Hakutulokset

  1. R

    Lokakuun lapset 2013

    Hei kaikille pitkästä aikaa:wave: En ole pitkään aikaan käynyt kirjottelemassa täällä,mutta mielessä on ollut että pitäs päivittää tänne kuulumisia. Meillä pikkuneiti oli 6kk neuvolassa 6430g ja 67cm Kiinteät alotettiin 6kk täysimetyksen jälkeen sormiruualla jota meni ensin hirmusen...
  2. R

    Lokakuun lapset 2013

    Marlin samassa ryhmässä ollaan :D siellä siis nähdään vaikken kyllä teitä voi tunnistaa kaikkien muiden joukosta =) Toivottavasti menee tuo eka kerta hyvin ja tietysti myös seuraavatkin =) Meillä on kakan panttaajalapsi kakannut uimahallissa muutaman kerran mutta onneksi keritty aina...
  3. R

    Lokakuun lapset 2013

    Marlin: Ootteko menossa raksilan uimahalliin? Minkä päivän ryhmässä ootte? Mietin että satutaanko olemaan samana päivänä uimassa :) Me vaan ollaan siinä 9.20 ryhmässä.Ehkä ollaan nähty aijemminkin uinneissa... me on kans oltu toisen ja kolmannen vauva aikana sisar ryhmässä.Sitten ei tosiaan...
  4. R

    Lokakuun lapset 2013

    Hyvää uutta vuotta kaikille!:popcorn: Monesti on pitänyt käydä kirjottelemassa,mutta ei vaan millään oo saanu aikaiseksi.Arki on kiireisempää nyt kun on viisi lasta ja yksi heistä vauva.Vaikka vauva on kyllä niin helppohoitoinen kun vaan voi,mutta silti kiirettä pitää lastenhoidon ja...
  5. R

    Lokakuun lapset 2013

    Hei! Pikasesti taas päätin kirjotella kun pienimmät ovat päiväunillaan. Viimeksi unohtu kiittää leijonamamaa uudesta pinosta,niin kiitoksia =) Ja kyselit hymyileekö meidän vauva jo.Kyllähän hän on nyt vasta alkanut hymyilemään :) ja ne hymyt kyllä käy suoraan sydämeen :heart: Hyvällä...
  6. R

