Hakutulokset

  1. M

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Niiinuli laitoin sinulle viestiä :) Ja onnea sinulle rouviintumisesta :D
  2. M

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Tässä selailtuani kirjotuksia niin onko sitä FBn ryhmää edes vielä tehty vai ainoastaan tuo kerho? Ja jos se FB on perustettu niin miten pääsee mukaan :D
  3. M

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Niin ja tosiaan LA ois 10.3.
  4. M

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Minäkin varovaisesti liittyisin mukaan :) Testin tein 2.7. ja plussahan siinä näkyi. Nyt viikot 5+0 :) Listoille saa minutkin lisätä Merjus/27v/3.lapsi/OYS Kirjoittelen enempi kunhan saa hetken omaa rauhaa :D Ja laitan myös pyynnön FBn puolelle
  5. M

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Sitä tässä nyt ihmettelen, että kerta tuote säilyy avattuna nuinkin kauan, niin miksi tuoteseloste on kirjoitettu niin vaikeasti, että apteekissakaan eivät käsittäneet teksit tarkoittavan pelkästään hypertonia?! Olisiko tarvetta korjata tuoteselostetta niin, että ihmiset sen käsittävät oikein...
  6. M

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    En kuulu testiryhmään, mutta kyseistä tuotetta olen joutunut ostamaan syksyn aikana jo kaksi pulloa. Sitä nyt suuresti ihmettelen, että miksi pullo on niin iso ja säilyy avattuna vain 4 viikkoa??? Meillä edellinen pullo vielä melkein käyttämättä, mutta ollut auki jo pari kuukautta...
  7. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Täällä käyty tänään neuvolassa sekä ultrassa. Neuvolassa kaikki oli kunnossa. Hemppa oli jopa noussut ilman rautalisää :) Ultra olikin sitten asia erikseen. Mentiin sinne tarkastamaan sydäntä ku sitä ei viimeksi saatu lapsen asennon vuoksi katsottua kunnolla. Ultraaja tuli meidät ottamaan...
  8. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Hephuli Mulle ei ainakaan auennut nuo sun linkit.
  9. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Sipsunen: Olit tuonne laittanut tutista vierottamisesta. Meilläkin pojalla tutti oli todella tärkeä nukkumaan laittaessa sekä yöllä. Päivisin sitä ei tarvittu ollenkaan. Kovasti yritettiin ottaa vain tutti kokonaan poissa, mutta itsellä ei sitten luonto antanut periksi huudattaa toista joka...
  10. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Juttuja en ole ehtinyt lukemaan kun niin kiireinen vloppu ollut. Mutta tulin ilmoittamaan, että rakenneultrassa kaikki vaikutti olevan kunnossa. Pienokainen oli vain niin hankalassa asennossa, että sydäntä ei saatu kunnolla näkyviin niin ensi viikolla uudestaan ultraan. Merjus ja vaavi 21+3
  11. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Suklaakeiju Olen tosiaan tästä Oulun läheltä pienemmältä paikkakunnalta, mutta Oulussa tulee käytyä viikottain, toisinaan jopa päivittäin, kun sieltä olen lähtöisin ja mies kulkee siellä töissä. Se kyllä saattaa olla, että OYSissa sit nähdään :) Kovasti on täällä kirjoiteltu ja niitä lukiessa...
  12. M

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moikka, minäkin täällä uskaltaudun liittyä tähän ketjuun. Heinäkuusta asti olen lukenut satunnaisesti näitä viestejä, mutta oma tilanne ollut sellainen, että ei ole uskaltanut uskoa tähän raskauteen. Nyt sitten annan itselle mahdollisuuden uskoa ja kertoa tästä eteen päin :) Elikkäs minun...

Yhteistyössä