Hakutulokset

1. N

Kirjoitetaanko gradu saadakseen kandin paprut vai saadakseen maisterin paprut?

Kandin paperit saa, kun on muiden vaadittavien opintojen lisäksi tehnyt ns. kandityön, joka on paljon gradua suppeampi. Maisterin paperit saa, kun on muiden vaadittavien opintojen lisäksi tehnyt gradun. Gradun aiheen saa päättää itse. Apua aiheen keksimiseen voi tietty pyytää vaikka oman alan...
  2. N

tällänen taitaa olla tosi harvinaista?

Olen työni puolesta paljon tekemisissä tämän tyyppisten asioiden kanssa, enkä kyllä ole ikinä kuullut puhuttavankaan, että voisi sakkoja saada.
  3. N

Miehet on omituisia...

Mun miehelle pitää aina kirjoittaa tarkka lista, kun menee ruokakauppaan. Itse kurkkaan vain jääkaappiin ennen kuin lähden kauppaan ja ostan sen mitä puuttuu ja mietin matkalla parin seuraavan päivän päiväruuat ja ostan ne aineet kanssa. Olen tätä samaa miehelle ehdottanut, mutta laihoin...
  4. N

G: kuinka usein teillä...?

1. päivittäin 2. päivittäin 3. vähintään kerran viikossa, silloin kun siltä tuntuu ja ehtii
  5. N

Mikä pahvipää!

Mulle on käynyt ihan sama juttu, eli pesin oikein tehokkaana pyykkiä, pesujauhe vain unohtui. :laugh:
  6. N

Turkulaiset, mihin ultraan?

Joo, tämä Savonlahti on tosi hyvä. Useat suosittelivat sitä minulle ja olin myös itse tosi tyytyväinen. Kaarinan lisäksi hänellä on ainakin aiemmin ollut vastaanotto myös Naantalissa.
  7. N

Milloin vauvasi osasi kannatella päätään käsistä vedettäessä?

2,5 kk tyttöni alkoi viime viikolla kannatella päätään käsistä nostettaessa. Käsistä nostaminen hymyilyttää häntä kovasti ja olemme tätä viime päivinä leikkineet runsaasti, kyse kuitenkin leikistä ei varsinaisesta treenaamisesta. :)
  8. N

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

Mulle painoa tuli 8,5 kg ja lapsi painoi syntyessään rv 41+0 3840 g ja oli 52 cm pitkä. Kaikki kilot lähti melkein samantien.
  9. N

Kertokaa kaikki kokemuksenne spinaalista

Minun kokemukseni spinaalista on myönteinen. Spinaali laitettiin kun olin noin 8 cm auki. Aluksi tuntui, ettei auttanut yhtään ja kivut vain paheni, mutta noin puolentunnin kuluttua alkoi helpottaa. Spinaalin teho oli suurimmillaan ponnistusvaiheessa, joka ei spinaalin vuoksi sattunut lainkaan...
  10. N

Kokemuksia TYKSistä kaipaan

Synnytin esikoiseni TYKS:ssä kesäkuussa ja kokemus oli pääosin myönteinen. Synnytyksessä avustanut kätilö Leena osasi asiansa, hänellä oli varmat otteet ja osasi tukea ja neuvoa oikealla hetkellä. Spinaalipuudutuksen tehneet hoitajat ja lääkäri olivat kyllä mielestäni töykeitä ja juttelivat omia...

Yhteistyössä