Huutonetistä/Postikuluista.......

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
mietityttää
Eli huusin kohteen jossa oli mainittu postikulut summineen,mutta minulle tuli sähköpostia myyjältä et tuote maksaa sen ja sen ja postikulut sen mitä oli kohteessakin mainittu. Mutta sitten tuli uusi sähköposti jossa sanottiin että postikulut onkin 2e enemmän........onko tua nyt oikein??
 
"iii"
Mä olen kerran perunut ihan hyvässä hengessä kaupat, kun postarit olikin ilmoitettua isommat. Mun mielestä ilmoituksen postarit pitäis pitää, kun eihän niitä ole pakko ilmoittaa euroina, jos ei ole varma postikulujen suuruusesta.

Kannattaa ainakin neuvotella myyjän kanssa. minä ainakin teen huudot sen perusteella mikä on tuotteen kokonaishinta postareineen.
 
"aloittaja"
niin teen minäkin eli sen mitä kohteess ilmoitan niin sen otan en enempää vaikka olis isommat kulut lopuksi kuin olen ilmoittanut.
Ei voi kuulemma lähettää tuotetta ennemmin kuin olen maksanut sen ylimenevän osan.....
 
"Kitty"
Itse laitan aina sen hinnan mikä on se mun arvio ja se on sitten mun vika jos olenkin laittanut liian vähän kuluja eli maksan itse loput.Mutta itse palautan aina jos olen perinyt liikaa kuluja.Tiedän moniakin tapauksia missä myyjä on arvioinut liian matalaksi summan ja pyytää sitten lisää postikuluja.
 
:/
minusta on väärin joutua laittaamaan tuote että jäät itse miinukselle..
minä pyydän joka kerta postikuluihin lisää tai sanon että perutaan kauppa.
ei se ole kivaa vähistä rahoista joutua maksamaan että miinukselle menee kun posti veloittaa välillä miten sattuu vaikka olisi paino 2 grammaa alle sallitun..kääntää ja vääntää että saa tahallaan sen yli rajan ..pari kertaa mulle niin tehty.
 

Yhteistyössä