Hakutulokset

1. N

flunssaan liittyvä ripuli

Meillä myös, pitkä ripuli, noin viikko, ja sitten kolme päivää kuumetta ja nuhaa.
  2. N

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minä 25, mies 30 yhdessä 8 vuotta, pojat 3 v ja 10kk
  3. N

Työkkäri

Jos haluaa olla kotona kannattaako olla kotihoidontuella vai työkkärin rahoilla? Meinaan kun saa enemmän, mutta löytyykö töitä työkkärin kautta vai oletteko hakeneet työt oma-aloitteisesti?
  4. N

"Maailmanmeno"

ei ehkä yllätys, mutta järkytys silti! Muuttunut on paljon, ja mihin sitä voidaan olla vielä menossa :O
  5. N

"Maailmanmeno"

Oletteko muut kiinnittänyt huomiota siihen, mihin ihmiset ovat menossa? Onko nykyään nämä "normaalit", vastuuntuntoiset entisajan ihmiset historiaa? Vai onko nyt sattunut vain minun kohdalle nämä? Tuntuu että olen elänyt umpiossa ja nyt loikkasin keskelle "pahaa" maailmaa... :D Aloittelin työtä...
  6. N

kotihoidossa olevat lapset

Onko täällä ketään joiden lapset/lapsi olisi ollut kotihoidossa esikoulu ikään asti? Onko vaikuttanut millään tapaa esim. sosiaalisiin taitoihin? Onko kavereita? jne... Meillä esikoinen nyt 3 vuotta, mutta haaveilen kolmannesta joskus kahden vuoden sisään :D , jolloin esikko tulisi olemaan...
  7. N

Jauhelihakeitto

Meinasin tehdä jauhelihakeiton, mutta voinko antaa sitä 9 kuiselle? Siis vähempi mausteisena tietysti. Kun tuossa keittojuurespussissa on ainankin lanttu, mitä ei suositella alle vuoden ikäiselle, mutta onko niin paljon että haittaisi? Ja kuinka vanhana vauva on siirtynyt syömään samoja...
  8. N

Miten tässä uskaltaa taas alkaa elämään kahden lapsen jälkeen?

Tuttuja ajatuksia, välillä kyllä oikein pelottaa ajatus töihin lähtemisestä. :( Mutta kaipa sitä oppii taas "ihmisten pariin". Voimia sinullekin "uuteen elämään" :hug:
  9. N

G: kuinka monta ystävää omistat?

:laugh: Mitenhän minä onnistun aina valitsemaan sanani näin fiksusti?! :D
  10. N

G: kuinka monta ystävää omistat?

Ja kuinka usein olet yhteydessä heihin?
  11. N

kolmen (tai useamman) lapsen äidit

Kuinka paljon rankemmaksi muuttuu arki jos lapsia on kolme? Jos ajattelisi, että ikäeroa olisi noin 2 vuotta kaikkien välillä. *haaveilee kolmannesta, mutta koittaa myös ajatella järjen kanssa* :D
  12. N

Silmien eessä eikä silti näe

:laugh: :laugh: Täähän kuulostaa lähes samalta kuin minun toilailuni välillä. :D
  13. N

Minkä ikäisenä aloit odottaa ekaa lasta?

20v, 3kk yritystä.
  14. N

missä vaiheessa lähditte synnärille?

Ekalla säännöllisten supistusten kestettyä 5h, poika maailmassa noin 7h päästä. Toisella vajaa 3h säännöllisiä supistuksia, poika syntyi 1/2h päästä.
  15. N

Onko perheessänne kaikki tai osa tai ei kukaan saanut H1N1 rokotusta?

Lapset ja minä, mies ei ainakaan vielä.
  16. N

masennus

Onko täällä muita, joilla on/on ollut synnytyksen jälkeinen masennus tai jostain muusta johtuva masennus? Minä sairastin (todenäköisesti) masennuksen esikoiselta. Lääkkeitä en syönyt, enkä lääkärillä käynyt;en jotenkaan vaan osannut haketua... Masennus alkoi jo odotusvaiheessa, syynä varmaan...
  17. N

Röökaamisen lopettamiseen ideoita otetaan vastaan.

Huomasin itse, monien yrittämisten jälkeen, että loppujen lopuksi se on vain kiinni siintä, että päättää riittävän kovasti ;) Minäkin poltin PALJON, mutta pikkuhiljaa vähensin ja lopulta loppui vaikkei se tietysti ihan helppoa ollut. Olihan tuo silloinen mahanasukki hyvä motivoia. :D
  18. N

Onko pettäminen milloinkaan oikeutettua?

mielestäni vain siinä tapauksessa, jos sovitte asiasta miehene kanssa ja tämä sopii moemmille. Tosin, voikohan sitä enää sitten pettämiseksi sanoa?! :D

Yhteistyössä