Saako Opamoxia ottaa Cipralexin kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hirveä ahdistus ja paniikki päällä, opamox on mulla vanha lääke en oo käyttäny vuosiin, aika vasta oon aloittanu ciprat, saakohan yhden opamoxin ottaa kun päivällä otin cipran?
 
kku
Terveysneuvonta palveluun (09) 10023 voi soittaa aina kun tarvitset tietoa terveyspalveluista tai sairauksien hoito-ohjeita. (09) 10023 vastaa joka päivä 24 h, ammattitaidolla ja luottamuksellisesti. Puhelun hinta on operaattorin perimä maksu + paikallispuhelun hinta. Puhelusta ei peritä erillistä palvelumaksua. Terveyspalvelun hoitajat ovat kokeneita sairaanhoitajia ja terveydenhoitajia ja palvelua annetaan myös ruotsiksi ja englanniksi.
 
vieras
mä syön satunnaisesti opamoxia ja kokoajan ciproja. En oo huomannu mtn ongelmaa niiden yht käytössä ja lääkäri rauhotteli kans asias ja sano et syö vaan huoletta(kun kerta molempia "tarpeeseen" syön enkä vaan huvikseen!!)
 
vieras
Turha sanoa mtn jossei ymmärrä mielenterveysongelmia ja niiden syntytapoja ja sitä että välillä(huom. välillä) on pakko saada tukea elämästä selviytymiseen esim. lääkkeiden muodossa. Kyseessä on yleensä väliaikainen "paskan pumppaaminen" itseensä, tajuatko Kyg? En itsekään ymmärtänyt lääkkeiden syöntiä ja olin todella lääkevastainen ennen kuin usean vuoden väsyneen taistelemisen jälkeen tajusin etten pääse jaloilleni ellen turvaudu lääkkeisiin. Nyt on ciprojen kans elo alkanu tasaantuu ja meinaan ne lähitulevaisuudessa lopettaakin.
 
"Taavi"
Mun mielestä mitä vaan lääkkeeitä voi ottaa sekaisin. Olen syöny yli kymmnetä erilaista mieliala ym. pilleriä samaan aikaan, ja kun ottaa vaikka puol pulloa kossua senjälkeen ni kyl tulee ihme olo! Iha sekasin kyllä on ja viimeksiki heräsin lehtiroskiksest voi vittu
 

Yhteistyössä