Hakutulokset

  1. neve82

    Parisuhteen henkinen ikä? *testi*

    10 vuotta ollaan oltu yhdessä ja henkinen ikä oli 6v.
  2. neve82

    Plussasin tänään :)

    :flower:
  3. neve82

    Heippa kaikille! Uusi henkilö liittyy seuraanne!

    Tervetuloa! :wave:
  4. neve82

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Jos ei keksi runoa tai muuta juttua niin siihenhän voi laittaa vaikka vaan jonkun lausahduksen esim. You are the apple of my eye tai jotain snnepäin. :D
  5. neve82

    Lumitilanne ja paikkakunta?

    Kajaanissa pari-kolme senttiä. :xmas:
  6. neve82

    Mikä kirja sinulla juuri nyt kesken? Onko se hyvä? :)

    Mulla sama kesken! -Suomenkielisenä kylläkin. :wave: Ja hyvä on ollut! Niinkuin muutkin twilight-kirjat. :heart:
  7. neve82

    Mitä tehdä, kun lapsi 2v ei juo maitoa?

    Meillä poika kans maito-kieltäytyjä, neuvolasta käskivät kovasti vaan tuputtaa ja jos ei onnistu niin kalsium-tabletteja antamaan. Nuilla tableteilla meillä mennään kun maito ei todellakaan maistu. Jogurttia syö kyllä, mutta sitäkin pitäisi antaa se 5dl/pvä, niin annan varmuuden vuoksi...
  8. neve82

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Hyviä ideoita teillä kyllä on! :) Miten olette meinanneet laittaa ne meidän omat kuvat, siis laitetaanko kaikki yhdelle sivulle vai? Olisko ideaa jos laitettas samalle sivulle oma kuva ja Robista lempikuvamme? Siis että iso Robin kuva ja oma kuva siihen alas tai viereen ja se oma...
  9. neve82

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Täällä kans yks Twilight-fanittaja ja ikää 27. :D Ihanan kuolattavia kuvia ootte laittanu tänne. :heart: :heart: :heart: Mä oon ehdottomasti mukana yhteis-fanipostissa. :wave:

Yhteistyössä