    Lokakuun lapset 2013

    Heipä hei kaikille ja onnitteluja kovasti kaikille pienistä ihanista vauvoista :heart: Nopsaan tulin ilmottelemaan itestäni ku vauva nukkuu,tytöt ovat koulussa ja pojat tuossa ikkunan takana leikkivät.Lapset ovatkin ihan innoissaan kun yöllä oli satanut lunta:) Harmi kun en itse pääse vauvan...
  7. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Suuret onnittelut vauvoista kääkkis ja Marni :heart: ja myös muille jos joku jäi huomaamatta! Anteeksi LUNA ku olin kirjottanut ihan mitä sattuu..luin just uudelleen sun kirjotuksen ja olitkin siis jo käynyt siellä yliaikakontrollissa:whistle: Toivotaan siis että vauva syntyy ennen sitä...
  8. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    HEH HEH kylläpä tuli kirjotusvirheitä ku vauva sylissä näpyttelin ja isommat höpötti vieressä,mutta toivottavasti tuosta saa jotain selvää:laugh:
  9. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Luna voimia sinulle!! MInä taisin olla viimenen sillon kolme vuotta sitten joka elokuisista synnytti oman vauvansa(mun vauva tuli vasta syyskuun puolella)ja voi että olin sillon pahantuulinen.Pelotti myös vauvan koko ku tunsin että iso vauva tulossa ja yli nelikilonenpoikahan meille...
  10. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Meille syntyi pikkuinen kaunis TYTTÖ vauva:heart: 23.9.2013 rv.39+2 Mitat 3480g ja 50cm Nyt pikkutyttönen on siis reilut 3viikkoa ja on niin ihana että sydän pakahtuu onnesta kun häntä hoitelee :kiss: Rauhallinen vauveli meille tuli niinkuin toivoinkin.Nukkuu suurimmaksi osaksi koko...
  11. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    hupiaelämään Juu eihän nuihin eläimiin tosiaan koskaan saa luottaa 100 prosenttisesti.Kyllä meilläkin vahitaan koiraa ja lapsia kun yhdessä ovat vaikken uskoisikaan että koskaan lapsille mitään tekee=) Ja lapsille on tehty selväksi ettei koiraa saa koskaan kiusata eikä satuttaa,mutta ihan...
  12. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Suuret onnittelut Nannelille poikavauvasta :heart: Myöhästyneet 30v onnittelut Marlin =) Itellä pukkas kolmenkympin kriisiä kun tuo 30v alko lähestyä ja tuntu että elämässä vielä niin paljon tekemättä,mutta sitten tajusin että mulla on ne mitä oon elämässä eniten halunnut eli lapset:heart: ja...
  13. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Oi ihanuutta kun vauvoja on tännekkin jo syntynyt =) Suuren suuret onnittelut yana ja tourniquet :heart: Jospa minäkin pian synnyttäisin.laskettuun enään 2viikkoa mutta masentaa ajatellakkin jo sitä että varmasti menee yli lasketun.Koitan pysyä positiivisena ja jaksaa vaikka nyt on iskenyt aika...
  14. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    anteeksi nuo kirjotusvirheet.ei millään jaksa niitä alkaa korjailemaan.pitää lähtä koiraa ulkoiluttaan poikien kanssa:) mutta jospa tuosta jotain selvää saa
  15. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Hei kaikille :wave: MUN KUUKAUSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:heart: Mutta tuskimpa synnytän ennen lokakuuta :laugh: kiitokset leijonamama uudesta pinosta:flower: Millamakia Varmasti säikäytti tuo kolari.Onneksi ei luultavasti käynyt pahemmin :hug: Toivottavasti saat pian tarkistettua...
  16. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Hei kaikille pitkästä aikaa ja tsemppihalit teille joilla pakollista lepoa tai muuta hankaluutta:hug: Minä oon ollut tosi väsyskissä ja surullisena tän meidän tilanteen takia enkä oo jaksanut tänne paljoa kirjotella sen vuoksi.Vauvaa ootan yhtä paljon kuin ennenkin,mutta mies ottaa hermoon...
  17. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Otimpa sitten ja kävin yksityisellä ultrassa kun niin mietin tuota vatsan kokoa ja painnon nousuani ja kyllä kannatti.nyt ei tarvi enään hätäillä,eikä miettiä että synnytän seuraavaksi 5kilosen vauvan ku edellinenkin oli nelikilonen ja nyt vatta muka isompi. Painoarvioksi sai nyt n.2kg ja...
  18. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

    Hei kaikille ja kiitos Leijonamama uudesta pinosta! =) Pecanpie voimia lepäilyyn :hug: Tuntuu ajatuksenakin vaikealle ettei saa tehdä mitään.. Itellä tuo aina pelottanut että mitä jos joutuu vuodelepoon kun on jo monta lasta ja kaikki kotihoidossa,mutta onneksi ei oo joutunut.En tiiä miten...
  19. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    yana kannattaa kyllä soittaa jos oot ihan varma että oli lapsivettä tai jollet oo ihan varmakaan niin kannattaa varmaan käydä tärkistus käynnillä ku eikös lapsivesien menosta vuorokauden kuluttua ala jo tulehusriskikin nousta..siis ainakin sillon kun kaikki vedet menee.Jos vaan vähän tullu niin...
  20. R

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    ei ei ei eikä :ashamed: kirjotin pitkän tekstin ja nyt se hävis enkä enään kerkee kirjottaan. No pikasesti kuitenkin Onnittelut naimisiin menneille:heart: yana tervetuloa ja onnittelut kaksosista:flower: Pullero85 Aivan mahtava kuulla että vauvalla oli nyt kaikki hyvin:heart: ItuH ...

Yhteistyössä