Mikä kirja sinulla juuri nyt kesken? Onko se hyvä? :)

  • Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti
Joanne Harrisin Riimut. Ihan vasta alussa olen, vaikuttaa hyvältä kyllä. Oon tykänny muistakin kirjoistaan, Kesäviiniä ja Appelsiinin tuoksu. Tää on nyt erilainen, sopii varmemmin mun makuuni kun on fantasiaa ja muinaisjumalia :D
 
John Steinbeck - Vihan hedelmät

Vanha klassikko, joka pitää tietenkin lukea, varsinkin jokaisen Bruce Springsteen -fanin ;) Olen vasta ihan alussa, kun luen aina sängyssä nukkumaanmennessä ja pääasiassa siksi, että nukahtaisin nopeammin. Luen sitten aina ehkä sivun ennen kuin nukahdan valo päällä ja kirja naamalla. Hiljaa hyvä tulee.
 
vieras
Kuinka monta keskeneräistä kirjaa mä sulle luettelen? :LOL: mulla on 7 kirjaa kesken, eikun tenttikirjat vielä mukaan eli 10 kirjaa kesken tällä hetkellä :D kyllä mä ne nyt joku päivä saatan loppuun, ihan niiiin kesken en kehtaa jättää, etten koskaan lukis :D

Ensimmäiseksi loppuun asti ajattelin suorittaa (jos tenttikirjoja ei otetan mukaan) tolstoin anna kareninan, 2/3 vielä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja Oops:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Pirjo Hassisen Sano että haluat - ja on hyvä, todella. Harmi vaan, ettei ole ollut liiemmälti aikaa taas viime aikoina lukea...
Mistä kertoo?
http://www.ksml.fi/viihde/kirjat/pirjo-hassinen-sano-ett%C3%A4-haluat/479584
Ei liity kyllä itse kirjaan, mutta musta on jotenkin veikeää lukea Hassisen kirjoja, se kun asuu melkein meidän naapurissa :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Kuntatalouden ohjaus |O :kieh: :ashamed: :'(
Varmaan loistavaa unilääkettä :D
|O Mistä arvasit :xmas:

Yhtä hyvin tuntuu toimivan teos Toimiva kunta, sekä valmistelevan ministeriryhmän peruspalveluohjelma. Suosittelen kaikille unettomuudesta kärsiville.

Oikeasti mulla on kesken Patricia Cornwellin viimevuotinen Scarpetta-kirja. Aloitin vuosi sitten ja kesken on edelleen. Saan aloittaa tänä jouluna uudestaan. Ei näiden tenttikirjojen kanssa ehdi enää lukea muuta :'(
 

Yhteistyössä