin ONNITTELUJA kaikille vauvaantuneille tasapuolisesti :flower: :flower: :flower: kiva lukea synnytystarinoitakin, niin auttaa tietyllä tavalla asennoitumaan tuohon itselle niin suureen tuntemattomaan ;) koitokseen.... Maha naksuu täälläkin, on...
  10. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Pistämpä kommenttia minäkin, kun näit oon lueskellut mutta ei koskaan ehdi kirjotella.. Nukkuminen on käytännössä keskimäärin kolme pissataukoa yössä, joiden yhteydessä kyljen vaihto. Lonkat ihan tulessa yhä useammin..yks tyyny on polvien välissä käytössä, mut olisko kellään tohon mitään...
  11. J

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Täytyypä tulla taas tuolta "maaliskuun puolelta" jututtamaan kun on itseä koskettavaa aihetta :) ..eli tuo rd. Todettiin sokerirasituksessa paastoarvon perusteella (5,7) just ennen joulua. Noh, mittaillut olen ja mittausohjeet muuttuneet mulla jo kolmesti... eri terkat antoi hieman toisistaan...
  12. J

    ***HUHTIKUISET Tammikuussa*** (Ensimmäinen vauva jo syntynyt!)

    Heipsan! pakko oli tulla kommentoimaan tänne huhtikuun puolelle, jota käyn myös säännöllisesti lukemassa, vaikka vissiin "listalla" olen tuolla maaliskuisissa. l.a. 29.3. (erään ultrauksen mukaan 3pv.aiemmin) mutta siis viikoilla 30+2 ja nimenomaan tohon Hapsiaisen kirjotukseen olotilasta. Mulla...
  13. J

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Kiitokset minunkin puolesta uudesta hienosta pinosta :) maaliskuu sen kun lähenee.. olotila alkaa tuntua ahtaalta, kaveri kun möyrii mahassa ties kuinka päin, yleensä kuitenkin palaa perätilaan. Nyt on ahistanu hengitystä sohvalla istuessa ja välillä selällään maatenkin, huoh. myös närästelyä...
  14. J

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Sokerirasituskuulumisia täältä, paastoarvo keskiviikon testissä 5,7-raja vissiin se 5,3. Eli kiinni jäin :| ja nyt mittaillaan sokereita ekaks kaks viikkoo 3krt/pv ja sit harvennetaan jos pysyy arvot kohillaan. Kivasti just joulunaika, mutta eipähän siinä mitään, jää suklaat vähemmälle. Vaikka...
  15. J

    Kaakonkulman Odottajat talvella 09/10

    Pakko oli alkaa tätä pinkkaa nostelee kun on niin hiljaista, niin hiljaista.. kiva olis tutustua / lähiympäristönkin porukkaan- taustastani sen verran et töitten perässä(sekä minä että mieheni) tänne puoltoista vuotta sitten muutettu ja työtilanne on taas katkolla keväällä (tietty mulla mut myös...
  16. J

    Laskimotukos:Klexane/Fragmin-piikittäjiä?

    Kiitos kokemuksistanne ja tsempityksestä! Mullahan tuo jalka ei edes juuri turvonnut, saati muuttanut väriäkään, pohje vain kipuili aamuisin liikkelle lähtiessä ja iltaisin sekä lopussa öisinkin. Päivisin se jotenkin vertyi kun töissä käveli. No n.3pv sitä ihmettelin, kunnes soitin neuvolaan...
  17. J

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Neuvolareissu takana, kaik hyvin, eikä painoakaan ole kuin sen kolmisen kiloo tullu lähtöpainosta. Hemoglobiini tosin 118 (ei varmaan ikinä ollu näin matala), mutta ostin nyt vaihteeks tota uutta raskaus-multivitaa, siinähän on sitä rautaakin, josko se hg ei enää laskis. 16.12. sokerirasitus...
  18. J

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Mulle voi lisätä tonne listaan että synnäri on KOKS. Mahtavaa, joulukuu(=lomakuu) tai siis tän saikkuviikon jälkeen 2vkoa töitä ja sit lomaa 3vkoa, kuten miehellänikin:) Mä olen kans täällä yskinyt jotain ihme outoa ärsytysyskää, aamuisin alkaa ja pitkin päivää vaivaa, mutta ei paljoa irtoo...
  19. J

    Laskimotukos:Klexane/Fragmin-piikittäjiä?

    MOI! Kaipaisin kovasti kokemuksia teiltä, joilla on todettu laskimotukos raskauden aikana tai joudutte tukosvaaran vuoksi piikittelemään em. verenohennuslääkkeitä... Mulla todettu rv 21 tukos pohkeessa ja piikitysrumba (Klexane) käynnissä. Miten olette piikin pistämisen kanssa selvinneet...
  20. J

    Kaakonkulman Odottajat talvella 09/10

    No niin, kerronpa minäkin vähän omaa napaa,kun päivät on niin tylsiä saikulla. Eli jo tuolla maaliskuisissa kirjottelin tästä, 3vkon saikulla ja syynä laskimotukos pohkeessa. Ei muuta kuin Klexanen piikitystä masuun ja lepoa, huoh. No asukki masussa kuitenkin eläväinen, joten päivittäiset...

Yhteistyössä