Silmien eessä eikä silti näe

Mie aloin miettiin missä meän kolli on. Kiersin talon ympäri, ei näy, katoin kaappeihin, pöyvän alle, sohvan alle ja sitte aloin ääneen hämmästellä mihin se on hävinny... Ko mies sitte sano että perässäs se on kulkenu koko ajan ko olet sitä ettiny :LOL: Ja kuulema se oli tuosta nokan eestä lattialta tyynyn päältä lähteny minua seuraamaan ko lähin sitä ettimään :D

Missä minun aivot taas on... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
tuliko sulle paniikki mun kissankatoomisketjun jälkeen :D
Kissoilla on nyt se päivä kun muuttuvat hetkeksi näkymättömiksi. :)
Paljon mahollista kyllä, tuo kattiki oli päivemmällä hukkateillä täällä sisällä, jostaki vaan sitte ilmaantu esille... Yleensä se vahtii talon menoa pirtissä leivinuunin päällä.

meille oli naapuri tuonu ihan saman näköisen täysin mustan kissan ovelle et tein katti varmaan karannu (täysin sisäkissa meillä siis) isäntä oli sit et ohhoh ja ottanu katin syliin ja ihmetelly et mistä päässy karkuun... selän takaa kuulu sit mouraisu ja oma katti seissu siinä ja tajunnut et isunkin sylis vieras kissa, eiku kissa takasi naapurin syliin et ei ollukaa mein ja ovi kiinni.. oma kissa oliki sit puoltuntii ihan vauhkona :LOL:
ite en ollu kotona mut voin kuvitella tilanteen :kieh: onneks ei kerinny päästää irti sitä vierasta kattia... ;)

Yhteistyössä