Clearblue haalea plussa, Apteekin oma negatiivinen

Hei,

Testasin eilen Clearbluella erittäin haalean plussan (kp 30/30), mutta tänä aamuna Apteekin omalla testillä tulikin erittäin selvä negatiivinen.
Ovis oli mielestäni kp 15 (eikä yhdyntäänkään ollut mahdollisuutta enää sen jälkeen tässä kierrossa). Kp 22 tuli muutama veriviiru valkovuodon seassa ja hieman tuhrua, jonka toivoin olevan kiinnittymisestä.

Aivan hailakan haamunkin ehdin testata CB:llä kp 27, joten siitä tuo viiva oli eilen hiukan vahvistunut. Mitään raskausoireita ei kyllä ole, joten onkohan kaikki toivo ihan turhaa? Vai onko jollain tullut plussa tosi myöhään ja voiko tuo Apteekin oma testi näyttää ihan väärin?

Minulla on puolitoistavuotias poika ja siitä sain ihan selkeän viivan kun kuukautiset oli päivän myöhässä. Raskausoireita ei silloinkaan tullut kuin vasta rv 6+.

Kaikki kokemukset kiinnostavat!
 
Eihän nuo haaleatkaan plussat tyhjästä tule :) . Apteekin testi näyttää usein myöhemmin. Testaa sillä uudestaan ylihuomenna, niin sit ainakin näkyy! Tai jos ei näy, niin onhan tosi-varhainen keskenmenokin mahdollinen tai siis että munasolu on vain hipaissut limakalvoa, niin että vähän raskaushormoonia on erittynyt. Mutta minusta voi olla vain toiveikas!
 
Minulle kävi samoin viime kierrossa eli CB:llä plussa, Apteekin omalla nega. Ei ollut edes mikään haamu (ja testasin jollain liuskatestillä myös plussan) mutta sitten neljällä muulla testillä nega...että kyllä noi voi näyttää ihan mitä sattuu...(ja siis tätihän sieltä loppujen lopuksi tuli).
 
Maira sun kokemukset antaa kyllä toivoa. Selvisikö sulle oliko ovis kuitenkin ollut ajallaan ja testit vaan näyttäneet väärin vai oliko oviskin ollut myöhässä? Oliko sulla mitään raskausoireita?
Itsellä toivo hiipuu, kun tein tänä aamuna cb:llä taas superhaalean haamun. Ei ollut yhtään vahvistunut perjantaista :( Mutta edelleen näkyy samanlaisena kuin jo viisi päivää sitten.

Mulla oli viime kierrossa varhainen keskenmeno, joten mietin, voisiko km:stä ollut jäänyt pikkuriikkisen hcg:tä, joka nyt näkyy haamuna clearbluessa. Kävin lääkärissä tarkistamassa km:n ja kohdun tyhjentymisen ja samalla tehtiin myös hcg:n seuranta. Vajaa vko km:n jälkeen veritesti antoi jo negatiivisen tuloksen (ja tästä on nyt aikaa kuukausi). Nyt kuitenkin muistelen, että negatiivinen tulos ei ollut yhtä kuin hcg = nolla, vaan että hcg on alle tietyn arvon (en vaan muista oliko alle 10, 20 tai jopa enempi). Voiko minulla edelleen olla hiukan km:n jälkeistä hcg:tä, joka näkyy cb-haamuna?

Minulla ei edelleenkään ole mitään oireita mihinkään suuntaan, ei menkkoihin eikä raskauteen. Ei olisi varmaan pitänyt aloittaa tätä testausrumbaa :headwall: , mutta luulin bonganneeni kiinnittymisen ja kiinnittymisvuodon silloin kp22 tienoilla, jonka takia aloin uskomaan plussaan.. Miehelle en kehtaa sanoa mitään tästä testaamisesta, pitäisi mua ihan pöhkönä (joka taidankin olla).

Mutta isot kiitokset kaikille vastaajille, tosi ihanaa kun autatte naista mäessä! :flower:
 
No mulla ei vielä ole tietoa että miten ton oviksen kanssa on käyny, ite veikkaisin että on ollut myöhässä vähäsen.
Eka neuvola on ens viikon tiistaina ja koska ovat laskeneet että olis jo melkein viikolla 9, on mahollista että ultraavat samalla, sittenhä sitä ollaan viisaampia.
Ei mulla mitään oireita ole ollu, sillähän neuvolan täti mulle viimeks päivää ennen plussausta sano että ei oo mahollista että oon raskaana ku kaikki oireet puuttuu, kummasti se vaan sit plussan pitkän odotuksen jälkeen tikkuun päräytti. Mulla on oikeestaan nyt vasta parin päivän sisään alkanu tulee rinnat kipeeks, pahoinvointia ei ole vieläkää, ainoa mistä voi sanoa että on ollu vähä koko ajan on mahan turvotus.
Jotenkin en usko että sulla enää sitä hormonia olis km:n jäljiltä jos kerta verikokeet on antanu jo viikon päästä negan, mut mulla ei oo henk.koht. kokemusta sen kummemmin joten paha varmaks sanoo..
Mutta sen tiedän miltä tuntuu arvuutella ja testata melkein 3 krt/päivässä, käännellä ja väännellä sitä tikkua valossa että onko siinä haamu vai ei, se on hassua kun alkaa olemaan ihan varma siitä että kuvittelee kaiken ja silmätkin valehtelee...Ja voit uskoa etten oo miehellä tästä testausrumbasta kertonu, se ei oo vieläkää nähny kaikkia plussa testejä mitä oon tehny ihan vaan sen takia etten oo suostunu uskomaan tätä asiaa... :ashamed: Mä täällä pidän peukkuja ja todellakin toivon että sullakin se salamatkustaja siellä olis, sekä kyydissä pysyis! :flower: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rebecca78:
Nyt kuitenkin muistelen, että negatiivinen tulos ei ollut yhtä kuin hcg = nolla, vaan että hcg on alle tietyn arvon (en vaan muista oliko alle 10, 20 tai jopa enempi).
Mulla oli sellainen muistikuva, että olis 5 UI tai alle tuo ihan tavallisestikin.

