Hakutulokset

  1. P

    te jotka ETTE imetä/imettäneet..

    Hei! Imetin noin 4 ja 1/2 kuukautta, josta ajasta ehkä kuukauden täysimetyksellä, muuten annoin myös tuttelia. Oma maito ei riittänyt, eikä nukkumattomuus helpottanut tilannetta. Käytin rintakumiakin, koska oikean otteen oppiminen ei sujunut mutta kaikesta huolimatta osaimetys oli mielestäni...
  2. P

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Tervehdys! Olen pian 41-vuotias nainen ja yhden pian neljävuotiaan pojan äiti. Alkusyksystä päätimme miehen kanssa jättää ehkäisyn pois ja heti ekasta kerrasta tulin raskaaksi. Sitten aika kului joitakin viikkoja, oli sikapiikkiä, anemiaa ja huonoa oloa - alkuraskauden ultrassa ei ollutkaan...
  3. P

    Sikarokote ja keskenmeno?

    Kiitos osanotosta! Tuntuu yhä ja varmasti vielä pitkään hyvin kurjalta. Tämä oli kolmas raskaus; ensimmäinen meni myös kesken, toisesta syntyi terve ja ihana poika. Nyt toivon, että uskaltaisin yrittää vielä kerran tämän jälkeen ja ehkä saisin vielä yhden vauvan... Tosin juuri nyt se...
  4. P

    Sikarokote ja keskenmeno?

    Hei, ei tullut tai siis ei ole alkanut vuoto vielä, mutta perjantaina todettiin, ettei sydänääniä ole. Sillon rokotuksesta reilu viikko... Tosin rv oli 8. joten tod.näk. keskenmenoon melko suuri kuitenkin. Toivoisin vain, että lähtisi tulemaan eikä tarvitsisi mennä kaavintaan :'(
  5. P

    Muita SLE-äitejä?

    Moi, olen nelikymppinen 3-vuotiaan pojan äiti ja nyt raskaana vkolla 8. Sain SLE-diagnoosin tammikuussa 1995, joten aika pitkä kokemus jo. 90-luvulla mulla oli vaikeita aikoja ja paljon ongelmia mm. munuaisten kanssa mutta nyt lääkkeettä jo vuosia! Ed. raskaus sujui melko hyvin, nyt jännittää...

Yhteistyössä