Hakutulokset

  1. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    tervehdys taas tauon jälkeen, tuntuu ettei missään välissä enää ehdi istahtaan ja vaan olemaan. pikkuneiti ei anna koneella käydä, tai käydä saa muttei kirjottaa mitään kun täytyy peppua vaan taputella. onneks on alkanu enemmän nukkumaan päivisin niin ehtii esikoisen kanssa sitten edes hetken...
  2. E

    Elokuussa 2010 synnyttäneet

    ephs.....26v...toinen ja tyttö...10.8...SAS
  3. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    onpas täst tullu hieno palsta...:) meillä neiti olis koko ajan vaan sylissä, hirveitä mahavaivoja=( eipä oikeen mitään saa kotona tehtyä ja isosiskolle kova juttu kun äiti on koko ajan varattuna=( cuplatonit on käytös mut jotenki tuntuu etteivät kyl auta! mä olen kans pohjosest kotosin...
  4. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    tervehdys kiireen keskeltä! ja ONNEA Lauralle!! :D ei oikeen koneelle enää ehdi kun tyttöjen kanssa aika rientää. Isäntä se jotenkin kummasti silti ehtii istua kököttään koneella koko päivän, ite ehtii nippanappa vessassa käymään :kieh: raivostuttavaa!! meillä neiti nyt sitten 10pv vanha ja...
  5. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    oukei..kiitoksia vastauksista! aattelin soittaa kans huomenna aamulla neuvolaan. sitä tuli vähän lisää myöhemminkin mut paljon vähemmän. täytyy samal jutella pikku neidin napatyngästä, kun siitä on tullut jonkin verran nyt verta. joka vaipan vaihdon yhteydes täytyy putsata, bodyynki oli tullu...
  6. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    ÄLLÖVAROITUS!!! pikainen kymysys...Miten paljon teillä on tullut hyytymiä jälkivuodon aikana??? olin äsken pyykkiä laittamassa kun alko tuntua että jotain valuu alapäässä, otin pöksyt pois ja sit piti oikein ponnistaa niin tuli n. 10cm halkasijaltaan oleva hyytymä..YÖK!! meijän esikoisen...
  7. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pientä synnytyskertomusta... Eli maanantaina mentiin klo 8 osastolle käynnistystä varten. Olin silloin n. 2cm auki ja kohdunkaulaa ihan pieni reuna enää jälellä. Kalvot puhkastiin mutta siitä ei tullut mitään seurauksia. Klo 11 laitettiin oksytosiini tippa tippumaan ja klo 12 alko tulee ekat...
  8. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pikaiset päivitykset.... TYTTÖ syntyi sitten pitkän odotuksen jälkeen 10.8 klo 2.51 ja alateitse!! JEE!! pituutta 52cm ja painoa 4180g (arvio oli 3870g) ihana kiltti tyttö on, kotiin tultiin pari tuntia sitten ja nyt ootellaan että esikoinen tulisi kanssa kotiin mummilasta. kirjoittelen...
  9. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hipsullekin tsemppiä päivän koitokseen!! Minä myös tästä klo 8:ksi lähden puhkottavaksi!! Ehkä HIEMAN jännittää..... :p päivityksiä kun ollaan kotiuduttu nyytin kanssa!! :heart: :heart:
  10. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Zeenah: onnea tyttöselle kauniista nimestä! :flower: - nim.merk. sama kuin meidän esikoisella :D - mä luulen et meki haetaan sit noita gefilus D tippoi, aikamoni on nyt täällä niitä tainut kehua...täytyypi kans sit kokkeilla! :) miten hei tuo kierukan laitto, voiko sen laittaa jo...
  11. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hipsu79: minä myös täällä yhä :( eikä mitään uutta vieläkään.. eli maanantaina sitten vaan osastolle :( toivoin niin ettei kävin samoin kuin esikoisen kans et menee sinne ja saa tipan kouraan ja pussin tiputtua joutuu sitten siellä sairaalanmäessä köpötteleen kaameissa kaavuissa ees takas ja...
  12. E

    Huhtitaaperot 2009 *Elokuussa*

    tervehdys! meillä esikoinen kyllä syntynyt toukokuussa -09 mutta sillä porukalla kovin hiljaista täällä ja fb:ssa eli jospa uskaltautuisin vaikka tänne kirjoitella=) Ihan asiaakin olisi..eli eli miten teillä yöt ovat menneet?? Meillä pikkuneidillä on ollu kohta 3 viikkoa joka yö 2 tunnin...
  13. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hipsulle JEE JEE!! =) jospa nyt syntyis itellään, peukkuja peukkuja!! täällä ei mitään, ei auttanu lekurin "kovemmat otteetkaan" mitään! eli maanantaina osastolle, sillon onki sitten jo 42+1 mutta eipä se mitään kun ei niin jättiläinen kuitenkaan ole, kaipa tuolla masussa sitten on vaan niin...
  14. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    tsemppiä matkaan Hipsu, pidän peukkuja=) meillä oli muuten koko arvio 3780g taisin unohtaa laittaa sen..viikol 36 arvio olis 3300 syntymäpainoksi ja samaa käyrää menee lääkärin mukaan yhä. enpä muuten tiennyt minäkää mikä ero kantorepulla ja rintarepulla...mul on baby dan merkkinen...
  15. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    kiitoksia jälleen uusista synnytystarinoista, niitä on kyllä mukava lukea =) olin tänään yliaikaiskontrollissa ja eipä alakerrassa muutoksia tapahtunut sitten viikon 36. nyt oli yhä sentin auki ja kohdunkaulaa sentti jälellä. maanantaina klo 8 menen osastolle ja lääkäri käski ottaa...
  16. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heidi ja Hipsu: tylsää teidän kannalta mutta ihanaa etten nyt ihan yksin täällä vielä ole:) mulla kans sama juttu noitten vaatteitten kanssa, haalisin vaikka kuinka paljon 50-56 centtisii kun pieni kokosta vauvaa povattiin, mut tiiä sitten minkäkokonen on sitten kun lopultas maailmaan...
  17. E

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    onnea vatsakkaalle ja virpille! :flower: :flower: oliko enää ketään muuta yhessä kasassa kuin minä?? :'( kovin yksinäistähän tässä alkaa jo olemaan...olen pessyyt mattoja, remontissa autellut, shoppailu reissuja tehnyt, sekstattu, siivottu, saunottu, löhöilty kaikkea mahollista mutta...
  18. E

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    pikapäivitys: RV 41!!! eikä mitääään vieläkään! ihan käsittämätöntä, koht kaik poksahtanu ja elokuisetki menee mun ohi!! :headwall:
  19. E

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    voih..minäkin yhä täällä. Ja miten voi olla ettei mitään tuntemuksia että lähtö olis lähelläkään!!?? nyt kyl alkaa olla aikas turhatunut! tiistai viimenen neuvola ja keskiviikko yhteys ä-polille... kyllä ihanan nopeesti Hiipillä oli kaikki menny! tollasen synnytyksen mäki haluaisin=) mut kyl...
  20. E

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    onnea SMSM:lle vielä kerran=) Zeenah: mulla alko esikoisen jälkeen menkat ku hä oli 3kk ja toista alettiin oottaa kun hän oli 6kk paikkeilla. Ja esikoista yritettiin 3,5 vuotta=) täällä kaikki yhä ennallaan, tiiviisti yhdessä koossa=(

Yhteistyössä