Hakutulokset

  1. hansuli77

    Saako Opamoxia ottaa Cipralexin kanssa?

    opamoxia en enää ikinä ota.antovat kerran sairaalas ku olin raskaana ja ahdistus/paniikkioireet,nii hoitaja tuikkas opamoxin.nukuin ja näin ihmeunia.oli ihan kamalaa
  2. hansuli77

    Mikä olis kohtuuhinta maksaa hotellista yö?

    B) olen ollut tosi harvoin hotellissa...2000 tammikuussa 400mk:lla yöpyi kaksi henkilöä...
  3. hansuli77

    Kuinkas moni kotiäippä on tänään ollu ulkona?

    kaupungil pyöräl noin 3km reissu B) ja eessä ois viel 2x6km poikakaverin asunnolla käynti pyörillä :p että liikuntaa...pikkuasukki masussa saa ainaki happea :laugh:
  4. hansuli77

    HALUAISITKO tietää jos kumppanisi olisi USKOTON?

    kärsin totaalisesta luottamuspulasta... johtuu todellakin siitä että olen aina joutunut pettymään ja en usko että on miehiä jotka ei jollain tapaa huijaisi naista... nyt yli 3-kymppisenä kun on tämä nykyinen suhde niin jos tämä menee vituiks,meinas jo alussa mennäkkin niin tämän jälkeen ei...
  5. hansuli77

    Täällä ku on teitä alkoholifani äitejä, ni te varmaan osaatte auttaa muo yhdessä alkoholin hintaan liittyvässä asiassa

    jotai 1-3egee ne pienet... isoissa pulloissa aina halvempi.osta vaikka shottilaseja ja tarjoo niistä... :saint:
  6. hansuli77

    Lastenne nimet?

    Essi Maria,Eetu Einari,Krista Kiia Maria ja tuleva jos on tyttö niin Kiara :flower:
  7. hansuli77

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    :flower: vm -77,lapset -94,-96 ja 2000 sekä la 12.2.2010 :D

Yhteistyössä