Hakutulokset

1. H

Etsin kavereita facebookin farmvilleen!

riukuliinalle yksäriä :wave:
  2. H

Naapureita farmille

Laitoin sulle Inzku yksäriä :)
  3. H

Naapureita farmille

Haluaisko joku alkaa mun naapuriksi, melkein kaikki kaverit hylkäs ja lopetti pelaamisen just kun mä aloin vasta innostua :snotty:
  4. H

11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

Onnittelut Otsolle ja muillekin jo 1-vuotta täyttäneille! noonie, meillä taitaa olla samanlaiset talvikengät tytölle, mutta vaan valkoiset. Tutti heitettiin jorpakkoon reilu viikko sitten ja se on rauhoittanut öitä ihan mielettömästi :o . Aika helposti kävi tuo tutista luopuminen, ekana...
  5. H

11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

Jospa minäkin pari sanaa rustaisin... Ensinnäkin keijun Leeville myöhästyneet synttärionnittelut :flower: . Kyllä vaan vuosi on nopsasti vierähtänyt. :hug: kaikille joilla yöllä valvotaan. Meilläkin kuulutaan tähän sakkiin, joten tiedän kyllä miten se vetää pinnan kireelle. Meillä ei...
  6. H

11/08 masunkasvattajien murut *syyskuussa*

Lukemassa :wave: Meilläkin tehdään lisää hampaita... vuorossa numerot 11 ja 12. Öisin tyttö hilluu ja päivisin on ku persiille ammuttu karhu :whistle: . Jep, taas on mentävä, tuolla se seisoo sängyssään ja rämppää valoja :headwall:
  7. H

Heippa ja tervetuloa minunkin puolestani Misskitty :flower: Meilläkään ei puhuta mitään sanoja, mutta tota omaa mölinää neiti pitää kyllä kokoajan hereillä ollessaan... ja jos ei pidä, niin siitä tietää sen olevan "pahanteossa". Kenkiä ei vielä ole, kun ei oikeestaan ole tarvetta...
  8. H

Lapsellani 1v.10kk ollut tämän päivän ripuli... huomenna päiväkotiin?

Höpön höpön, järkeään saa käyttää tässäkin asiassa.
  9. H

Mitä tehdä kun oikein V******AA?

Aina löytyy joku jota vituttaa :D
  10. H

Lapsellani 1v.10kk ollut tämän päivän ripuli... huomenna päiväkotiin?

Mäkin varmaan pitäisin kotona varmuuden vuoksi. Onko kuinka rajua ripulointia vaiko vaan löysempi kakka kuin normaalisti? Voihan vatsa olla löysällä, jos on syönyt vaikka jotain epäsopivaa. Mut tosiaan jos ajattelisin, että on vähänkin virusripuliin viittaavaa, niin en veisi päiväkotiin.
  11. H

Reimatec babymallisten talvihaalareiden koosta! Ovatko reiluja?

Eihän se baby malli tarkoita sitä ettei siinä olis kosteussuojaa. Se tarkottaa vaan, että siinä ei oo sellasta kuminauhaa vyötäröllä. Näyttää siis vauvamaiselta :)
  12. H

Onnea Sanse! Ihana uutinen :flower: :heart: :hug: parisuhdettaan pähkäileville minunkin puolestani. Taitaa olla miehillä yleistäkin tuo hellyyden "unohtaminen". Meilläkin siitä asiasta käydään aika ajoin vääntöä, mua ärsyttää ihan suunnattomasti se, että mies tulkitsee kaikki mun...
  13. H

Tuunasin vähän tota nimimerkkiä niin pysyy nimikirjaimet samana B).
  14. H

Hauskoja sukunimiä?

Anna?
  15. H

Minne synnyttämään hus:in alueella?

Ite oon synnyttänyt Jorvissa ja Naikkarilla ja täytyy sanoa, että Naikkari vei kyllä selkeesti voiton.
  16. H

Hauskoja sukunimiä?

Rinta-Runsala :whistle:
  17. H

Terve taas pitkästä aikaa! Täällä siis entinen Hot Coffee kirjoittelee, unohdin käyttäjätunnukset ja oli pakko luoda uus nikki :wave: Meilläkin on räkä valunut viikon verran, nyt näyttäsi onneksi vähän helpottavan. Aika vähällä ollaan vielä päästy näitten sairastamisien kanssa... mutta noi...
  18. H

joko Joululahjoja ostettuna

No ei nyt vielä! Ei pidä tehdä tänään mitään minkä voi tehdä huomenna... tai aatonaattona :)
  19. H

Elämä on...

Taitaa olla se aika kuusta :D
  20. H

Mikä on lempijuustosi?

Emmental, lila tai musta :p

Yhteistyössä