Hakutulokset

  1. A

    Jukolan yössä

    Innokkaana harrastussuunnistajana olen usein eroottisissa päiväunissani kuvitellut, että suuressa suunnistusjuhlassa Jukolalassa, voisi tapahtua jotain mukavaakin. Edeltävät illan tapahtumat voit käydä lukemassa viimekesän tarinastani: Ilta Jukolassa. Osa 1 Tutustuminen Istuin Venlan...
  2. A

    Ilta Jukolassa

    Vietettiin yöttömän yön suurinta suunnistusjuhlaa Jukolan Viestiä Pohjanmaan lakeuksilla Lapuan Simpsiönvuorella. Olin paikalla ihan vain turistina, koska jalkavaivaisena en voinut juosta kisassa. Venlojen viesti oli alkamassa, kun asetuin retkituoleineni mäenrinteeseen katsomaan, kun nuoret...
  3. A

    Tirkistelyä

    Olen nähnyt pitkään 'sinisiä päiväunia' nuoren parin leikkien katselemisesta. Olis makeeta nähdä lähietäisyydeltä kiihkeätä ja luonnollista rakastelua. Tässä eräs fantasiani asiasta. Onko kellään muilla vastaavia haaveita? Aitiopaikalla Olin onnistunut saamaan yo-kirjoitukset jotenkuten...
  4. A

    Telepatiaa

    - Olen kirjoittanut tämän joskus itsetyydetys sivuille, mutta visi kiinnostaa jotakuta myös täällä. Pojan tarina Hölkkäilen lämpimänä kesäiltana rantapolkua kohti asuntoani. Mielessäni pyörii muutama viikko sitten kohtaamani vaalea kaunotar nimeltään Kati. Olin ollut uimahallin...

Yhteistyössä