Minne synnyttämään hus:in alueella?

• Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
mulla..
kokemusta vain kättäristä, ja aion tämän viidennenkin -jos luoja suo- mennä sinne synnyttämään.
NKL kuulema myös hyvä, en silti ole siellä koskaan ollut..
Itsekin olen kättärillä ensivalon nähnyt.. :D

nappi
Oman kokemuksen perusteella en voi ikävä kyllä suositella Jorvia (kiiiiiiire kiire ja liian vähän henkilökuntaa..), vaikka sinne nimenomaan itse halusin.. Tyhmä ensisynnyttäjä :( Muista en tiedä ovatko hyviä, mutta ensi kerralla itse ainakin haluaisin tuon kättärin haikaranpesän katsastaa.. Ja puhuvathan jotkut naistenklinikankin nimeen..

Mutta suosittelen ehdottomasti menemään tutustumaan vaikka jokaiseen niin saat varmasti jo jonkinlaisen kuvan :)

vieras
NKL, ehdottomasti. Jos jotain menee pieleen, siellä osataan hoitaa parhaiten. Suurella osalla ei mitään mene pieleen, mutta koskaan ei tiedä milloin huono tuuri osuu omalle kohdalle...

Sinne menisin varmaan seuraavallakin kerralla jos sellainen vielä tulisi. Ei moittimista, toisaalta ei kokemusta muista.

Mutta tätäkään asiaa ei kannata niin ehdottomasti ajatella, voihan olla että siellä mihin aiot on ruuhkaa juuri sillä hetkellä kun menisit ja laitettu sulku päälle eli ei oteta yhtään uusia synnyttäjiä. Silloin ei auta vaikka kuinka haluaisi juuri sinne Haikaranpesään/NKL:lle/tms. Ystäväni synnytti pari viikkoa sitten NKL:lla, ja hänen jälkeensä ei enää otettu hetkeen uusia synnyttäjiä, oli niin täyttä niin saleissa kuin osastollakin. Onneksi oli soittanut ennen lähtöä, olisi muuten käännytetty ovelta.

vieras
Mulla oli viime synnytyksessä sellaisia komplikaatioita, että todettiin jatkossa ainoan vaihtoehdon synnytyspaikaksi olevan NKL. Eiköhän se samalla kerro myös hoidon tasosta. Siellä on tarjolla parasta mahdollista hoitoa silloinkin kun kaikki ei mene odotetusti.

Yhteistyössä