Hakutulokset

  1. K

    kangasala

    Asustelen kangasalan ja Pälkäneen rajamailla, uudet äitikaverit aina tervetulleita. Olen 26-vuotias ja kotiäitinä. Mulla on kohta 2 vuotias poika ja kahden kuukauden ikäinen vauva. Jos kiinnostaa, niin laita vaikka sähköpostia leenilotti@hotmail.com, niin tutustutaan paremmin.
  2. K

    Saanko lapsille vuorohoitopaikan työharjotteluiden ja kesätöiden ajaksi?

    Kannattaa soittaa asuinkunnan päivähoidon johtajalle tms. vastaavalle henkilölle. Meillä töissä oli ainakin vuorohoidossa varahoidossa aikanaan sellaisia lapsia aina silloin tällöin, jotka tarvivat hoitopaikkaa satunnaisesti, esim. kahtena lauantaina kuukaudessa mutta muuten pärjäsivät...
  3. K

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Pirkanmaalta olen. Poika on 1v 8 kk ja toista lasta odotan syntyväksi kuukauden päästä. Uudet äitikaverit ovat ehdottoman tervetulleita!
  4. K

    - MITÄ HOMMATA ENNEN VAUVAN SYNTYMÄÄ? -

    Listasta huomasin heti puuttuvaksi talkin sekä sinkkivoiteen, kuten jo joku muukin oli huomannut mainita. Myös muovitettuja lakanoita voi olla hyvä hankkia pari, niin säilyy patja puhtaanpana, jos ja kun tulee pulautuksia ja vaipan ohivuotoja yms. Meillä käytin muovitettua lakanaa petarin alla...
  5. K

    EMMMÄÄÄHALUAAA!

    Sympateeraan täysin. Meillä kaikki on vaan "Ei".
  6. K

    Pitäisikö huolestua (raskausmyrkytysasiaa...)

    Soittaisin kuitenkin varoiksi neuvolaan huomenna, vaikka pissa onkin ihan puhdas. Aiemmin sairastettu raskausmyrkytys lisää kuitenkin riskiä sairastua siihen uudestaan tulevissa raskauksissa. Mutta neuvolassa osaavat sanoa, mitä kannattaa tehdä, soittaminen ei paljon maksa mutta saattaa...
  7. K

    Viisto raivotarjonta

    Onko kellään kokemuksia synnytyksestä, kun sikiö on ollut viistossa raivotarjonnassa? Eli siis pää alaspäin mutta ei ihan kohdillaan vaan tavallaan äidin kylkeen päin. Miten on synnytys sujunut? Onko sikiö kääntynyt oikeaan asentoon itsestään supistusten myötä?
  8. K

    Pälkäne/Kangasala nuoria äitejä?

    Hei! Olen 25-vuotias, toista lastaan odottava, yksivuotiaan pojan äiti ja kaipailisin seuraa muista nuorista äideistä. Omasta kaveripiiristä ei muita "lapsellisia" juuri löydy, joten olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja jakaa samalla kokemuksia lapsiperheen elosta. Mielessä olisi...

Yhteistyössä