Hakutulokset

  1. N

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Heissan!Sametuli: Onko edelleen myynnissä?Voiko tuotetta kiehauttaa, vai onko arkaa materiaalia, ballongi lähinnä?:) Saahan sen pesemälläkin toki puhtaaksi.
  2. N

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    Lauraliina, onnea poitsulle!! Taisit tulla vaunutellen vastaan mua eilen keltinm.kirkon kohilla,,punaiset vaunut??tajusin vasta kun olit mennyt ohi, että heeetkinen,,tutunnäköinen nainen B) Varmaan muitakin vaunuttelijoita joita näkee on myös täällä palstalla, mutta kun ei vielä ketään oikein...
  3. N

    Jyvässeudun äidit vol. 3

    [b]TYTTÖ TULI! Eli laskettu aika oli 23.2,,mutta rr hommien takia olin osastolla jo edeltävänä viikonloppuna,,sit takasin kotia,,ja polikontrolli oli 25.2 to,,,ja pe 26.2 käynnistettiin sitten n klo 11:00 ja tytsi syntyi klo 20:20. Synnytys meni nappiin,,ellen sanoisi! Ihana mötkylä tuli...
  4. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Lauraliina85, kiitos vielä tarjoiluista! Oli mukavaa nähdä mammoja ja vauvoja:)!!! =)
  5. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    lauraliina, voisin tulla kahvitteluun mukaan, jos laitat osoitetta :hug:
  6. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mäki voisin rynniä lenkille alkuviikosta,,kuhan maanantaina selviää neuvolassa tää tilanne,,nyt rv reilu 33 ja supistelee aika makiasti :snotty: Nyt viikonlopun joudun relaamaan,,enkä taida ees lenkille uskaltautua.. :p
  7. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    :heart: Rauhaisaa joulua ja uudenvuodenaikaa koko poppoolle täällä! :heart:
  8. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Laitatko nessu86 osoitteen ja puhnron privana,,jos vaikka tuunki käymään ennenku ehitte jatkoille!
  9. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Heippa kaikille! En oo siis tulossa pe pikkujouluihin keltinmäkeen,,vaan änkesin ittseni sinne korisevan konserttiin...Hihhei. Mutta voisin tulla jatkoille menevää poppoota moikkaamaan,, kuka ois menossa teistä sitten baariin tms,,niin voisin jonkun puh numeron ottaa,,ja tulisin...
  10. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Eli minäkin voisin sinne tulla, mikäli vielä sekaan sopii!Olen sitten ehkä-listalla, koska alunperin tarkotus oli mennä Arja Korisevan joulukonserttiin...:D Hihhh...Oikeesti! Asun keltinmäessä, joten mun on helppo roudata jtn nopposta sitten sinne,,voisin leipoa nimenomaan jotain...
  11. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Heii Lara 79,,oon vähän uuno ja perun kahvittelun, kiitos kumminkin osoitteesta!! Eihän mullakaan siis autoa ole,,enkä oo viel perillä noista bussihommistakaan täällä:( :headwall: Toiv. tästä ei nyt ollu suurta haittaa tästä mun säätämisestä.. :flower:
  12. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Minä voisin myös pamahtaa lara79:lle kahville to klo 13? Om det passar,,mutta osoitteesta ei oo tietoakaan :wave:
  13. N

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Heipsan kaikille! Millä palstalla te sovitte tapaamisia jne..? Siis tällä vai jollain muulla palstalla:) ? Oon niin kujalla näitten juttujen kanssa. Ja missä on muuten keltinmäen silta,,onko se siis se tie mikä vie marketille, vai se mikä menee sairaalalle?:D Koitan vähän skarpata ja...
  14. N

    Tehokas rautalääke raskaauden aikana?

    Mulla raskauden alussa 145,, nyt rv 17 ja 110, rautatabuja oon vetäny kuukauden (terkkari sano että ala vaan syömään jos väsyttää),,ja raskaus multitabseja alotin syömään jo rv 5. Nyt ei enää jaksa tehä mtn, ja pari kertaa oon pyörtynyt. Obsidania oon vetäny, mutta vaihtoon menee,,taidan...
  15. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    eli liityn seuraan jos liityn:) Nukuin meinaan eilenkin 3h päikkärit harkkapäivän jälkeen...:) :whistle:
  16. N

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Keltinmäestä vois liittyä myös tuleva mami iltalenkkiin =) Oon TODELLA kujalla kaikesta vauvoihin liittyvästä, mutta mukava kuulla ja oppia kaikenlaista! Jos lähtö on halinallen luota, niin mitkähän ois koordinaatit? :headwall:
  17. N

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Täälläpä myös yksi 25 vuotias esikoistaan odottava, SIGN ME UP:) Muutin vajaa viikko sitten Jyväskylään, tutut, kaverit ja suku kaukana, mutta kyllä tästä selvitään! :D

Yhteistyössä