Hakutulokset

  1. Malai

    päänympärys

    Kuinkakohan paljon suurinpiirtein on 6kk:n ikäisen päänympärys?
  2. Malai

    Heipsan... Vieläkö täällä on tuttuja nikkejä?

    Just tänne kirjautuneena vuosien tauon jälkeen aattelin tulla katsomaan onko tääl ketään tuttuja ja heti pisti tämä ketju silmiini.. ;) Meillä ollaan jo 15v teinejä,ei oo pieniä meillä lainkaan..
  3. Malai

    Lapselle nimeksi Kaius vai Kain?

    Kaius nimi on aika yleinen . Kain on uskonnollinen nimi ,en laittaisi.. mutta kukin tyylillään..
  4. Malai

    Oliskohan tälläselle "suosiota"..?

    heh.. huomaan et joulu verottanu järkeä :D Siis "vara mummo" periaatteella. Tottakai perhe tutustuisi minuun ja perheeseeni etukäteen.. ;) ps."vieras" nimimerkille; Luojan kiitos ,että sen verran ajattelet ,ettet vie lapsiasi vieraalle hoitoon ;) ..
  5. Malai

    Oliskohan tälläselle "suosiota"..?

    Tuli tässä mieleeni, kun aika ajoin kuulee kuinka paljon on nuoria perheitä joilla mummot ja vaarit asuvat kaukana ja lasten saaminen hoitoon tai oman ajan saaminen on vaikeaa niin jos ottaisi tälläisten perheiden lapsia hoitoon muutamaksi tunniksi tai sit ihan " yökylään" jos koliikki lapsen...
  6. Malai

    Lapsi arvostelee koko ajan eikä pidä minusta

    ja sinä et voi asettua asian yläpuolelle?
  7. Malai

    Lasten kevätjuhlista..

    Meillä tyttö sanonu monesti että kivaa kun oon ollu katsomassa..
  8. Malai

    itkettää ja on haikee olo

    hei sulla on peruskoulun kevät juhlat eessä vielä.. ei ne lopu päiväkotien juhliin..
  9. Malai

    Jos lapsenne käyttäytyy huonosti niin että häntä tarvitsee "rankaista"

    niin onko teistä oikein että rankaisuna on ettei saa tulla iltapalalle ja joutuu mennä nälkäisenä nukkumaan? Kyse kouluikäisestä lapsesta..
  10. Malai

    Milloin mies maksumieheksi?

    no ei kai tuos tilantees jos mies ei asu sun luona ni asumisesta tartte hänen viel maksaa mut kyl ruokakuluis tietty..
  11. Malai

    Miten löytää kadoksissa oleva henkilö??

    Väestörekisterikeskus.. Tiedättekö synt aikaa?
  12. Malai

    Mille avustusjärjestölle voisi..

    Olen alkanut tässä iltojen iloksi kutomaan ja tuli mieleeni että tietäiskö joku jotain avustusjärjestöä jolle voisi lasten lapasia , kaulaliinoja,villasukkia neuloa ja he toimittaisivat ne tarvitseville eteenpäin.. ? sori huonosti muotoiltu kysymys..
  13. Malai

    Anoppi sitten repäisi, haukkui pystyyn nimen Olivia!

    Muista että te päätätte sen nimen , eikä anoppi.. Älkää välittäkö hänen mielipiteistään.. Tuskin alkaa myöhemmin itse lapselle hänen nimeään arvostelemaan.. ;)
  14. Malai

    Lapsi ei tahdo eskariin, mitä tekisitte?

    Peesaan tätä..
  15. Malai

    Mitä teistä tarkoittaa että huutistavara on uusi?

    No mun mielestä uusi tarkoittaa että vaate / tavara käyttämätön ja eikä seissyt missään varastos vuosikausia. ap:n tuotteellle sopis ehkä paremmin uudenveroinen..
  16. Malai

    Huutonetistä/Postikuluista.......

    Joo.. eli myyjän täytyy lähettää sillä summalla minkä ilmoittanu myyntikohteessa.
  17. Malai

    Onneks tää 3viikon koululaisten joululoma oliki vaan tällänen vuoden juttu..

    noi pituudet tahtoo vaihdella paikkakunnittain.. meillä alkaa vasta 10.1 koulut ku serkkulikat jo olleet viikon koulussa..
  18. Malai

    Paljonko voi pyytää rekisteröimättömistä chihuahuan pennuista?

    Joo mä oon kyl ihan samaa mieltä.. Saattaa tulla kalliiks koiran pito jos joku sairaus taustal josta ei etukäteen tienny..
  19. Malai

    Facebook häiriö

    oisko jossain adobe flash playeris tmv:s joku vika.. ? meillä ilmoittaa koko ajan et jotain häröö sivustolla..

Yhteistyössä