Hakutulokset

  1. W

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Maisa90, niin on varmasti parasta ihan jo oman mielenterveydenkin kannalta...Ekasta jokainen ylimenenvä päivä oli ihan kauheaa, mutta toisen kohdalla ajattelin itsekin kokoajan , että syntyy tasan 42. Näin sitten kävikin, tosin ei onneksi tarvinnut käynnistää kuten esikoisesta. Lääkäri mulle...
  2. W

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Heipä hei! Kirjoitinkin jo tuolla uskallikkojen ketjussa, mutta tiedot taisivat olla niin epämääräiset, etteivät tänne siirtyneet.. eli Whitney, la 1.11, kolmas tulossa, ikää 29v. ja EKKS Hassua että täällä niin monella on mietteitä mahdollisesta keskenmenosta...Itsekin ekaa kertaa ikinä...
  3. W

    Joko uskaltaa ilmoittautua marraskuisia??

    Viikon verran olen jo odotellut marraskuisten ketjua. Viikkoja on 5+ mutta kahden yliaikaisena (42+0) syntyneen vauvan jälkeen on kovin vaikea pitää laskettua aikaa todennäköisenä syntymäpäivänä. Nämä lapsukaiset ovat vuosimallia -10 ja -11. Itselläni on ikää 29 vuotta. Täällä on...
  4. W

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Jospa minäkin hiukan synnytyskeromusta kirjailisin, kun vauva nukkuu ja esikoinen on ulkoilemassa. maanatai ja tiistain välisen yön supisteli 10 minuutin välein enkä juuri nukkunut. Tiistai aamuna oli yliaikaiskontrolli (41+6) äitipolilla 8.15 ja siitä oli tarkoitus jatkaa suoraan...
  5. W

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Susimieli, nokitan sinun pojan ainakin painossa... Eli meille syntyi 21.12 klo 3.34 TYTTÖ (42+0) 4558g ja 51cm Melkoisen iso typykkä siis, jos painoarvio(3900g) ollut lähempänä oikeeta,, olisi saattanut pikkasen pelottaa. :whistle: Hienointa oli, ettei tarvinnutkaan käynnistää, vaan...
  6. W

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnittelut jälleen tonttusista! Vihdoinkin täällä päästään eteenpäin. Tänään siis toinen ya-kontrolli ja käynnistys, ellei sairaala ole ihan täynä. Viimeyönä ei ole kyllä liikaa nukuttu, kun yrittänee käynnistellä tätä vihdoin itsestäänkin. Supistuksia koko yö 10 minuutin välein, mutta ihan...
  7. W

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnittelut jälleen tonttusista! Kun niistä vuoroista oli puhetta, niin väittäisin että todellakin olisi minun vuoro seuraavaksi! Tänään siis 41+2 ja yliaikaiskontrollissa käyty. Käyrä ei onnistunut, kun vauva mylläsi kokoajan vaikka tunnin siinä makasin. Lääkäriltä pyysin oikein...
  8. W

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Himpun verran kateelliset onnittelut teille kellä on jo tonttutyttö tai poika jo sylissä! Alan olemaan jo ihan lopen kyllästynyt raskaana oloon! Tänään 41+0. (poks poks...ei paljon naurata...) Ei sillä että oikeasti olisin odottanut tämänkään käynnistyvän itsestään, mutta kuitenkin sitä vähän...
  9. W