http://verneri.net/yleis/index.php?id=1019&backPID=1042&tx_faq_faq=731 Tossa nyt on vähän aiheeseen huonosti sopiva linkki, mutta tuossa juurikin lukee toi määrä. Löytyy varmaan parempiakin enemmän googlettelemalla.

Vai pitäisköhän sen olla mUI..hmm. Noh, tässä nimettäin poimittuna yhdeltä raskaustestisivulta: "Niillä naisilla jotka eivät ole raskaana, HCG:tä on virtsassa normaalisti 5mIU/mL" (Pretest verkkokauppa)

 
MLL
Kannattaa varmaan testata seuraavaksi apteekin omalla jos on vielä tarvetta. Tunnustaudun himotestaajaksi, eikä mulla ole ollut sen tulkinnassa ikinä mitään epäselvää kaksi plussaa(toinen meni kesken ja toinen just kyydissä) ja lukuisat negatiiviset. Muissa testeissä onkin sitten ollut tota tulkinnan varaa välillä tai ei kai sitä oisi ollut, jos oisin vaan testannut ja katsonu vastauksen ilman suurennuslasia ja läpivalaisua sen 10 min aikana mitä suositellaan... :LOL: Clearbluesta ei ole kokemusta, mutta olen lukenu siitä paljon huonoa, kannattajia toki löytyy, mutta myös paljon epämääräisiä tuloksia löytyy googlettelemalla ja palstailun aikana olen lukenu. Toivotaan seuraavaan testiin toivomaasi tulosta! :)
 
Kiitos vastanneille

! Kallistuin itse sille kannalle, että clearblue näyttää omiaan (ehkäpä vanhan keskenmenneen raskauden jäämiä) ja kuukautiset ovat myöhässä km:n takia.

Tänään en kuitenkaan malttanut olla testaamatta, kun kp:kin on jo 42/30.
Tein sekä apteekin oman että clearbluen (kamalaa tuhlausta, mutta halusin varmistaa ovatko testien tulokset nyt synkassa) päiväpissasta ja tulos oli sama kuin aiemminkin: apteekin oma täysin negatiivinen ja clearbluehun tuli samantien haalea viiva.
Laitoin CB:n kuvan tänne:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5066466.gif
Viivat on tosi haaleita, mutta näkyy kuitenkin.

Luultavasti tuo CBn viiva tarkoittaa vain, että mulla on edelleen aavistus hcg:tä elimistössä ja kun viimeisetkin rippeet poistuvat, kuukautiset alkaa.

Jos jollain on kokemuksia aiheeseen liittyen, niin lisää kuulen mielelläni.
:)
 
Joo ei ole näkynyt mitään tätiin viittaavaa. Ehkä se on vaan uskottava, että kierto venyy km:n seurauksena ja Clearblue näyttää omiaan. Ennen tämän kierron sekoilua se on vaan aina ollut niin luotettava: 4 raskautta (joista kolme keskenmenoa) on kaikki todettu Clearbluella ja taas toisaalta en ole saanut vääriä haamuviivoja aiemmin. Olisko testin herkkyyttä lisätty, joka sitten johtaa ylireagointiin?

Täytyy varmaan pidättäytyä Clearbluesta jatkossa ja itse asiassa muustakin testaamisesta, on tullut tämän kierron testailut ihan turhan tyyriiksi (ja mies edelleen autuaan tietämätön mun testausvimmasta, onneksi ) :ashamed:

Onnea Maira odotukseen, tosiaan kiva kun sun testailut päättyivät oikeanlaiseen lopputulokseen :flower:
 
Jos on oikein vahva ovis, raskaustesti voi näyttää senkin haamuna.. Eli siis jos et ole täysin varma tuosta aiemmasta oviksesta, vois johtua siitäkin... Mutta valitettavasti yllätyksekseni olen kuullut, että clearblue antaa valitettavan paljon vääriä positiivia, vaikka suht kallis testi onkin...
 
Sartsa83
Rebecca clearblue on täysin luotettava testi, mutta sen sijaan apteekin oma on monella näyttänyt negan vaikka onkin raskaana. Luotettavimmin saisit selvyyden pyytämällä omalta lääkäriltä lähetteen verikokeisiin josta otetaan raskaustesti. Se on ilmainen ja tuloksen saa muutamassa päivässä. Mutta testejä on myös muun merkkisiä.. edullisia ja vähän kalliimpia. Apteekin omaan en vain luota ite ollenkaan. Vaikka en ole vielä koskaan plussaa tehnytkään millään testillä, niin silti olen kuullut tätä ennen pelkkää positiivista palautetta clearbluelta. Se vain on niin herkkä testi että se reagoi hcg:hen. Kun taas apteekin oma ei värähdäkään, ei edes aina sillon kun oikeasti on raskaana. Mutta toki voi olla, kuten itse sanoit km:n rippeitä. Mutta jos haluat varmistaa niin ota yhteys neuvolaan tai omalle lääkärille.
 

Yhteistyössä