Hakutulokset

  1. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidot - pikku taaperot :)

    Hei! Vauvoista siirrytty taaperoihin. Jospa joskus ehdimme vaihtaa kuulumisia, miten pikku taapertajat kasvavat menemään :)
  2. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Hei! Olenpa meinannut unohtaa koko tämän ryhmän :) niin on tainneet muutkin :) Meidän tyttö on nyt 1wee ja ihana reipas pikku taapertaja. Vasta oppiniut kävelyn salat ja nyt mennä viipottaa, vaikka välissä vielä konttailee. Kohta alkaa päiväkoti, kun äiti lähtee töihin. AJattelin että siirrän...
  3. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Moikka! Meidänki yöheräämiset on alkanut paranee.. ei onneksi enää niin usein heräile ja mä en jaksa ressata. Nukkuu vielä vieressä ja mulle ok. Pitää alkaa sit ku miehellä vähemmän töitä niin kokeileen sitä, että nukahtais iskän nukuttumana eikä vain tissille. Tyttö konttailee ihan...
  4. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Morjens, Käytiin tytyn kanssa eilen neuvolassa ja painoa 8200g ja 68,5 pitkä. kasvu menee oikein mallikkaasti mut paino vähän tippunu. RUokaa menee kyllä hyvin ja kyllä tytöllä näyttää olleen yöllä vielä ihan oikeasti nälkä. Syö siis sen 5x päivässä ja illlalla annan tissin lisäksi korviketta...
  5. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    moikka :) ihanaa aurinko alkanut kunnolla paistamaan ja kelit lauhtumaan :) pääsee ulos kunnolla tuulettumaan ja tyttö nukkumaan hyviä päikkäreitä. Ongelmana on kun tyttö herää vieläkin kahden kolmen tunnin välein tissille yöllä!!! Syö viis kertaa päivässä siis aamupuuro veteen keitetty +...
  6. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Hejsan, silmät pyöreänä luin dreamerin ruokailuja :) olet kyllä Ahkera ruuan laittamisen suhteen =) Mä olen kyllä sortunut kaupan tuotteisiin.. Alussa muka tein niin kaikkia soseita mut tyttö syö paremmin kaupan sileitä soseita. No heräs näköjään jo nyt tuolta.. Meidän ruoka-ajat ovat...
  7. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Heissan taas pitkästä aikaa! Piti alkaa kuulumisia kirjoitella kun tyttö nukahti. Meillä ollaan nyt kk syöty kiinteitä ja tässä pähkäilen että otanko seuraavaksi mukaan lihaa vai aamupuuron?? kummin se tehdään nyt. pitäis neuvolasta kysyä mut tänään ei ollu auki. Siirillä ollu kans kova...
  8. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Tervehdys taas pitkästä aikaa.. :) Meillä ollaan sitten ensimmäinen ulkomaanmatka siiruskan kanssa tehty ja hyvin meni :) käytiin äkkilähdöllä kanarialla kun mies piti nyt talviloman. Kyllä nautittiin me ja siiri myös ihan onnessaan lämpimästä ja etenkin siitä että sai niin vähissä vaatteissa...
  9. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Tervehdys taas pitkästä aikaa.. Onpa diodiumilla ikävä kun tyttö heräilee paljon öisin :( meillä ei oo kyllä siirin kanssa ollu ongelmia yöllä ja siitä oon kyllä tosi ilonen. On ollut hyvä nukkumaan alusta asti... oisko tullut isänsä geenit. Laitetaan aina vasta puoli kahdeltatoista...
  10. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    tervehdys pitkästä aikaa meillä oli viime viikon torstaina neuvolalääkäri. Painoa tullut hyvin. Eli 3,5kk, painoa 5840g ja 60cm pituutta. Tissillä mennään edelleen. Nyt kuitenkin tutkitaan varmuuden vuoksi tuo jatkuva pulauttele kun sitä tulee niin koko ajan vaikka paino nouseekin...
  11. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Tässä juuri vietetään teehetkeä kera suklaakeksien :) siiriliini nukkuu päivänokosia ulkosalla. Nyt vähän parempi ilma kun ei niin kovasti tuule. Monta päivää pitänyt sisällä nukuttaa ja nukkuu sellaisia tunnin puolentoista tunnin unia. Illalla kyllä pidempiä. Toissapäivänä aloitettiin...
  12. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Eilen käytiinkin sitten neuvolassa. Painoa oli kertynyt taas se 400g lisää eli 4810g ja pituus 55,5cm. Jokeletelee ihanasti ja koko ajan enemmän. Nyt on tuntuu olevan menossa kasvupyrähdys. Syö tosi useasti ja yölläkin herää 2-3tunnin välein syömään tai saattaa kyllä nukkua neljäkin tuntia.. En...
  13. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Onnea sarmalle tytöstä :) täällä ollaan nyt ensimmäisessä kunnon nuhassa :( siirillä ollut pientä nuhaisuutta tai nenän tukkoisuutta jo pidemmän aikaa mut toissayönä alkoi kunnon röhinä räkä.. Kuumetta ei ole ollut. Käytin tänään päivystyksessä ja ei korvatulehdusta eikä keuhkoissa rohise. Koko...
  14. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Eilen käytiin sitten "viimeisen" kerran vyöheketerapiassa. On kyllä ollut vauvan massun kannalta tosi hyvä vaikkei hän normaalia itkuisempi olekaan oikeastaan ollut. Mut on niin iloinen ja hyväntuulinen nyt. Yleensä kyllä aina hoitojen jälkeinen yö on tosi huono ja viime yö olikin. Tuntui kahden...
  15. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Meillä käyty eilen taas neuvolassa. Siiri kasvanut 54,5cm pitkäksi ja painoa neidillä nyt 4460g. Pulauttelua on melko paljon. Kasvoihin ja kaulan alueelle tullut pientä punaista näppyä kauheasti ja neuvolantäti meinas että näyttää olevan allergiselta kun näpyt aina pulautteluista enemmän...
  16. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    :laugh: enpä ole sitten ainoa äiti joka unohtelee asioita ja tekee kaikkea kummallista :) Yks päivä lähdin käymään mummolassa ja olin unohtanut ulko-oven lähtiessä kokonaan auki, mies oli onneksi kotona. En edes itse uskonut että olin sen auki jättänyt :) Kerran kävin kaupassa ja mies oli...
  17. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Meillä kans tosi runsasta pulauttelu. Välistä ihan kaaressa lentää ja usein pulauttelee.. tuntuu että kaikki maidot tulee ulos kun koko ajan pulauttaa ja sitten olis taas nälkä. On kyllä alkanut louskuttaa tissiä ja tuntuu että menee samalla ilmaa paljon.. oon käyttänyt "saksiotetta" ja...
  18. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Nyt on meidänkin vaavi kastettu. Hänestä tuli Siiri! Nyt alkaa itsekkin rentoutumaan ja vauvan kanssa voi nautiskella kun ei stressiä juhlavalmisteluista ja vauva on jo niin iso että uskallan liikkua enemmän hänen kanssaan. :) Ruokinnasta: Itselläkin oli aluksi vaikeaa maidontuotannon kanssa...
  19. D

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Onnittelut sarmalle :)
  20. D

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    kolmen kk koliikki tarkoittaakin just tätä ikäluokan koliikkia.. :Dnytpä tietää senkin. en silti osaa sanoa vauvaa koliikkivauvaksi. ei tämä nyt niin itke, mutta masuvaivoja on.

Yhteistyössä