Hakutulokset

1. M

***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

heippa taas! :wave: mulla tais vähän ote lähtee lipsumaan tähän painon pudottamiseen. joulu oli tulossa, ja joulu loma reissu. sallin itselleni pienen ylimääräisen herkuttelun, ja päätin olla käymättä puntarilla, enkä ressata itseäni painon pudottamisesta loman ajan. tänään siis ensimäistä...
  2. M

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 14****

pituus 160cm aloituspaino 62.8 tavoitepaino 53 paino nyt 60.6 viikkopudotus 0.5 pudotettu 2.2 kg punnituspäivä tiistai viikonloppuna juhlittiin pikkujouluja, joten syötyä tuli hyvin. sunnuntaina repsahdin ostaan kebabbia ja sipsi pussin. :whistle: :D tänään pelotti mennä...
  3. M

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 13****

pituus 160cm aloituspaino 62.8 tavoitepaino 53 paino nyt 61.1 viikkopudotus 0.7 pudotettu 1.7 kg punnituspäivä maanantai mulla tavotteena olis päästä mahtumaan vielä vanhoihin farkkuihin. tasan yhdet uudet farkut olen raskauden jälkeen suostunut itselleni ostamaan, joten vanhoihin...
  4. M

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 11****

pituus 160cm aloituspaino 62.8 tavoitepaino 53 paino nyt 61.8 viikkopudotus 0.4 olin viimeviikon reissussa, joten syöty on taas hyvin... ehkä seuraava viikko skarpimmin B) täälä ollaan kanssa sairasteltu vuoron perään koko sakki. ensin mies, sitten minä ja lapsi, ja nyt tanään...
  5. M

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 10****

pituus 160cm aloituspaino 62.8 tavoitepaino 53 paino nyt 62.2 viikkopudotus 0.6kg punnituspäivä tiistai Painoa lähteny 4 päivän aikana 0.6 kg!!!
  6. M

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 9****

ilmottaudun mukaan!! :wave: raskausden jälkeisiä kiloja pudottelen (+25kg). imetyksellä olen saanu tähän asti 10kg pois + mitä sairaalaan jäi n. 5kg. joten matkaa olisi vielä se toiset 10kg. elikkä: pituus 160cm aloituspaino 62.8 tavoitepaino 53 viikkossa siis pitäis vissiin saada -0.7kg

Yhteistyössä