Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Maidon määrä voi alkaa vähenemään, jos lapsi imee vähemmän. Meillä ainakin iltaimetys lyhentyy ajallisesti ja aamulla tissit on niin täynnä, että sattuu. Toki tämäkin on yksilöllistä, eikä maito varmasti kokonaan lopu.
  2. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Tässä meidän mittoja 3kk...5850g....59cm...39,5cm 4kk...6485g....62,6cm....40,7cm Me ollaan harjoiteltu vellin syöntiä jo jonkin aikaa. Esikoinen ei koskaan oppinut syömään tuttipullosta, niin nyt päätin, että aloitan harjoittelun hyvissä ajoin. Tuttia meillä ei hyolita vieläkään, mutta...
  3. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meilläkin on mökki. Ollaan muutaman kerran käyty. Matka on sujunut hyvin vaikka kestääkin reilut 3 tuntia. Jasmin tykkää olla autossa, nukkuu suurimman ajan. Miten olette suojanneet vauvan hytysiltä? Vaatteet toki suojaa suurimmaksi osaksi, mutta kasvot onkin sitten hankalampi juttu.
  4. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meille syöttökertoja tulee noin 8 - 10 päivässä. Päivällä hotkaisee tissin tyhjäksi hetkessä, mutta illalla viihtyy tissillä toista tuntia ennen kuin nukahtaa. Nukkuuko teillä vauvat omassa sängyssä. Minä en meinaa saada tyttöä millään siirrettyä omaan sänkyyn niin ettei heräisi. Eilen...
  5. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Minä olen samaa mieltä ryysyrannan prinsessan kanssa. Todella harmi että fb ryhmä rikkoi meidän niin hienosti sujuneen keskustelun. Harmi, jos tämä sen takia kuihtuu kasaan.
  6. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Minä olen samaa mieltä ryysyrannan prinsessan kanssa. Todella harmi että fb ryhmä rikkoi meidän niin hienosti sujuneen keskustelun. Harmi, jos tämä sen takia kuihtuu kasaan.
  7. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meidän kultamme sai kasteessa nimeksi Jasmin. Ristiäiset sujui hienosti vaikka helle kiusasi. Jasmin nukkui koko toimituksen ajan. Tässä vielä 2kk mittoja rv 40+2 . . . . 4035 g . . . 52 cm . . . 36 cm 2vko 2pv . . . 4020 g . . . 52,5 cm . . . 36 cm 1 kk . . . . . . . 4320 g . . ...
  8. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meilläkin on kohta ristiäiset (16.5). Tarjoiluja pähkäilen kovasti. Meillä juhlat pidetään seurakuntasalilla, joten täytyy mietti tosi tarkkaan mitä mukaan ottaa. Askartelin 2 osaiset kutsukortit. Etukannessa on kuva, jossa on vauvan käsi äidin kämmenellä. Toisella sisäsivulla on runo ja...
  9. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Terveiset 1 kk neuvolasta... Paino 4320g, pituus 53,6 cm ja pipo 37,2 cm (rv 40+2 . . . 4035g . . . 52 cm . . pipo 36 cm) (2vko 2pv . . 4020g . . . 52,5 cm . . . . 36 cm) Meillä menee 50 cm vaatteet vielä just ja just vaikka neiti oli 52 cm syntyessään. Joitakin 56 senttiä olen ottanut jo...
  10. L

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Mukana ollaan :wave: Tänään käytiin neuvolassa. Tyttö on saavuttanut melkein syntymäpainonsa. Ei tarvitse enää ravata painokontrollissa, huoh. Syntyessä 2vk2pv Paino 4035g 4020g Pituus 52 cm 52,5 cm Hattu 36 cm 36 cm Tyttö on...
  11. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Pippa, minäkin kannatan ehdottomasti vauvapinoa. Siellä voi käydä hyvällä omallatunnolla käydä silloin kun kerkeää. Hassua miten muutama viikko sitten aika kului niin hitaasti ja nyt kun vauva on syntynyt aika suorastaan kiitää.
  12. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meidän tytöntylleröinen syntyi 24.3. 40+2. Painoa oli 4035g ja pituutta 52 cm.
  13. L

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Sunburned sanat ei riitä... :hug:
  14. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Onnea nystymuikio prinsessoista! Onnittelut myös muille vauvan saaneille! Hieman kateellinen laiskamato :hug:
  15. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Meillä ei myösään löydy innostusta kestoiluun. Olin ajatellut käyttää niitä ekovaippoja, mutta joku kertoi, ettei ne ole sen luontoystävällisempiä kuin muutkaan. Harmi! Perjantain neuvolassa oli kaikki hyvin. Masukin oli kasvanut keskikäyrällä vaikka olen sokereita joutunut seuraamaan...
  16. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    :flower: Onnea Narkissos! :flower: :flower:
  17. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    momtoo Me käytiin Femedassa 4d ultrassa. Silloin minulle sanottiin, että kela korvaa viikkoon 24 asti. Maksoi 160? kelakorvauksen jälkeen. Kannattaa soittaa sinne ja kysellä, osaavat varmasti kertoa puhelimessa sinulle. laiskamato 30+3
  18. L

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Pitkästä aikaa... Odotus on sujunut hyvin, mitä nyt yläselkä väsyy liiallisesta liikkeellä olosta. Nyt on alkanut myös olla liitoskipuja, oiskohan tytteli kääntynyt lähtöasemiin..? Tää viikko olis talvilomaa, sit vielä 4 viikkoa töitä |O G vaunut Me päädyttiin ostamaan Brion Singit...
  19. L

    PK-seudun odottajat, mihin synnyttämään?

    Synnytin ensimmäisen kättärillä. Tarkoitus oli mennä haikaranpesään, mutta synnytys oli hankala, niin ei päästy. Vaikeuksista huolimatta minulle jäi positiivinen kuva kätilöistä ja synnytyksestä. Kohta mennään taas ;)

Yhteistyössä