Hakutulokset

  1. hajjaru

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Hellurei! Täällä joukkoon ilmoittautuu 25v jo yhden 3-vuotiaan pojan äiti. Tänään plussasin aamupissasta ja laskettuaika olisi sitten siellä 30.3 nettilaskurin mukaan, tarkemminhan se selviää sitten myöhemmin. K-PKS olisi varmaanki sitten synnytyspaikka jos ei paikkakunta ehdi muuttua tässä...
  2. hajjaru

    Oireeton raskaus

    No niin nyt mennään ainakin viikolla 12 jo =) toivotaan että kaikki on hyvin.. lähes oireettomana jatkuu raskaus :P mutta pitää vaan nauttia ja toivoa että kaikki on niinku pitää, eikös tuulimuna raskaus yleensä keskeydy ihan itsekseen keskenmenona? :( mulla ei oo ainakaan ollu mitään vuotoja...
  3. hajjaru

    Vinkkejä niin tärkeästä tutista luopumiseen

    Joo, kannattais keksiä jonkilainen tarina mihin voisitte ne tutit yhdessä viedä! ja lapsi voisi ne itse sinne jättää.. ja tuntisi itsensä isommaksi. Tottahan se tulee vaikeaa olemaan olla ilman tuttia ensimmäiset päivät, mutta se on ihan sama asia kun meillä aikuisilla esim. tupakanpolton...
  4. hajjaru

    Voiko mahataudin tuloa estää?

    siis ne pitää niellä kokonaisina veden kanssa.
  5. hajjaru

    Voiko mahataudin tuloa estää?

    Syö mustapippuria! se estää ainakin vähän, ja hyvä käsihygienia on hyvästä! =) itse söin aina kokonaisia pippureita kun olin lapsenvahtina paikoissa jossa oli mahatautia, ei tullut mulle kyllä koskaan =)
  6. hajjaru

    äidin ja isin ikäero

    mulla ja mun tulevan lapsen isällä on ikäeroa 5 vuotta. mä oon siis 21 ja hän on nuorempi :D ei toimi, lähti kyllä heti käveleen ja sai kunnon raivarit ku sai kuulla että on raskaana.. :D
  7. hajjaru

    Oireeton raskaus

    Joo täällä kans ihan oireeton raskaus menossa, alussa oli hieman rintojen arkuutta ja etovaa oloa silloin tällöin, nyt tuntuu vaan enemmän että oisin teini-ikänen uudestaan :D finnejä tms.. suutun mitä pienimmistä asioista.. tunnen kyllä kohdun kasvukivut melkein koko ajan, mutta kuitenkin on...

Yhteistyössä