Hakutulokset

  1. H

    Sektiolla synnyttäneet

    Kuinka kauan ootte syöny särkylääkkeitä leikkauksen jälkeen? Onko teillä ollu tulehduksia? Mitä ja mitkä oireet? Sattuuko tikkien poisottaminen? Mitä hommia ootte uskaltanu haavan kans tehä? Huomaa, että mulla ensimmäinen sektio takana, ja kiireellinen eli en osannu etukäteen ottaa...
  2. H

    Voimakas närästys

    Ootteko joutunu närästykseen pyytään reseptilääkkeet? Mun piti pyytää, kun en enää saanu yöllä nukuttua. Lääkäri määräs Omeprazol Ratiopharmia. Onko kellään kokemuksia sen toimivuudesta tai sivuvaikutuksista?
  3. H

    Voimakas raskauspahoinvointi

    Miten ootte selvinny? Kuin kauan kesti ja saitteko lääkkeitä ym? Mulla kestäny "vasta" 4 viikkoa, tosin tuntuu ikuisuudelta :$ Kolme kertaa oon ollu tipassa jo... Nyt testaan toimiiko b-vitamiini, ja lääkäri määräs pahoinvointilääkkeitä kyllä, mutta en tiiä uskaltaako niitä käyttää, kun se...
  4. H

    HCG-arvot

    Kuinka korkealla teillä on ollu raskaushormoniarvot ja missä vaiheessa raskautta?
  5. H

    poreammeen desinfiointi

    Millähän aineella poreamme pitäis desinfioida?
  6. H

    tänneki sikainfluenssaa

    Onko kukaan siirtäny raskausyritystä eteenpäin sikainfluenssapelon vuoksi? Mä en aio ottaa rokotetta, ja siks mietittiin et pitäskö odottaa vielä jonku aikaa.. mut toisaalta en haluais odotella :ashamed:
  7. H

    Fondueohjeita

    Joko juusto-tai suklaafondue.. :p Ootteko tehny juustofondueta valmiista sveitsiläisestä juustokastikkeesta.. tai onkohan sitä enää myynnissäkään.. :/
  8. H

    Lasten sängyt

    Minkälaisia sänkyjä on teiän ekaluokkalaisilla? Meiän 5 v muutti ekaluokkalaisen puoliparvisänkyyn missä on liukumäki, mut nyt pitäis ostaa ekaluokkalaiselle sänky...
  9. H

    Kierukan poisottaminen

    Kuka teiltä on ottanu kierukan pois.. siis ootteko käyny lääkärillä vai terv.hoitajalla?
  10. H

    koira-asiaa

    Koira pissas nahkasohvalle.. |O millä sen sais puhtaaks kun sitä oli ehtiny valua sohvan sisälle... :/

Yhteistyössä