Hakutulokset

  1. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    moikka! meille syntyi 20.07 klo 23.49 pieni tyttönen.painoa 3670g ja pituutta 50cm pinja ja iines
  2. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Heippa kaikille ja hyvää vappua! Se ois taas yks raskauskuukausi eletty ja heinäkuu senkun lähenee...:whistle: Tää aika vaan tuntuu niin pitkälle, kun meilläkin kaikki hankinnat jo tehty...ei puutu kuin itse vauva :) Itsekin odottelen tässä kauhulla että meneekö tämäkin lapsi yli ajan vai...
  3. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    saabas. me ollaa tehty kaikkien kohalla tuo sormustesti ja se on pitänyt aina paikkansa :)
  4. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Heippa! Täällä taas aikaa tulla satuilee kun kaikki 3 lasta saatu unten maille :) Mulla on tullut painoa alkuraskaudesta jo se 11kiloa ja ootettavissa onkin taas maagiset 20 kiloa... en tosin ota stressiä sillä olen joka raskaudessa saanut nuo 20 kiloa painoa, mutta on ne sitten lähtenki...
  5. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Nii ja mun laskettu aika on siis 31.7.2011
  6. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Siis päivitykseen meille että TYTTÖ tulossa :) pinja82
  7. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Heippa! täällä on kirjottelemisen suhteen ollu hiljasta...oon lähinnä seuraillu teiän juttui ku tuntuu ettei kukaan kommentoi vaikka mitä kirjottais... :) mut kuitenkii...torstaina oli ultra ja meillä oli masussa kaikki kunnossa:) tyttö tulossa ja laskettu aika osui aika kohilleen...ultra...
  8. P

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    Heippa vaan kaikille! en oo jaksanu paljoo kirjotella tänne joten nyt yritän päivitellä :) meillä oli se np ultra keskiviikkona jaturvotus oli 1.9 eli ei epänormaali. Muutenkin iines tai urho oli hyvin rauhallinen...nukkui koko ajan...ja täällä tehtiin siis vatsan pältä...laskettu aika...
  9. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Huomenta vaan kaikille! Eilen illalla aloin taas vuotamaan rusehtavaa verta....olipa taas mukava yö takana vatsakivun kanssa. Keskiviikkona olis taas se viikkoinen ultra jossa pällistellään sitä hematoomaa.....tää on henkisesti rankkaa tää oottaminen. Pahoinvointi ei mulla ole enää ollu...
  10. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    nnika: joo kaikki 3 synnytetty koksissa......jos oot naamakirjas, ni laita kaveripyyntö..ois kiva tutustua paremmin....pinja parkkali on koko nimi. nii ja poks 8+0 pinja ja papu
  11. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    moikka! nnika. meillä ois aika lähellä molemmilla laskettu aika...mulla on 1.8 ja koks synnytyslaitos kans...tervetuloa. nii hematooma on verihyytymä mikä yleensä aiheutuu kun sikiöpussi irtoaa kohdun seinämästä osittain tai kohdussa joku verisuoni puhkeaa.. uhkaava keskenmeno on siis...
  12. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    iltaa....sori kun en oo paljo ehtin tääl olla mut on ollu aika paskat fiilikset...kävin nyt tokas ultras ja hematooma on vaa kasvannu.....joten taas viikko makoilua ja sit ultraa...mulla ois sunnuntaina tytön 1 v juhlat ja joulu on ens viikolla joten on todella helppoo levätä :( lääkris oli...
  13. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    iltaa vaan kaikille :( lähin tänään ensiapuun päivällä kun alkoi verinen vuoto joka yltyi ja vatsaan koski :( ambulanssilla keskussairaalaan ja oltiin varmoja että kesken menee... no ultrattiin ja todettiin että sydän sykkii ja sikiö elossa, mutta jälleen taas hematooma ja tässä raskaudessa...
  14. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Huomenta vaan kaikille :) tämä rouva kävi eilen ultrassa ja sai hyviä uutisia :) raskaus on kohdunsisäinen ja sydän sykki....viikkoja jotakuinki 6 tai vähä päälle :) et onnellinen alku on ainakin :)
  15. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Iltaa tännekin :wave: jaksamisia surun kohdanneille :hug: Isoista lapsista sen vert et mulla esikoinen oli 4300g ja 54 cm....tein poitsua huikeat 22 tuntia....painoa ittelle tuli 22kiloa....keskimmäinen, poika sekin painoi 4550g ja 55cm pituus....häntä pusasin sen 12 tunia ja painoa tuli...
  16. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    pakko kertoo et pahoinvointi alkoi täälläkin :( mut kävin nyt ekstemporee ostaas pahoinvointirannekkeet ja ei menny ku 5 min ja huono olo loppu siihen :) suosittelen :)
  17. P

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    nille joilla on verenvuotoa alussa niin suosittelen menee lekuriin...mulla alkoi viime raskaudessa vuoto viikolla 6 ja verta tuli ihan kunnolla...olin varma et meni kesken....julkinen lekuri ei suostun ottaa ultraa joten menin yksityiselle.....lääkäri sanoi kaiken olevan hyvin...sitten viikolla...
  18. P

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    niin kaipais varmaan jotai esittelyä tää ketjuun tuleminen...elikkä olen 28v äiti haminasta ja odotan 4 lasta...meillä on 7 ja 5 v pojat ja tyttö 11kk..raskautena tää ois varmaan 10.on tullut keskenmenoja ja 1 tuulimuna.olinaloittamassa pillereitä ja olen ollut tytön jälkeen ilman ehkäisyä ja...
  19. P

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    moikka!mahtuuko ketjuun vielä odottajia...tääl ois viikko sitte plussannut 3 lapsen äiti ja laskettu aika menis heinäkuun lopulle 2011 :heart:
  20. P

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    :heart: onnea kovasti kaikille nyytin saaneille....mullakin alkaa jo olemaan pikkasen pinna kireänä kun ei tahdo tää tysä ulostautua millää...oon siivonnu ja saunonnu ja seksiäki koitettu mut hyvin on jumissa :kieh: huomenna olisi neuvola ja aion alkaa ruinata käynnistystä koksista kyl...

Yhteistyössä