Hakutulokset

  1. Nti Susi

    Piristystä kauppareissuille

    jooo täytyypä kokeilla....mitäköhän ihmisettykkää kun vaatteett huutaa ostaminut osta minut:)):):):
  2. Nti Susi

    Ootteko panneet naapurinne kans ?

    en ole,enkä panis VAIKKA naapurissa kivan näkönen Mies onkin....hehehehe
  3. Nti Susi

    Montako kertaa olet istunut lentokoneessa?

    liianmont
  4. Nti Susi

    tuletteko hyvin toimeen omien tai miehesi sisarusten kanssa?

    omien siskohen kanssa aivan loistavasti!mutmiehen siskoasuu liian kaukana tulisin varmana josoisin tavannut
  5. Nti Susi

    UUSI ASUNTO

    täytyy hieman tuulettaa!!! Saatiin uusi asunto Vantaalta ja olen NIIN ONNELLINEN ,MUUTTO OIS PIKKUHILJAA. ;)
  6. Nti Susi

    Huomenta vaan!!!

    ja taasHERÄTYS KLO 6 JEE... Huomenta vaan KAIKIKLLE aamukahvienkera:)
  7. Nti Susi

    palstalaisten iät pinoon!!!

    sory vaan kerranpitilaitaa:)
  8. Nti Susi

    palstalaisten iät pinoon!!!

    26v Tiistaina :flower: :flower: :flower:
  9. Nti Susi

    palstalaisten iät pinoon!!!

    26v Tiistaina :flower: :flower: :flower:
  10. Nti Susi

    palstalaisten iät pinoon!!!

    26v Tiistaina :flower: :flower: :flower:
  11. Nti Susi

    Minkälainen taustakuva teidän koneella on?

    Mulla on Sakis Rouvvas puolinakuna:) :heart: :heart: :heart: silmäniloa näin sinkkuna.
  12. Nti Susi

    Onko kukaan teistä ollu lastenkodis?

    mä oon ollut koko lapsuuteni lastenkodissa ,pääsin poisku täytin 18,tai sanotaanko etlähdin .ei mulle ainakana traumojajäänyt:) paljon ainakana ihanhyvin elämänykyäänmenee,Olin hkissä!
  13. Nti Susi

    Aamuvirkut pinoon

    Huomenta vaan täältäkin :wave: .Virkku en ole mutta pakkoherätä joakaamuklo6.
  14. Nti Susi

    Auttakaa mut eroon näistä tavaroista!!!!

    laita mulleyv:tä ihaasta jatikrust voisinne haluata muiden Puolenhehtaarin metsän asukkaiden kimppaan:) Mekö Nalle puh faneja :heart: :heart: vai jokos tikrujaIhaaa meni`?
  15. Nti Susi

    uhmakohtaukset *tää on kamalaa*

    :hug: tuttu tunnemeiännti 4v nyt,mutta nuo "kohtaukset"tuttujameillekkin ,meillä ne loppu kun nti meni tarhaan.
  16. Nti Susi

    ja Nordea toimii taas:(

    mulla oli suoravelotus kirjavuokrasta ja huomasin aamulla et oli mennyt vaikka Olen perunut sen ,koska muutamme silloin vuokrakin muuttuu ja laitan sitten uuden heti kusaan uuden asumistuki päätöksen ,olen vienyt sinne nordeaan vuokrasopimusken jamuut paitsi en asumistukipäätöstä,koska ei ole...
  17. Nti Susi

    Sinun ja miehesi ikäero?

    exän kaa 2kk.nykyisen 5v ja seuraavan kanssa vois olla selalnen 5-10v vanhempisiis:)
  18. Nti Susi

    onpas aika mennyt nopeaan:) poikameneetarhaan.

    Huomasin just e tMEIÄN poika on ISO!! :heart: aloittaa tarhan tänään ja tämä äippä jatkaaa opiskeluja. Haikeeta jättää poju tarhaan ,on kuiteskin sen 2v kotona ollut:)
  19. Nti Susi

    Ketään ollu disneylandissa (Pariisissa)

    Disney landiin vaan Princess. :heart: mäkin voisinlotota tolla verukkeella =)
  20. Nti Susi

    millä kannattaa merkata lasten vaatteet?

    sellasella mustalla tussilla vedenkestävää saa tiimarist tosi halvalla.

Yhteistyössä