Hakutulokset

  1. J

    Nyt on todellakin lapsiluku täynnä, oon niiiiiin väsynyt

    6.. 3 tyttöä ja 3 poikaa
  2. J

    Nyt on todellakin lapsiluku täynnä, oon niiiiiin väsynyt

    No 1-3 kohdalla se muuttuukin, mutta sen jälkeen ei enää niin valtavasti. PAITSI nyt kun vauva huutaa kaikki illat :( Luojan kiitos mies otti töistä vapaata, jottei mun tarvitse kaikkia lapsia yksin hoitaa nyt kun vauva on itkuinen, on ainakin kuukauden vielä kotona
  3. J

    Nyt on todellakin lapsiluku täynnä, oon niiiiiin väsynyt

    :snotty: Vähän alkaa olla jo liikaa minullekkin tämä meno ja meininki :ashamed: Vaikka sitä aina ajattelee, että ei se elämä niin kamalasti muutu jos yksi lapsi tulee lisää, KYLLÄ SE VAAN VOI MUUTTUA!!!!!
  4. J

    Lahjoitan tänä vuonna 1000e - mutta minne?

    Me lahjoitetaan ainakin joulupuu keräykseen. Voi ostaa lapsille lahjoja ja ne jaetaan vähävaraisille. Muita lahjoituskohteita myös kaipailisin
  5. J

    Köyhien Legot- Joulun pelastus!

    no kyllä legon muovikin on aivan erilaista kuin noissa halpismerkeissä
  6. J

    Köyhien Legot- Joulun pelastus!

    Tuskin ovat yhtä laadukkaita
  7. J

    miehelle tuli sitten hieman outoa sähköpostia

    Anteeks, mut millainen kuva näyttää netistä otetulta?? Miten se niinkun eroaa "tavallisesta" kuvasta. Mistä päättelitte, että kuva on netistä otettu? :o en ihan tajunnut tätä juttua :D Vastaa sä sille omasta sähköpostistas, että yhdessä ootte täällä miehes kanssa naureskelleet viesteille...
  8. J

    Mitä mieltä nimestä Venla Amanda??

    Tuo kuulostaa myös kivalta :)
  9. J

    Mitä mieltä nimestä Venla Amanda??

    Etunimi ollaan jo päätetty, mutta toisen nimen kanssa ollaan pähkäilty :/ Onneksi ei mikään kiire vielä pitkään aikaan
  10. J

    Meille syntyi eilen pieni tyttö

    RV 35
  11. J

    Meille syntyi eilen pieni tyttö

    Kiitos onnitteluista :hug:
  12. J

    Vielä on vältytty sikainfluenssalta, vaikka pojan luokkalaisilla on ollut sitä

    Miettisin, mutta ajattelin etten ota rokotetta. Tämä menee ohi aivan varmasti ennen kuin vauva edes syntyy. Ootteko muka kaikki muut raskaanaolevat ottaneet rokotteen?
  13. J

    Vielä on vältytty sikainfluenssalta, vaikka pojan luokkalaisilla on ollut sitä

    Koska mahtaa tulla :$ Eikös tuo tartu jo ennen kuin tulee oireita? Eli on saattanut jo tarttua :/ kiva vaan kun olen raskaana enkä ottanut rokotettakaan... No, la lähenee, toivottavasti ei ennen sitä ainakaan tulisi minulle käsidesit käyttöön vaan
  14. J

    JIPPII, anoppi ottaa huomenna lapset hoitoon ja me mennään miehen kanssa kahdestaan ostoksille

    Minä olen ollut kokoajan kotona, mies työskentelee vanhempiensa yrityksessä. Tai no, monimutkainen juttu mutta kuitenkin :D
  15. J

    JIPPII, anoppi ottaa huomenna lapset hoitoon ja me mennään miehen kanssa kahdestaan ostoksille

    Monesti myös kysytään, että entä jos eroamme ja lapsia on noin paljon.. Emme aio erota, joten ei pidä miettiä sellaistakaan :D. Niin monesta ollaan yhdessä selvitty ja näin monen vuoden jälkeen ollaan yhä kuin vasta rakastuneita :) Kun sanottiin TAHDON, luvattiin että ollaan loppuelämä yhdessä...
  16. J

    JIPPII, anoppi ottaa huomenna lapset hoitoon ja me mennään miehen kanssa kahdestaan ostoksille

    En edelleenkään edusta, monesti on täällä jo kysytty :D
  17. J

    JIPPII, anoppi ottaa huomenna lapset hoitoon ja me mennään miehen kanssa kahdestaan ostoksille

    Omassa talossa asutaan. Tai no pankin se on vielä osittain.

Yhteistyössä