Hakutulokset

  1. H

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    hei kaikille ja taas kiitokset onnitteluista! Kyllä se plussa on, sairaalan labra sen todisti =) uskomatonta!!!! Yöllä vaan panikoin et jokos tulee pihalle kun oli aaltomaisia mahakipuja, mutta kyllä se siellä vielä on. :hug: kaikille miljoona!
  2. H

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Voi kiitos kaikille :flower: niin paljon onnitteluista! Katsotaan nyt oliko tuo totta, kun käväsin just äsken labrassa, mut siellä koneet jumissa, joten joutuu jänskäileen en tiedä kauan, et ne saa koneet kuntoon... hui! JKVY: testasin kotitestin Sofi-liuskalla. Toivottavasti sullakaan ei...
  3. H

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Huomenta! Voiko liuskatesteihin luottaa, plussasin just kp 35/30-35! =) En ole käynyt täällä pariin päivään eli anteeksi että en nyt tiedä mitä täällä tapahtuu. Onnea kuitenkin kaikille kuumeilijoille, toivotaan pikaista tärppiä! Mie oon nyt hieman sekaisin onnesta :whistle:
  4. H

    +++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

    Onnea Celestialle plussasta :flower: Mä tein just nega-liuskan, kp32/30-35 eli taitaa menkat alkaa näinä päivinä, nyyh :( No sitten uutta ovista pongaileen :D
  5. H

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Moikka! Ja kiitokset että otitte mut mukaan jännäilemään! :flower: Ja Piupulalle superkiitos päivityksistä ja toivotaan että plussaat! Mä oon ihan hermostunut kun mulla on alaselässä menkkakivut ja voimistuu päivä päivältä, silti on jännä olo vatsassa välillä. Mulla ois la pippalot, enkä...
  6. H

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Chili24: mun mielestä se on kyllä plussahaamu, ja onnittelen siitä :flower: En kuitenkaan ole superasiantuntija niin testaile sitten uudelleen! :)
  7. H

    ++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

    Heippa kaikille ja onnea plussanneille! Olenkin jo osallistunut tonne syys/talvihaaveilijoihin, mutta olisi kiva tulla tännekin. Eli toista lasta haaveilen (aiemmin tytär 11v). Ikää mulla 31v. Vakavasti ensimmäinen yritysyritys kk eli kaikkia kipposkonsteja kokeiltu. Nyt kiertopäivä...
  8. H

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Heipsan! Täällä olisi yksi haaveilija lisää joukkoonne jos vaan mahtuu =) Minulla on jo 11 vuotias tytär ja nyt sitten olisi viimein aika yrittää saada toinen lapsi, josta olen kyllä haaveillut pitkäänkin. Kesän alusta miesystävän kanssa on oltu ilman ehkäisyä, mutta silloin ei ollut...
  9. H

    Täällä uusi vauvakuumelainen ilmoittautuu mukaan

    Kaunis kiitos metsätähtönen! Taidanpa ilmoittautua loppukiertolaisiin;) :flower:
  10. H

    Täällä uusi vauvakuumelainen ilmoittautuu mukaan

    eli viimeks menkat tuli 3.10 ja nyt on sitten yrittämällä yritetty bongailla noita kavaruksia kilpajuoksulle otollisina pävinä alkaen16.10 tänne 23.10 asti, muutama välipäivä tuli. Olen nyt kierrolla 23 / 30-35 (joskus ollut jopa 38). ja toivon niin että heti olisi tärpännyt... Varsinaista...
  11. H

    Täällä uusi vauvakuumelainen ilmoittautuu mukaan

    Hei vaan kaikille innokkaille vauvasta haaveileville kanssasisarilleni! Itselläni n 11-vuotias tyttö ex avioliitostani ja nykyisellä miehelläni on kaksi lasta, 10-vuotias tytär ja 16-vuotias poika. Haaveissamme on nyt sitten yrittää täysillä saada tulosta syntymään vaavirintamalla. Itse olen 31v...

Yhteistyössä