Hakutulokset

  1. H

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    ^ Oi, onnea Jeynille plussasta! Huomasin tänään kuinka sitä onkaan jo "psyykannut" itsensä tähän vauvan yrittämiseen. Laskeskelin tänään kiertoni pituutta ja sain tulokseksi n. 26-31, sanoin jo miehellekin että "sitten kun me aletaan yrittää vauvaa niin pitää näköjään yrittää aina monta...
  2. H

    Täydehkö kuu ilmeisesti.

    No ihmekö tuo sitten kun on taas "sellainen olo" =)
  3. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Vitamiineista: Eikös pre-natal tarkoita vain "ennen syntymää"? Eli nimitys tarkoittaisi mitä vain raskausajan vitamiineja :) Itse asuin joskus vuoden jenkeissä, siellä on kyllä aika hassu ruokakulttuuri :) Lapsille lounaaksi vaaleaa leipää hillolla ja sitten vouhkataan ihmevitamiineista :laugh...
  4. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Tuo hääjuttu se vasta pulma onkin :) Täälläkin on oltu kihloissa jo vuosia, ja ollaan toisissa asioissa sen verran vanhanaikaisia että olisi kyllä mukava olla naimisissa ennen lasta. Aiottiin kuitenkin mennä naimisiin vain kerran elämässä, joten olisi tosiaan kiva saada ne "unelmahäät" joihin...
  5. H

    Se mikrokakku

    Minäkin sorruin :ashamed: Oli ihan hyvää, mutta enemmän makua/suklaata olisi saanut minun makuuni olla :) Mies tuon hyvin kiteytti, "Oli ihan hyvää mut vähän sellasta euroshopperia" :laugh: Pitää tehdä uudestaankin ja lisätä vaikka niitä puolukoita niin saa oman maun mukkaan ;)
  6. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Hei vaan VellaVanilla, Pikkis82, Meep, Tytti83, Pöllö80 sekä kaikki muut jos joku jäi välistä! Pakko on taas kommentoida tuota Metsätähtösen kirjoitusta kun tuntuu olevan niin omista mietteistäni :) Minullakin tulee mietittyä ihan omistuisia asioita, kuin sitä miten täällä asunnossa voisi...
  7. H

    Eilen kirkosta erosi 171 henkilöä

    En kyllä itse miettinyt kertaakaan mitään tilastoja kun kirkosta erosin. Minut on myös kastettu vauvana, mutta en ole koskaan osannut mieltää itseäni kristityksi, joten erosin heti kun ikää oli tarpeeksi. Netin kautta kylläkin, oli se mukavan helppoa :) Tosin olisin tehnyt sen muutakin kautta...
  8. H

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Kiitoksia vain kaikille tervetulleiksi toivottaneille :) Hassua, olen itse ihan erityyppisellä alalla kuin hoitoala mutta aina ne ihmiset joiden kanssa olen parhaiten tullut toimeen tai ollut samalla aaltopituudella löytyy hoitoalan ihmisistä. Olisikohan pitänyt harkita alaa tarkemmin? B)...
  9. H

    Olisitko SINÄ ollut valmis äidiksi 21-vuotiaana?

    No, täytyy sanoa että vaikka kuinka itseäni analysoin niin luulen että olisin nyt aivan yhtä hyvä äiti kuin kolmekymppisenä tai vaikka 27-vuotiaana. Materiaalisia resursseja on varmaan vanhempana enemmän, mutta en tiedä kuinka paljon painoarvoa niille laittaisin. Olen henkisesti ollut jo ihan...
  10. H

    Voiskos jossain sivustolla tehdä itselleen kotisivut?

    Jos ihan kotisivut haluaa eikä blogia, niin esim. Nettisivu.org on ilmainen.
  11. H

    kun laitatte tietokoneen pààlle ekaa kertaa pàivàssà....

    1. sähköposti 2. fb 3. blogi Nämä on pakolliset.
  12. H

    Ohi on!

    Mulle on laitettu hormonikierukka enkä ole synnyttänyt kertaakaan. Ei se nyt niin kovasti sattunut kuin peloitellaan, nipisti kyllä :) Piti itsensä rauhallisena niin ei siinä sen kummempaa. Muoks: ja kuukautisten aikaan laitettiin. Ei ollut myöskään pitkiä vuotoja tms jälkeenpäin. Sattuuko...
  13. H

    Näkijä palstalla, saa kysyä

    Koska laumani koossa tapahtuu muutoksia? Jatkokysymys: montako jäsentä siinä on vuoden päästä?
  14. H

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    dana88: Minkätyyppistä alaa opiskelet? Kauanko opiskelujasi on jäljellä? Kaikki muut myös :) Meillä on sinänsä "hyvä" tilanne että mies ei aio enää opiskella, vaan on siinä ammatissa mitä aikoo loppuikänsä harjoittaa. Tai oppisopimusta suorittaa nyt mutta töissä kuitenkin :) Elikkä toisella on...
  15. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Metsätähtönen: Vähän samanlaista kuumeilua siis samanlaisesta tilanteesta sinullakin :D Minulla oli keväällä sellainen kausi, että luin kaiken maailman tietoa vauvanhoidosta raskausajan ongelmiin. Hyvästä tuo varmasti on, ja itsellänikin on suuri tarve kaikelle tiedolle kun ei tosiaan niin...
  16. H

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    Saanko ilmoittautua tähänkin pinoon? :) Ikää itselläni 22, mies 23. Yhdessä ollaan oltu yli 5 vuotta. Itse olen kuumeillut kovasti koko vuoden 2009, aiemminkin satunnaisesti :) En ole uskaltanut kovin vakavasti toivoa että voisi jo vauvan hankkia, koska mies oli työttömänä puoli vuotta kesän...
  17. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Hei! Täällä ilmoittautuu uusi haaveilija! :wave: Tai no haaveillut olen koko vuoden 2009 ja aikaisempinakin vuosina silloin tällöin, tämä vuosi on vain ollut tällaista non stoppia :) En ole uskaltanut kovin vakavasti toivoa että voisi jo vauvan hankkia, mutta kuumeilen niin kovasti. Ei...
  18. H

    Muutuin mustaksi :)

    Heippa vaan sullekin :D Vitsi olen hidas tänään, piti lukea kaksi kertaa läpi ennen kuin tajusin :headwall:
  19. H

    Muutuin mustaksi :)

    Kiitos :) Sitä vain halusin varmistaa ettei nimet ja sähköpostit sun muut näy :)

Yhteistyössä