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Hei vaan kaikille! En olekkaan kirjoitellut täällä sitten ihan alkuraskauden ja lukenutkin aktiivisesti vasta äippälomalle päästyäni. Onnea kovasti kaikille nyytin syliinsä saanneille ja tsempit juuri työstäville! Tämä raskaus on ollut mulle aika rankka aina äitiysloman alkuun saakka...
  10. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Poppeliinille onnittelut sykkeistä! Np-ultrasta: Pitkään ensin mietin, että jätän tuon ultran väliin, kun sattuu kuitenkin työajalle. Sitten tajusin, että en kuule edes sykkeitä kuin vasta joskus 15 viikolla, ellen mene. Alkuraskauden ultraa en edes miettinyt. En varmaan tuossa...
  11. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Fantaihana: Ikävä vaiva tuo käsien puutuminen. Mutta "kiva" että minulla on kohtalontoveri. Olin nimittäin ihan ihmeissäni kun käsien puutuneisuus alkoi ja neuvolatätinä mulla oli toinen toistaa kokemattomampia opiskelijoita, joista kukaan ei ollut koskaan kuullut vastaavasta. Eivät siis edes...
  12. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Galluppiin vastailen minäkin. En voi myöskään väittää hirveästi pitäväni raskaana olosta. Eka raskaus oli kyllä helppo ja olo ei tuntunut missään vaiheessa tukalalta (edes kahdella ylimenneellä viikolla), mutta silti. Ekassa raskaudessa minulla oli 3,5 vikaa kuukautta käsi (ja 1,5 kk molemmat)...
  13. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Kivemman näköisiä nuo äitiyspakkauksen tavarat on nyt kuin meillä olevassa 2009 pakkauksessa. Ei kuitenkaan aiota ottaa, tavaraa on ihan riittävästi. Liikunnasta: Olen ollut neljän seinän sisällä siitä asti kun plussasin. En tosin vapaasta tahdosta vaan ensin oli poika kipeänä ja nyt on jo...
  14. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Vielä tuosta sukulaisille kertomattomuudesta sen verran, että jo ekastakin isäni huomasi raskauden viikolla 11...vaikka mahaa ei ollut juuri olleskaan. (Normaalisti olen kyllä hoikka -ainakin vatsan kohdalta...) Miehen suku todennäköisestii huomaa myöhemmin vaikka lähempänä asuvatkin :$ Ei...
  15. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Hei kaikille! Halit keskenmenon kokeneille. Kyllä se mahdollisuus itseäkin hiukan peloittaa, mutta olen järkeillyt että jos se tapahtuu, niin sillä on tarkoituksensa. Eikä asiaan kuitenkaan voi itse vaikuttaa, niin ei kannata liikaa murehtiakaan. Kertomisesta on yksi jos toinenkin...
  16. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Täällä ihmetellen lueskelen teidän kaikkien erilaisista oireista. Itsellä ei oireita oikeastaan ole. Alaselässä tuntuu toisinaan, mutta siinä kaikki. En kyllä muista, että tuosta esikoisestakaan mitään ihmeempää olisi ollut, mutta nyt ihan oikeasti unohtelen edes olevani raskaana. Ehkä sitten...
  17. W

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Hei vaan kaikille! Minäkin tungen itseni mukaan. Poppeliinin kanssa ollaankin jo "vanhoja tuttuja" huhtikuiset 2010 ryhmästä eli meillä siis on ennestään ensi viikolla vuoden täyttävä esikoispoika. Asustellaan Lappeenrannassa, toivottavasti tähän pinoon tulisi muitakin samalta suunnalta...
  18. W

    Joutsenolaisia alle 1-vuotiaan äitejä

    Eikö ketään?
  19. W

    Joutsenolaisia alle 1-vuotiaan äitejä

    Hei! Jos tunnistit itsesi otsikon kuvauksesta ja haluat seuraa kohta 6kk pojasta ja 25v. äidistä, niin vastaile! Täällä vaunuillessa kun usein tuntuu, ettei koko "kylässä" ole muita vauvoja...tai 20-35 vuotiaita... :D Eli ota vaan rohkeasti yhteyttä.
  20. W

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Ruotsiin matkustaessa riittää vauvalle ihan virallisestikin kuvaton kelakortti, mutta Viroon tarvitsee kuvallisen henkkarin. Tarvitsisin vinkkiä vauvan hoitoon liittyen. Eli meidän poika on nykyään niin kauhea pyörimään hoitotasolla, että kokoajan jalasta kiini pitäminenkään ei tunnu...

Yhteistyössä