joko Joululahjoja ostettuna

• Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
:O Joululahjoja, kesällä ei tule edes mieleen joululahjat. Mihin työ ne muuten piilotatte, ettei mukulat löydä?
Piilotetaan minne milloinkin... ja joskus niitä sitten jouluviikolla etsitään... etsitään...

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
:O Joululahjoja, kesällä ei tule edes mieleen joululahjat. Mihin työ ne muuten piilotatte, ettei mukulat löydä?

Aloitan yleensä heti vuoden vaihteen jälkeen haalimaan,ei sitten tirpaise kukkaroa kerralla.
Onhan noita lukollisia kaappeja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Ei ole. Se on ihanaa hässäkkää sitten joulun alla ostella niitä :)
Olishan se varmaan joo mutta vauvalla on laskettuaika joulukuun puolivälissä. On vähän pakko ostaa lahjat etukäteen.

Ja juu on ostettuna, montakin jo ja monta myöskin mietittynä.

yks äippä
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Miehen tytölle olen ostanut jo jotain vaatteita kun olen kivoja nähnyt. Miehelle ja lapsille xbox- pelit ennakkotilauksessa.
Sorry, ei ymmärrä Miehelle xbox-peli.......... No onneksi mun mies on kasvanut jo niin isoksi ett ei tarvi tommosii "leluja"

kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja yks äippä:
Miehen tytölle olen ostanut jo jotain vaatteita kun olen kivoja nähnyt. Miehelle ja lapsille xbox- pelit ennakkotilauksessa.
Sorry, ei ymmärrä Miehelle xbox-peli.......... No onneksi mun mies on kasvanut jo niin isoksi ett ei tarvi tommosii "leluja"
Meillä toi xbox on pääasiassa miehen, vaikka lapsetkin sillä pelailee. Ja aika iso tuokin jo on, lähes 40v.

Alkuperäinen kirjoittaja yks äippä:
Mitäs se iso mies tekee? Saako se katsoa telkkaa? Vai lukeeko se?
Miksei iso mies pelaa?

manna
mä oon ostanut virallisesti 2 lahjaa. mutta sitten on kaapissa sellaisia tavaroita, joista en vielä tiedä annanko synttärilahjana tms. viemisinä... - ja kymmenkunta kummilasta eli aikaa ja rahaa palaa. siksi täytyykin käyttää alennukset hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja fde:
koskaan ei saa ostaa mitä itse haluaa, vaan vain "lahjalistalta" jonka äidit laatii..
Tää on kyllä aika töky.

Mutta joo, meillä on jo 5 lahjaa hankittu ja näköjään tänään tuli postin ilmoitus et hennesin paketti noudettavissa joten siellä lisää. :D (Muistaisinkin vielä että mitä ja kenelle)

Yhteistyössä