Hakutulokset

  1. A

    Kiukkuketju

    Saanko minäkin kiukutella??? niinpä tietenkin, joka kuukautinen pettymys, menkat alkoi.. :( Ja taas yksi kaverini kertoi olevansa raskaana.. jälleen sai hymyillä ja onnitella sekä olla iloita toisen puolesta kyyneleitä pidätellen.. vaikka mieli olisi tehnyt vain sanoa, että miksi...
  2. A

    Kiukkuketju

    Voi helvetti... En malttanut odottaa huomiseen.. tänään kierron pv 25 ja luget menee vielä tänään illalla.. Tein raskaustestin jo tänään, negatiivinenhan se tietenkin oli... :( tuskin se huomisaamuks positiiviseks muuttuu.. Miksei voi onnistua???? Että osaakin taas kerran vituttaa!!!
  3. A

    Kiukkuketju

    Heipähei.. Ensimmäisiä kertoja olen täällä.. ihanaa huomata, etten todellakaan olen yksin.. En ole aivan varma, että hyväksyttekö mut, koska olen jo äiti.. Poikani on syntynyt -00 ja miehelläni on tytär -05. Eli meillä on pieni uusioperhe. MUTTA.. ärsyttää aivan valtavasti se, että kaikki...
  4. A

    Clomifen

    Mun tarinani.. Ehkä en saisi täällä kirjoitella, joskus tuntuu niin kovin itsekkäältä koko juttu.. Minulla on yksi lapsi ja miehelläni myös.. Mutta meidän molempien suurin haave olisi se yksi yhteinen..Itsekästä?? Meillä yritystä takana kohta 2 vuotta, saldo: keskenmeno heinäkuussa -08 rv 11...

Yhteistyössä