Hakutulokset

  1. T

    Jännitysniska...

    Pitäisiköhän päivittää itsekin omaa oloa tänne. Tällä viikolla olen ollut taas aikas jumissa ja päätä kiristelee, vaikka aloitin taas tauon jälkeen Klotriptyl Mitet. Ei paljon auta tämä vähintään 8h/päivä koneella kököttäminen. Onneksi viikonloppu on tulossa ja silloin pääsee rentoutumaan...
  2. T

    Jännitysniska...

    mysan: Minulla hutera olo ei ole kiinni juurikaan pimeydestä, vaan sitä esiintyy missä ja milloin tahansa, jos olo niin pahaksi pääsee. keisari: Onneksi tilanne on taas vähän tasoittunut. Välillä pientä huimausta on, mutta se pahin tuntui menevän taas ohi (puuta pitäisi koputella). Jumissa...
  3. T

    Jännitysniska...

    Keisari: Stressaaminen ei itselläkään ainakaan asiaa helpota. Minäkin osaan jännittää kaikkea mahdollista ja kuten sanoin niin pystyn jännäämään jo todennäköisesti vasta parin vuoden päässä eteen tulevaa lapsiasiaakin noiden lääkkeiden vuoksi. Miten selviän ilman niitä tässä istumatyössä...
  4. T

    Jännitysniska...

    Kiitos Emmiliini. :) Lääkkeistä on välillä apua enemmän tai vähemmän. Pitäisi koputtaa puuta, mutta pääasiassa olen saanut pahimman olon niillä pois. Yleensä on pidettävä taukoja lääkkeistä tietyin väliajoin, koska elimistö tuppaa tottumaan niihin, eikä yhtä suurta apua saa. Ensimmäisen...
  5. T

    Jännitysniska...

    Voi immeiset, kun tietäisitte miten lohduttavaa oli lukea omaa oloa vastaavia tekstejä! Uskaltauduin nyt liittymään jäseneksi, vaikka äiti en (ainakaan vielä) olekaan (ovatko kaikki täällä muutenkaan?). Täällä kärsin taas "vaihteeksi" kovasta niskajumituksesta, kireydestä ja huimauksesta...

Yhteistyössä