Hakutulokset

  1. M

    Ulkomailla asuvia odottajia?

    Luultavasti taalla kehittyy kaikki niin kuin pitaakin, raskaushormonin maara ainakin lisaantyy, kuten pitaa. =) Olen nyt tassa hieman lueskellut ja tutustunut synnyttamiseen Australiassa ja on myonnettava, etta on melko epavarma olo. Mista johtuu se, etta taalla tehdaan niin paljon...
  2. M

    Ulkomailla asuvia odottajia?

    Kiva Zin, kun kirjoittelit. Tuntuu kylla hullulta, etta synnytyssairaalaan pitaa buukata aika. En tosiaan tieda, mika tilanne on taalla Newcastlessa. Synnytyslaakarin kaytto on kylla tosi tyyrista, meilla tosin vakuutus taitaisi sen korvata. Mutta toisaalta kun takana on kaksi helpohkoa...
  3. M

    Ulkomailla asuvia odottajia?

    Kivaa, etta muualla asuvia loytyy taalta. Mulla on taalla yksi hollantilainen tuttu, joka tosiaan kertoi, etta kotisynnyttaminen on yleista Hollannissa. Han ei itse sita kuitenkaan halunnut esikoisensa kanssa ja sai nyt toisen lapsen taalla, sairaalassa niin ikaan. Kotisynnytys lienee taallakin...
  4. M

    Ulkomailla asuvia odottajia?

    Hauskaa, etta loytyy kokemuksia Australiassa raskaana olosta. Olen kylla Dundernewsia selaillut ja ajattelin laittaa kyssarin loytyyko muita raskautuneita. Sen verran olen tosiaan ymmartanyt, etta taalla on vaihtoehtoja aika paljon enemman kuin Suomessa, missa kaikki menevat kutakuinkin saman...
  5. M

    Ulkomailla asuvia odottajia?

    Mahtaako taalla palstailla muita ulkomailla asuvia odottajia? Olisi kiva vaihdella ajatuksia ja tuntemuksia. Ma asun Australiassa miehen ja kahden muksun kera ja tein plussatestin eilen. Kaksi ensimmaista lasta ovat syntyneet Suomessa Katilopistolla, joten tassa raskaudessa (kunhan se vain nyt...
  6. M

    myöhäinen plussa

    Jospa ma kertoisin oman rohkaisevan kokemuksen. Kavin lukemassa naita viesteja vajaa kuukausi sitten ja toivoin, etta nega muuttuisi plussaksi ja niin se teki. Mulla oli viimeiset kuukautiset 1.8. Mun kierto on 26-28 paivaa, eika yhtaan sen enempaa, ei ikina eika koskaan. Siksipa olin todella...

Yhteistyössä