Jaaha, tää on sit istunut koko sunnuntain sisällä perse hommeessa

No, paistoin mie lettuja, kävin lasten kans suihkussa ja leikin jotain piilosta niitten kans. Mutta ulkona en ole käynyt , enkä mene. :D Kaverin kanssa meinattiin lähteä vaunulenkille mutta sekin peruuntu niin nyt oottelen tässä tyttären kummitätiä tyttönsä kans kylään.
Jaksaskohan jo vaihtaa yöpaidan pois päältä :whistle:
:D

Onko muita jotka on vaan völlänny koko päivän?
 
papukaijan ruokottomat puheet
Mäkin olen ollut palstalla ihan liian pitkään! :ashamed:

Pitänee poistua ennen kuin etusormesta irtoaa nahka (kannettavaan tietsikkaan vakiona kuuluvan sormella hiplattavan hiiren käyttämisestä )! Aika ilkeältä tuntuu jo (sormessa). :ashamed:
 
Juu, flunssassa olen istunut ja maannut sisällä koko päivän. Mies on ulkoillut ja käynyt uimahallissa lapsen kanssa. Äsken lähtivät sukulaisille vierailulle ja kissoja katsomaan. Raivostuttavaa sairastella. |O No, parempi toki sairastaa viikonloppuna kuin arkena. Huomenna olen toivottavasti jo työkuntoinen.
 
Nyt täytyy kyllä ihan perua jo puheet :D Kävin kuin kävinkin ulkona, saatoin tyttösen kummitätin ja hänen tyttönsä luo yötsy kylään. :D Ja Hattara aurooralle tiedoksi että kyllä mie vielä toistamiseenkin aattelin tänään suihkussa käydä, pie sie vaan huoli niistä pirpanoista siellä ;) :D
 

Yhteistyössä