Hakutulokset

  1. V

    Otin just maailman parhaan pannukakun uunista

    Ja voi että tuoksuu hyvälle :p Huomista varten vähän "viikonlopunaloitus"hyvää leivoin, saa nähdä jääkö yhtään lapsille kun alan maistelemaan :ashamed: :D
  2. V

    Kertokaa nyt tyhmälle että mikä se Älväri nyt taas olikaan?

    Anteeksi maalaisuuteni :ashamed:
  3. V

    No nyt se minun 6vkoa ennen laskettua aikaa syntynyt veljentyttö on päässyt kotiin :)

    Siellä alkoi heilläkin vaavi arjen vietto ja neiti voi hyvin. :heart: Ja muistin virkistykseksi niille jotka ei muista kun pari viikkoa sitten hermoilin täällä kun veljen vaimoke oli ottanut torstaina influ rokotteen ja tyttönen syntyi perjantai-lauantai vastaisena yönä. Mutta kaikki...
  4. V

    Veljeni vaimo sai eilen tytön 6vko etuajassa, hänet rokotettiin sikainfluenssaa vastaan torstaina

    Kaikeksi onneksi tyttö voi hyvin, mutta en voi välttyä epäilyltä etteikö tuolla rokotuksella olisi ollut jotain tekemistä asian kanssa, ja samaa miettii nyt veljeni ja vaimonsakin. Raskaus on ollut täysin oireeton, ei supisteluja tai mitään ollut koko aikana ja vielä perjantai aamuna neuvolassa...
  5. V

    Nostakaa nyt mulle hauskuutukseks kaikki vanhat klassikkoketjut

    Mulla on tylsää, tunnustan :ashamed: :xmas:
  6. V

    Jaaha, tää on sit istunut koko sunnuntain sisällä perse hommeessa

    No, paistoin mie lettuja, kävin lasten kans suihkussa ja leikin jotain piilosta niitten kans. Mutta ulkona en ole käynyt , enkä mene. :D Kaverin kanssa meinattiin lähteä vaunulenkille mutta sekin peruuntu niin nyt oottelen tässä tyttären kummitätiä tyttönsä kans kylään. Jaksaskohan jo vaihtaa...
  7. V

    Jammailen täällä lasten kanssa ennen töihin lähtöä Rammsteinin tahdissa ja

    oon niin kade kaikille jotka pääsee sinne Helssinggin keikalle |O :ashamed: Vaan tuo puolitoistaveekin kyllä tanssii hyvin :D On tää niin hyvä :heart:
  8. V

    No niin tytöt, nyt kehotetaan kaikki miespuoliset tutut ja omat ukkomme mukaan kansalaisopiston uusille kursseille :D

    MIESTEN KURSSIT 2009 > > > > > > Syksyn 2009 kansalaisopiston uudet kurssit miehille, vielä muutama > paikka jäljellä, älä jätä tilaisuutta käyttämättä! > > > > > > Kurssi 1 > > > Kuinka jääpalakotelo täytetään. > > > Kurssilla käydään lävitse jokainen työvaihe diakuvien avulla. > > > >...
  9. V

    Saisinko sen kirppiskerhon salasanan?

    Pliis :ashamed: Paljon olis myytävää ostettavaa ja vaihdettavaa, ja en tykkee tuosta markkinapaikasta.
  10. V

    Mistä Oulusta hyvät ja edullisimmat talvikengät varvastavalle pojalle?

    Kun tuo esikoinen varvastaa ja on jonkunverran kömpelö niin mistä kannattaisi lähteä nyt edullisimpia hyviä talvikenkiä etsimään? Hinta mielellään alle 50e. Onko missään hyviä tarjouksia? Kiitos jo etukäteen :flower:

Yhteistyössä