Hakutulokset

  1. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Hei kaikille pitkästä aikaa, Höpölömmöö ja Sutinaa, toivottavasti kaikki on hyvin ja vauvanalut kunnossa :hug: Oma olotila on vaihdellut viimeisen reilun viikon ajan lievästä ellotuksesta oikein reippaaseen pahoinvointiin.Olen koittanut oloa sitten parannella syömällä tasaiseen tahtiin...
  2. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Kiva, kun löytyi heti oireettomia kohtalotovereita Emilystä ja Lelistä. Hullua on, että ekassa raskaudessa en osannut plussan jälkeen mitään turhia stressailla, mutta nyt huolettaa, vaikka ei mitään varsinaista syytä ole (ei ole vuotoja, kipua tm). Mutta toisaalta tuntuu, että kaikilla on heti...
  3. R

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Hei, Täällä olisi uusi tulokas ketjuun. Plussasin viime viikolla ja nyt olisi raskauslaskurin mukaan rv:t 5+2 ja LA olisi kk:sta laskien 10.10.10 :) Minulla oli viime kesänä keskenmeno ja heti sen perään varhainen km syyskuussa. Nyt sitten toivon, että tämä vihdoin ja viimein olisi se oikea...
  4. R

    Clearblue haalea plussa, Apteekin oma negatiivinen

    Joo ei ole näkynyt mitään tätiin viittaavaa. Ehkä se on vaan uskottava, että kierto venyy km:n seurauksena ja Clearblue näyttää omiaan. Ennen tämän kierron sekoilua se on vaan aina ollut niin luotettava: 4 raskautta (joista kolme keskenmenoa) on kaikki todettu Clearbluella ja taas toisaalta en...
  5. R

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea viivan selkiytymisestä KS09 ! Näkeekö kukaan tässä plussaa tai haamua? http://www.aijaa.com/v.php?i=5066466.gif Mulla on nyt kp42/30, varhainen km oli syyskuun 4., mietin voiko se edelleen antaa haamuviivan cb:hen (vaikka labran raskaustesti olikin negatiivinen jo 11.9.)?
  6. R

    Clearblue haalea plussa, Apteekin oma negatiivinen

    Kiitos vastanneille ! Kallistuin itse sille kannalle, että clearblue näyttää omiaan (ehkäpä vanhan keskenmenneen raskauden jäämiä) ja kuukautiset ovat myöhässä km:n takia. Tänään en kuitenkaan malttanut olla testaamatta, kun kp:kin on jo 42/30. Tein sekä apteekin oman että clearbluen...
  7. R

    Clearblue haalea plussa, Apteekin oma negatiivinen

    Maira sun kokemukset antaa kyllä toivoa. Selvisikö sulle oliko ovis kuitenkin ollut ajallaan ja testit vaan näyttäneet väärin vai oliko oviskin ollut myöhässä? Oliko sulla mitään raskausoireita? Itsellä toivo hiipuu, kun tein tänä aamuna cb:llä taas superhaalean haamun. Ei ollut yhtään...
  8. R

    Clearblue haalea plussa, Apteekin oma negatiivinen

    Hei, Testasin eilen Clearbluella erittäin haalean plussan (kp 30/30), mutta tänä aamuna Apteekin omalla testillä tulikin erittäin selvä negatiivinen. Ovis oli mielestäni kp 15 (eikä yhdyntäänkään ollut mahdollisuutta enää sen jälkeen tässä kierrossa). Kp 22 tuli muutama veriviiru...

Yhteistyössä