Hakutulokset

  1. karoliina87

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Hei! Minulla olisi kans myynnissä uudenveroisessa kunnossa oleva Epi-no delphine plus laite. Olen ostanut sen Talvella 2011 , tilasin ihan verkkokaupasta. Ohjeet ja pakkaukset tallella vielä. Käytin sitä esikoisen odotuksessa ja koin sen kyllä todella hyödylliseksi, säännöllinen harjoittelu...
  2. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Gilraen84 Oho olipas uutinen varmasti että siirty noinki paljon, mutta onneksi vauva tuloillaan ja kaikki hyvin <3 Munki mielestä sun pitää ehottomasti jäähä tänne ku on jo kauemmin täällä rupateltu nii on tuttu porukka :) omia oloja Voiskohan täälläki alkaa jo olemaan pahimmat väsymykset ja...
  3. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Hei! Nt-ultra oli viimein täälläkin eilen ja kaikki oli kunnossa, Espoossa ultrattiin multa vatsan päältä, näkyi tosi hyvin sitäkin kautta :) AR-ultrassa alakautta. Samalla reissulla kävin labrassa antamassa verinäytteet. LA minulle voi muuttaa päivää aiemmaksi eli 25.7 siirtyikin 24.7 :)...
  4. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    HYVÄÄ UUTTA VUOTTA HELLEMASUILLE [COLOR="#000000"]Nyt viimein paluu arkeen meidänki huushollissa, tuntuu että alkaa tässä pikkuhiljaa päästä taas ylös sängystä ja saa jotain aikaseksikkin. Joulu meni maatessa :D Väsymys on kauheaa huh ja eilen piti pönttöä halailla..[COLOR="#000000"]...
  5. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Hei täältäkin pitkästä aikaa! Reilu viikon olen ollu nettipimennossa Lapissa viettämässä Joulua perheen kesken. Ihanan levännyt ja rento olo kun ei tarvinnut oikeastaan tehdä muuta kuin levätä,syödä ja kattoa poitsun perään :) Toivottavasti kaikilla on sujunu hyvin Joulupyhät ja on saanu...
  6. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Huomenta! Äitiyspakkaus otettiin 2011 esikoispojalle, tällä kertaa en tiedä otanko, meillä on paljon vauvanvaatteita varastossa, varmaan pärjättäis hyvi niilläki. Nt-ultrassa ei mun tietääkseni yleensä vielä sukupuolta näe? Itse olen kuullut että vasta rakenneultrassa on mahdollisuus...
  7. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Iitun emo & Omenan kukka Jos vielä käytte lukemassa, niin voimia ja jaksamisia myös minulta! :( Täällä on tullu keskenmenoja tosi paljon, toisaalta onhan tää ryhmä iso muutenki .. Crassula Mullaki parempia päiviä pahanolon kans ja sit taas niitä heikompia. Huonosti nukutut yöt tekee...
  8. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Iitun emo Toivotaan että saisit ultran mahd. pian nii selviäis tilanne! Älä vielä ainakan heitä kirvestä kaivoon : /
  9. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Iitun emo Tuo turhuilu voi olla ihan normaalia, mulla ei itselleni ole sattunu vuotoja mutta monella tutulla on vuotanut ihan reilusti (ei klönttejä tai hyytymiä kuitenkaan) ja ultrassa kaikki ollu hyvin, hematooma sitten vuodot aiheuttanu. Kannattaa mennä tarkistuttamaan tilanne polille jos...
  10. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Ultrakertoja on kaksi meilläpäin. Nt-ultra ja rakenneultra. Mulle tulee kolme ultrauskertaa koska kävin yksityisellä varhaisultrassa. Mies osallistuu ihan ymmärtäväisesti tähän raskauteen ja tekee mun puolesta myös kotihommia ja hoitaa esikoista jos oon joinain iltoina erityisen väsynyt...
