Piilotetaan minne milloinkin... ja joskus niitä sitten jouluviikolla etsitään... etsitään...Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli::O Joululahjoja, kesällä ei tule edes mieleen joululahjat. Mihin työ ne muuten piilotatte, ettei mukulat löydä?
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli::O Joululahjoja, kesällä ei tule edes mieleen joululahjat. Mihin työ ne muuten piilotatte, ettei mukulat löydä?
Olishan se varmaan joo mutta vauvalla on laskettuaika joulukuun puolivälissä. On vähän pakko ostaa lahjat etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Ei ole. Se on ihanaa hässäkkää sitten joulun alla ostella niitä
Sorry, ei ymmärrä Miehelle xbox-peli.......... No onneksi mun mies on kasvanut jo niin isoksi ett ei tarvi tommosii "leluja"Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Miehen tytölle olen ostanut jo jotain vaatteita kun olen kivoja nähnyt. Miehelle ja lapsille xbox- pelit ennakkotilauksessa.
Meillä toi xbox on pääasiassa miehen, vaikka lapsetkin sillä pelailee. Ja aika iso tuokin jo on, lähes 40v.Alkuperäinen kirjoittaja yks äippä:Sorry, ei ymmärrä Miehelle xbox-peli.......... No onneksi mun mies on kasvanut jo niin isoksi ett ei tarvi tommosii "leluja"Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Miehen tytölle olen ostanut jo jotain vaatteita kun olen kivoja nähnyt. Miehelle ja lapsille xbox- pelit ennakkotilauksessa.
Mitäs se iso mies tekee? Saako se katsoa telkkaa? Vai lukeeko se?Alkuperäinen kirjoittaja yks äippä:Sorry, ei ymmärrä Miehelle xbox-peli.......... No onneksi mun mies on kasvanut jo niin isoksi ett ei tarvi tommosii "leluja"Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Miehen tytölle olen ostanut jo jotain vaatteita kun olen kivoja nähnyt. Miehelle ja lapsille xbox- pelit ennakkotilauksessa.
Tää on kyllä aika töky.Alkuperäinen kirjoittaja fde:koskaan ei saa ostaa mitä itse haluaa, vaan vain "lahjalistalta" jonka äidit laatii..