Hakutulokset

  1. H

    Greippimehu

    Jos mitään muuta en omasta yli neljän vuoden turhasta odotuksesta ja sitä seuranneesta luomuheppulista (RV 37) ole oppinut niin ainakin sen, että raskaaksi tuleminen on kiehtova yhdistelmä tilannetekijöitä ja mielen sisäisiä liikkeitä. Minä vapautin "mielikapasiteettia" pakonomaisesta raskaaksi...
  2. H

    Miten pitkälle lapsettomuus heijastelee?

    Ihana huomata, etten ole yksin "pimeiden" ajatusteni kanssa. Tänään iloa tuo se, että Heppu on saavuttanut 37-raskausviikon eli täysiaikaisuuden rajan =) Laitoin pinnasänkyyn vuodevaatteet valmiiksi, ja vihdoinkin tuntuu siltä, että asiat saattaa mennä myös hyvin.
  3. H

    Pohtii lääkärien ammattitaitoa. Mielipiteitä kiitos!

    Kävimme noin vuosi sitten yksityisellä lapsettomuusklinikalla, ja siellä heti alkumetreillä "tiedettiin", että emme voi saada lasta ilman hoitoja. Ja heti perään pitkä lista kalliita hoitoja, joitka tuottaisivat "tuloksen". Toiminnasta jäi päälimmäiseksi rahastuksen maku, joten jätimme käynnit...
  4. H

    Miten pitkälle lapsettomuus heijastelee?

    Viiden vuoden odotuksen jälkeen "Heppu" syntyy - toivottavasti - syyskuun lopulla. Lapsettomuuden ja keskenmenojen kanssa kamppailtaessa kuluneet vuodet ovat jättäneet jälkensä yllättävän pitkälle. Vieläkin, RV 34, mietimme, että JOS saamme lapsen. Vauvahankintoihin on ollut vaikea käydä...
  5. H

    Kohtalontovereita Lapsettomuushoidoissa olevia/Lapsen jo hoitojen avulla saaneita?

    Olen nyt RV 33, ja kun Heppu (toivottavasti) syyskuun lopulla tupsahtaa maailmaan, on Hän viiden vuoden odottamisen tulos. Matkalle mahtui kaksi keskenmenoa, jotka olivat henkisesti raskaita. Viime syksynä työkaverini kehoitti minua miettimään "kakkossuunnitelmaa" siltä varalta, että en...
  6. H

    Äitiysvyö - mistä löytyy?

    Kuvittelen tarkoittavani jotain vähän "jämerämpää" tukivyösysteemiä (tyyliin apuvälineenä myytävä selkätuki). Kiitos, vicy, että vastasit =)
  7. H

    Äitiysvyö - mistä löytyy?

    Hei! Neuvolan täti ehdotti selkä- ja lonkkasärkyihin äitiysvyön hankkimista. Instrulla ja Stokkalla ei kuulema ole (?). Osaako joku sanoa, mistä sellaisen voi löytää Helsingistä tai lähialueelta. KIITOS!!! :kieh: <- lonkkasärkytuska

Yhteistyössä