  11. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Kaneli83 Voimia sinulle ja tsemppiä tulevaan :hug: Kerrottu Ollaan lähimmille sukulaisille ja parille ystävälle + pomolle oli pakko kertoa heti työhön paluuseen liittyen. En muille paljasta ennen nt-ultraa. Tänään olis ensikäynti neuvolassa, esikoisen joudun ottamaan mukaan. Tuntuu...
  12. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Ruttu Täällä ei tissit ole kipeät eikä närästä. Tämä raskaus myös minulla täysin erilainen mitä aiempi, pahaa oloa ja väsymystä. Eka raskaus oli lähes oireeton. KYllä tässä ehtii vielä tulla vaikka ja mitä oireita, että niitä ootellessa ;) Aurelia83 Halauksia ja jaksamisia :( Mangrovekana...
  13. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Vienda Meilläki päin suositus että käydään nt-ultrassa viikkojen : 11-13 aikana. Mulle näyttäis nt osuvan just 11+0. Tosi moni kärsii väsymyksestä Ite kans, jos en lähe liikkeelle ja tee kokoajan jotain , torkun horroksessa sohvalla umpiväsyneenä. Iltaisin on pakko mennä jo ennen ysiä...
  14. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Kaneli83 Voi ku inhottavaa odottelua sulla, toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin vielä. Varhaisultra Oli eilen ja siellä se pikkunen papu oli ja sydän sykki, mutta LA siirtyi viikolla myöhemmäksi. Jännää, ku menkoista laskettuna ois ollu aiemmin, mut kai se ovis sitte on vaan ollu...
  15. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Ennaniina Vau mitä uutisia, tuplaonnittelut! Huh varmasti vaatii vähän totuttelua ajatukseen ,että sieltä tuleeki kerralla kaks pikkusta, ite saisin slaagin ku tuo esikoinenki vielä pieni mutta kaikesta selviää =) Ekassa neuvolassa Käytiin läpi elämäntilannetta,terveyttä ja päihteiden...
  16. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Ilyana Onnea ultraan! Meillä kans tänään varhaisultra illalla, toivotaan parasta :) Nannamamma Sama juttu huonon olon kanssa havaittu, aina jos on väsyny ja nukkunu huonosti, tulee oksumpi päivä.. Kuvottaa kaikki eikä mitään oikein tee mieli. Sit ku joku ruoka menis alas niin syön sitä niin...
  17. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tervetuloa uusille! Hemu2 Voimia surun keskelle , liikaa huonoja uutisia tullu tänne :'( Vienda Ihanaa että kaikki oli hyvin! :) Influenssarokotetta en varmaan tänä vuonna hanki, työn kautta olen aiemmin aina saanut, enkä ole huomannut mitään eroja niiden välillä. oireita Järkyttävä...
  18. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Mammavaatteista Viimeksi ostin mammatakin ja muuta, jotka jäivät kokonaan käyttämättä koska mun maha ei sitten koskaan kasvanutkaan isoksi :ashamed: Yritän tällä kertaa selviytyä legginseillä ja pitkillä paidoilla/tunikoilla mahd. pitkälle ettei mene turhaa rahaa. Harmful Voimia kovasti...
  19. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Nannamamma hyi onpa kallista! Varmaankin samat hinnat muissakin Mehiläisissä :/ Ajattelin vaa, ettei tuu nolo tilanne tiskillä ku ei ookkaan rahaa maksaa :D Pitää ottaa varalta sitten enemmän mukaan..
  20. karoliina87

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Alkuraskauden ultraan menen ensi viikolla, en malta odottaa sinne Tammikuulle saakka np-ultraan, sillä haluan tietää mahd. pian mikäli kaikki ei oliskaan kunnossa. Sen jälkeen voin hengähtää, ekassa raskaudessa kävin myös. Onhan se kallis, mulla tais olla viimeksi 100e Vantaalla. Tällä kertaa...

Yhteistyössä