Ohi on!

  • Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti
hömppä
Nyt se on sitten laitettuna, kierukka nimittäin. Hirvitti kauhiasti etukäteen ja kyllähän toi tuntui, mutta ei ollut niin paha kuin luulin. Nyt on hiukan höntti olo, mutta muuten ok. Yöksi taidan ottaa viel särkylääkettä...
Nyt sitten vaan odotellaan miten alkaa mulle sopimaan...
 
ap
Horminikierukka laitettiin. Vuoden verran harkittin ja ensin kokeilin pillereitä, mutta eivät sopineet, niin päädyttiin kierukkaa kokeilemaan. Nyt vaan toivoa sopii että sopii...
 
Mulle sopi
Mulla oli jokunen vuosi sitten hormonikierukka kolme vuotta.Tosi hyvin toimi,menkat jäi kokonaan(ihanaa aikaa:norm.kivuliaat ja runsaat menkat).Nyt oon hakenu rohkasuu itestäni puolisen vuotta koska sen laitto sattu niin perke#####.Eikä mulle kukaan sillon ekalla kerralla kertonu että kannattaa ottaa särkylääkettä jo etukäteen.Meinasin pyörtyä,koski ihan tajuttomasti(tai sitten suggestoin itseni niin että olevinaan koski).En tiiä herkistyykö nuo alapään paikat mulla nimittäin 2 alatie synnytystä takana ennen ekaa kierukkaa.Nyt on kolme alatie synnytystä takana ja pelottaa että se koskee kahta kauheemmin.Kyllä minä sen kierukan vielä otan tämän vuoden puolella.

Koskeeko sen laitto muuten vähemmän kuukautisten aikana,eikös ne suosittele sen laittoa vuodon aikana?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mulle sopi:
Mulla oli jokunen vuosi sitten hormonikierukka kolme vuotta.Tosi hyvin toimi,menkat jäi kokonaan(ihanaa aikaa:norm.kivuliaat ja runsaat menkat).Nyt oon hakenu rohkasuu itestäni puolisen vuotta koska sen laitto sattu niin perke#####.Eikä mulle kukaan sillon ekalla kerralla kertonu että kannattaa ottaa särkylääkettä jo etukäteen.Meinasin pyörtyä,koski ihan tajuttomasti(tai sitten suggestoin itseni niin että olevinaan koski).En tiiä herkistyykö nuo alapään paikat mulla nimittäin 2 alatie synnytystä takana ennen ekaa kierukkaa.Nyt on kolme alatie synnytystä takana ja pelottaa että se koskee kahta kauheemmin.Kyllä minä sen kierukan vielä otan tämän vuoden puolella.

Koskeeko sen laitto muuten vähemmän kuukautisten aikana,eikös ne suosittele sen laittoa vuodon aikana?
No mulla on neljä synnytystä takana ja menkat kerkes jo loppua, kun tuo tänään laitettiin. Pahempaa todellakin odotin, mutta yritin vaan rentoutua ja hengitellä niinkuin synnytyksenkin aikaan, niin kait siitä oli sitten apua. Jännä miten tuota pelkäsin aivan sutena ja synnytykset eivät pelottaneet yhtään ja luomuna pystyin ne läpikäymään. Kaiketi tämä kuuluu samaan sarjaan mun hirveän hammaslääkäripelkoni kanssa. Ihmeellisiä asioita ihminen pelkää, outo taitaa tämä emäntä olla hieman
 
Mulle on laitettu hormonikierukka enkä ole synnyttänyt kertaakaan. Ei se nyt niin kovasti sattunut kuin peloitellaan, nipisti kyllä :) Piti itsensä rauhallisena niin ei siinä sen kummempaa. Muoks: ja kuukautisten aikaan laitettiin. Ei ollut myöskään pitkiä vuotoja tms jälkeenpäin.

Sattuuko poisotto yleensä enemmän kuin laittaminen? Kuka tietää?
 
Mulle sopi
Poisotto ei sattunu läheskään yhtä paljon kun laitto.Pikkusen kirpasi ja sit se oliki jo pois.Pitää nyt seuraavien menkkojen aikana rohkastuu ja käydä laitattamassa se.Helpottaa elämää kummasti..eikä tartte enää kortsujen kaa räpeltää=)
 
Minulle laitettiin myös hormonikierukka kolmisen viikkoa sitten. Laittoa en edes huomannut, papakokeen otto tuntui paljon enemmän. Nyt vain odotettelen koska tämä tiputteluvuoto lakkaa kokonaan.
 

Yhteistyössä